Citat:
Ursprungligen postat av
Mandelgubben
Samtidigt så köpte han Sophies lojalitet med det draget och han behöver nya bundsförvanter. Han kunde aldrig lita på bittra Zanna.
Men du har delvis rätt, Zanna var inget fysiskt hot. Men jag tror att Kais ville få ut henne för gott bara då han var så trött på henne.
Skönt att Simon med kuken åkte, rätt menlös karaktär. Kais är ju riktigt rolig. Riktigt slemmig typ, perfekt i sådana här sammanhang.
Tycker den här säsongen är asbra. Sjukt drama. Förstår inte kritiken. En salig blandning av starka karaktärer och falska råttor.
Synd att man inte fick se något av Andrea i det här avsnittet. Tycker hon är riktigt söt även om jag inte gillar henne personlighetsmässigt.
Kais är lagom slemmig, ja. Ingen man retar sig på så till den milda grad, att avskyn tar över hela programmet, som med Zeki, men bra castad som en usling utan självkritik (uj vad ärlig han är) med ett ondskefullt flin.
Detta är en riktigt bra säsong men för somliga är den senaste säsongen alltid den sämsta och är de 35 + anser de att allt var bättre på Kent Larsens tid, då det var sann överlevnad i kamp mot naturens element. (Det var det inte. Kent uppfann mobbandet och paktandet i dokusåpans format men det har de glömt.)
Andrea är söt men bara du och jag fattar det bland alla runkskadade incels i tråden som kör 10-timmars maraton på metart.com. Inget fel i det nån gång ibland. Men det kan vara bra att understundom varva det med levande fruntimmer.
Bra att tråk-Simon åkte till Gränslandet. Nu ökar stockholmsbrudarnas möjligheter.