2025-05-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Nu skriver Expressen om Knogis (...)
Någon ABoK-detektiv med kvalificerad gissning på vem som var måltavlan som var "släkting till känd gängkriminell" (Knogis)?
Några potentiellt intressanta släktingar finns med på ena Gävlelistan...
(FB) Stor polisinsats i Andersberg Gävle, en man avliden (2025-02-26)
Citera
2025-05-07, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hammarby1964
Kommer han ihåg fel, eller förekommer hen inte tidigare i tråden?
Han förekommer ej i tråden.
Citera
2025-05-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Någon ABoK-detektiv med kvalificerad gissning på vem som var måltavlan som var "släkting till känd gängkriminell" (Knogis)?
Fanns en koppling mot norr om jag inte missminner mig.
För mkt informationsflöde men bestämt en tidning. Expressen el Blaskan. Citerar därför inte. Detta är inte fakta/utan spekulation/minne. Tråden vet säkert.

Sundsvall? Umeå o Östersund känns långt.
Citera
2025-05-07, 20:31
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Det påstås flertalet gånger i samnytts kommentarsfält på insta att den vita killen vi sett bilder på ska heta ajdin nånting och vara bosnier, vad vet vi om detta? Kan nån bekräfta eller dementera? Hans ögonform ser inte helt svensk ut. Jag själv är ryssvensk och tycker mig se två slaviska ögon när jag kollar bilderna men hårfärgen och ansiktsdragen talar för nåt annat. Är han en ajdin så är det en muslimsk babbe och judemedierna kommer inte kunna göra en grej av detta, vi har ju sett förut hur dom skrivit om ”svenska gängkriminella”
Citera
2025-05-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Det påstås flertalet gånger i samnytts kommentarsfält på insta att den vita killen vi sett bilder på ska heta ajdin nånting och vara bosnier, vad vet vi om detta? Kan nån bekräfta eller dementera? Hans ögonform ser inte helt svensk ut. Jag själv är ryssvensk och tycker mig se två slaviska ögon när jag kollar bilderna men hårfärgen och ansiktsdragen talar för nåt annat. Är han en ajdin så är det en muslimsk babbe och judemedierna kommer inte kunna göra en grej av detta, vi har ju sett förut hur dom skrivit om ”svenska gängkriminella”
Nej. Han är svensk och skulle han vara något annat så är det långt bak i släkten och isåfall från Tyskland med tanke på ena efternamnet. Fanns bara 2 kommentarer om att han skulle heta Ajdin och vara bosnier. Nädu. Den kan du släppa.
Senast redigerad av tuumadree 2025-05-07 kl. 21:10.
Citera
2025-05-07, 21:55
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ahmed
Citera
2025-05-07, 22:08
Medlem
Citat:
Både Ahmed och ”Sigge” aka Saad, är kusiner till Knogis och stått honom väldigt nära. Att Ahmed är mer eftertraktad än Knogis förvånar mig…
Citera
2025-05-08, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet

Det är väl tänkbart att de publicerat fel bild.
Citera
2025-05-08, 01:19
Medlem
Idag hölls det en tyst minut på flera platser i Uppsala för att hylla och minnas de 3 pojkarna!
"Sorg över Uppsala" och allt vad det står.

Så frågan är, var de 3 killarna så oskyldiga som det framstår i media och av killarnas vänner, bekanta?
Citera
2025-05-08, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Idag hölls det en tyst minut på flera platser i Uppsala för att hylla och minnas de 3 pojkarna!

Så frågan är, var de 3 killarna så oskyldiga som det framstår i media och av killarnas vänner, bekanta?
https://www.sverigesradio.se/artikel...9mkylglsl4zqxa
Citera
2025-05-08, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej

Enligt polisen så verkar dem yngsta två oskyldiga men att det tredje offret är intressant samt hans vänner. Sen förstår jag inte varför man stör sig så mycket på ”media” och att folk sörjer. Det är 2 barn som blivit avrättade mitt på ljusa dagen. Detta våld har pågått så länge, i så många år. Men jag tror det blev en ögonöppnare efter detta, för väldigt många. Fel är fel, oavsett.
Senast redigerad av tuumadree 2025-05-08 kl. 09:40.
Citera
2025-05-08, 11:38
Medlem
bolllers avatar
Finns det nån bild på Knogis? Sorry om den postats tidigare

EIDT: Hittade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem