2025-05-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Anser att My kunde ha åtgärdat detta bra mycket tidigare. Nu använder hon en psykiskt, skör människa för sina egna syften.
Det är My som är en illvillig person, som använder folk för sina egna syften.

Inte min sak att upplysa dig om något som redan framkommit. Kanske bättre du lägger din energi på det, istället för att jiddra med mig. Eller?

Du är inte riktigt klok.
Brottsoffret använder inte stalkern för sina egna syften. Hon har haft ett helvete i många år pga dessa trakasserier.
Citera
2025-05-06, 20:43
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Du är inte riktigt klok.
Brottsoffret använder inte stalkern för sina egna syften. Hon har haft ett helvete i många år pga dessa trakasserier.

Jaha, och så var "vi" där igen med ditt behov av att påtala mitt mentala tillstånd när jag skriver något som inte passar din världsbild.

Ja, jag anser att My använder en mentalt, skör individ för sina egna syften. My hade mycket väl kunnat hantera detta på ett helt annat sätt, men nej, icke. Vad är inte bättre än att (åter) få "bli känd". Kosta vad det vill, men nu jävlar ska My Martens "ha revanch".

Skall vi komma överens om att vi inte är överens i detta med att dalta med My? I min värld är hon en raffinerad lögnare som även är både illvillig och kallt beräknande. I min värld, alltså.
Citera
2025-05-06, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jaha, och så var "vi" där igen med ditt behov av att påtala mitt mentala tillstånd när jag skriver något som inte passar din världsbild.

Ja, jag anser att My använder en mentalt, skör individ för sina egna syften. My hade mycket väl kunnat hantera detta på ett helt annat sätt, men nej, icke. Vad är inte bättre än att (åter) få "bli känd". Kosta vad det vill, men nu jävlar ska My Martens "ha revanch".

Skall vi komma överens om att vi inte är överens i detta med att dalta med My? I min värld är hon en raffinerad lögnare som även är både illvillig och kallt beräknande. I min värld, alltså.

I din och stalkerns värld är det säkert så.
Jag kan se lidandet den stalkade utsätts för och tror inte ett ögonblick på att hon medverkar i programmet för att bli känd. Tror inte riktigt du fattar hur det är att bli utsatt för stalking.
Citera
2025-05-06, 21:03
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jmrs
Kärringen bor i Bagarmossen, på Byälvsvägen och har initialerna L.N

Är den psykiskt sköra stalkerkärringen hittad nu?
Citera
2025-05-06, 21:06
Medlem
Efter att ha sett dokumentären är det ju uppenbart att my är en vanlig gullig tjej som blivit stalkad och trakasserad här på Flashback. Skäms ni elaka
Citera
2025-05-06, 21:20
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag vet inte om det är rätt men hittade en L@n@ N@rrm@n

Stämmer det? Jag hittar bara en L£n@ N*rrby
Citera
2025-05-06, 21:20
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Efter att ha sett dokumentären är det ju uppenbart att my är en vanlig gullig tjej som blivit stalkad och trakasserad här på Flashback. Skäms ni elaka

Att My är en helt vanlig gullig tjej har du alltså konstaterat på 3 avsnitt av en dokumentär, där de enbart tar upp att hon har en stalker? My skulle bli skogstokig om du kallade henne en helt vanlig tjej. Stalkern är en enskild tragisk händelse, från en sjuk kärring. Men Mys alla lögner blir inte sanna för det. Den enda sanningen som finns är att My vill vara känd, gör allt som krävs för att komma åter i rampljuset.

Helt vanliga gulliga tjejer är så långt ifrån detta man kan komma.
Citera
2025-05-06, 21:24
Medlem
Dumdrygs avatar
Foto på kärringen i Expressen här. Ser ut som Bagarmossen.

https://www.expressen.se/noje/hittar...-efter-nio-ar/
Citera
2025-05-06, 21:36
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Att My är en helt vanlig gullig tjej har du alltså konstaterat på 3 avsnitt av en dokumentär, där de enbart tar upp att hon har en stalker? My skulle bli skogstokig om du kallade henne en helt vanlig tjej. Stalkern är en enskild tragisk händelse, från en sjuk kärring. Men Mys alla lögner blir inte sanna för det. Den enda sanningen som finns är att My vill vara känd, gör allt som krävs för att komma åter i rampljuset.

Helt vanliga gulliga tjejer är så långt ifrån detta man kan komma.

Otroligt lätt att vara kaxig bakom anonymitet. Jag hade kanske känt någon form av respekt för människor som dig, OM Ni vågat stå för vad ni verkligen tycker utan masken här på FB, trots att jag själv inte håller med.

Jag såg en dokumentär om en framgångsrik kvinna som fått hela sitt liv raserat på grund av tragiska, missunnsamma människor. En kvinna som faktiskt vågar kliva fram i rampljuset och blir omtyckt, för att sedan få ägna nio år av sitt liv i en jävla mardröm. Otroligt märkligt att vi kan ha så olika bilder av något, i allafall jag anser vara jävligt tydlig. Kanske är det jag som är galen? Inte fan vet jag.
Citera
2025-05-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Stämmer det? Jag hittar bara en L£n@ N*rrby

Oj, ja det var det namnet jag menade.
Men om det är stalkern vet jag inte.
Citera
2025-05-06, 21:40
Medlem
Dumdrygs avatar
Jämför fotot i Expressen med Google maps:

https://www.expressen.se/noje/hittar...-efter-nio-ar/

https://www.google.com/maps/@59.2799...oASAFQAw%3D%3D

Går inte att ställa sig i exakt samma vinkel som fotot i Expressen, men det är samma svängda tunna järnräcke nerför en backe mot en cykeltunnel.
Citera
2025-05-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Otroligt lätt att vara kaxig bakom anonymitet. Jag hade kanske känt någon form av respekt för människor som dig, OM Ni vågat stå för vad ni verkligen tycker utan masken här på FB, trots att jag själv inte håller med.

Jag såg en dokumentär om en framgångsrik kvinna som fått hela sitt liv raserat på grund av tragiska, missunnsamma människor. En kvinna som faktiskt vågar kliva fram i rampljuset och blir omtyckt, för att sedan få ägna nio år av sitt liv i en jävla mardröm. Otroligt märkligt att vi kan ha så olika bilder av något, i allafall jag anser vara jävligt tydlig. Kanske är det jag som är galen? Inte fan vet jag.

Tvivla inte på ditt omdöme. Den som är galen är stalkern och de som bidrar till hatet bland annat genom att spy ur sig här. Fy fan vad arg jag blir på denna människa som avslöjats i programmet men inte vågar stå för vad hon gjort - och dessutom fortsätter! Makalöst. Jag trodde de skärpt straffet för stalking.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in