2025-05-03, 15:36
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Knogis son? Har han en son? Knogis är 29 så det skulle förvåna mig om hans son var måltavlan vid frisersalongen.

Ursäkta var stavningsprogrammet som f*ckade.
Inte ”son som” bara som skulle det vara
Citera
2025-05-03, 15:39
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abebakulf
Han definitivt haft blod på sina kläder, då han kommit i kontakt med dem döda kropparna. Han försökte väl kontrollera om någon var vid liv, vilket en normal person hade gjort.

Eller så var han goaren!
Citera
2025-05-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Eller så var han goaren!

Omöjligt, han är släppt. Hans mobiltrafik kunde inte kopplas till dem misstänkta. Tror du på fullaste allvar att han hade varit ute om någon koppling funnits? Kom igen, låt grabben få lite ro. Vi har haft fel om honom och detta behöver inte fortsätta.
Citera
2025-05-03, 16:13
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Omöjligt, han är släppt. Hans mobiltrafik kunde inte kopplas till dem misstänkta. Tror du på fullaste allvar att han hade varit ute om någon koppling funnits? Kom igen, låt grabben få lite ro. Vi har haft fel om honom och detta behöver inte fortsätta.

Han hade rymt från ett hvb-hem. Rimligtvis skickade man tillbaka honom dit eller till ett annat. Inte ut på gatan.
Citera
2025-05-03, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Utländska har ju en helt annan hårväxt än vanliga svenskar. Vet många bekanta med ursprung från Mellanöstern som klipper sig ca 1 gång i veckan. Håret växer snabbt på dem så enligt mig är det inte konstigt alls att dem besöker frisören så ofta.

Även färgade vill klippa eller raka håret en gång i veckan då de inte vill att håret ska börja böja sig.
Citera
2025-05-03, 16:32
Medlem
K.Blomkvists avatar
Underrättelsechefen: Inga signaler – sen kom trippelmordet
Publicerad 3 maj 2025 kl 15.59
Uppdaterad kl 16.21

https://www.expressen.se/nyheter/sve...trippelmordet/
Citera
2025-05-03, 16:41
Medlem
MGM F.A.G.B. ser ut som vilken vit ”svensk” unge som helst. Endast misstänkt, men det känns obehagligt att se (ev) utveckling i retrospektiv; från tioårig pojke som spelar boll till 15-åring som döms för ringa narkotikabrott och nu 20 år och misstänkt för trippelmord. Fattar att det kanske ser ut så för flertalet, men det blev mer påtagligt när det lika gärna hade kunnat vara mitt eget barn. Märkligt, jag som intalat mig själv att jag är relativt fördomsfri.
Senast redigerad av Memyselfandi2023 2025-05-03 kl. 16:51.
Citera
2025-05-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memyselfandi2023
MGM F.A.G.B. ser ut som vilken vit ”svensk” unge som helst. Endast misstänkt, men det känns obehagligt att se (ev) utveckling i retrospektiv; från tioårig pojke som spelar boll till 15-åring som döms för ringa narkotikabrott och nu 20 år och misstänkt för trippelmord. Fattar att det kanske ser ut så för flertalet, men det blev mer påtagligt när det lika gärna hade kunnat vara mitt eget barn. Märkligt, jag som intalat mig själv att jag är relativt fördomsfri.

Har namnet varit utlagt, eller chansar du på vem det är?
Citera
2025-05-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Underrättelsechefen: Inga signaler – sen kom trippelmordet
Publicerad 3 maj 2025 kl 15.59
Uppdaterad kl 16.21

https://www.expressen.se/nyheter/sve...trippelmordet/

Sjukt, det känns som att expressen läser flashback. Skrev för ett tag sedan hur denna miljö blivit ändrat, sedan krypterade tjänster blivit knäckta. Skrev även idag om hur olika allianser eventuellt ser ut idag. Allt detta har nu expressen skrivit om. Sjukt.
Citera
2025-05-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Har namnet varit utlagt, eller chansar du på vem det är?
Namnet har nämnts vid några tillfällen i tråden senaste dygnet.
Citera
2025-05-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memyselfandi2023
Namnet har nämnts vid några tillfällen i tråden senaste dygnet.

Initialerna har jag hittat, men inte de fyra namnen?
Citera
2025-05-03, 17:10
Medlem
Citat:
? Han skreb till ena dödsoffret o fråga var han är? Så han hade ju koppling? Va pratar du om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in