2025-05-06, 18:50
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Stämmer det fetmarkerade i din text? Har hon utnyttjat billig arbetskraft på det sättet eller har de själva slutat efter de fått brev från stalkern exempelvis?
Jag vet förstås inte varför de har slutat. Men hon har haft ett antal anställda, som plötsligt slutat efter 6 månader.
Kanske var det pga stalkern, eller något annat?
Citera
2025-05-06, 19:02
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Som jag har förstått det:

Systrarna Gr@@f har trekant med en dansare på en efterfest, med massa folk i lägenheten/huset. "Hemligheten" röjs, och My får skulden. En sannolikt psyksjuk kärring, 60+, får efter detta upp ögonen för My och börjar skicka hatbrev till henne och folk runt om henne (i nio år). Sen blir det en tretimmars doku av det hela, som var något av det sämsta jag sett. När någon som jobbar med media säger "pogram" istf program vet man hur kvaliteten på resten av innehållet kommer bli.

Det finns mängder med människor som har riktiga problem här i världen, vill man inte "få en egen tråd på Flashback" och allehanda näthat, kanske man ska hålla sig ifrån offentligheten. Jävla äggmänniskor, helvete vad jag hatar folk.

Är du tappad? Ska man behöva utså sån här skit bara för att man är offentlig. Kryp tillbaka under stenen är du snäll. Ser hellre Mys nuna 10000 ggr om dagen än att läsa idiotiska kommentarer av ett gubbslem!
Citera
2025-05-06, 19:19
Medlem
Jag vill veta vem den elaka kärringen är som har mage att trakassera en person i nio års tid!
Att polisen inte gjorde något åt anmälningarna är skandal.
Citera
2025-05-06, 19:36
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kan det vara det här? https://www.youtube.com/watch?v=xuY1-Zg9o4g

Nej det är inte det inte
Citera
2025-05-06, 19:57
Medlem
Kärringen bor i Bagarmossen, på Byälvsvägen och har initialerna L.N
Citera
2025-05-06, 20:01
Medlem
Bymyselfs avatar
Enl programmet heter hon ju Gunilla och är 77 år …
Citera
2025-05-06, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jmrs

Född 1958?
Citera
2025-05-06, 20:25
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jmrs
Maska namnet
Citera
2025-05-06, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Enl programmet heter hon ju Gunilla och är 77 år …
Nää,hon bor i Göteborg, L.N bor i Bagarmossen!!
Citera
2025-05-06, 20:26
Medlem
Efter att ha sett dokumentären - vad hemskt med detta näthat, ni som skrivit all dynga i tråden borde skämmas !!!
Citera
2025-05-06, 20:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Göra content? Skiter fullständigt i om kärringen är psykiskt skör, hon är en väldigt elak och sjuk människa.

Finns verkligen inget att ursäkta en person som har trakasserat en människas liv och dom runt omkring henne i nio års tid!

Förstår du hur lång tid nio år är? Klart är att kärringen ska ha det högsta straffet i såna här brott!

Hur vet du förresten att stalkern är psykiskt skör?

Anser att My kunde ha åtgärdat detta bra mycket tidigare. Nu använder hon en psykiskt, skör människa för sina egna syften.
Det är My som är en illvillig person, som använder folk för sina egna syften.

Inte min sak att upplysa dig om något som redan framkommit. Kanske bättre du lägger din energi på det, istället för att jiddra med mig. Eller?
Citera
2025-05-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Maska namnet

Jag vet inte om det är rätt men hittade en L@n@ N@rrm@n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto