2025-05-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Tänker att det är ganska långt från krogen i Sverige till hemmet i London, så ja så kan det nog vara till stor del.

Med den logiken, att M bara knarkat på krogen i Sverige, är ju det uppenbart bästa att barnen bor i London på heltid så att de aldrig riskerar att hamna i kläm. Så långt bort från det där som möjligt.
Citera
2025-05-01, 19:03
Medlem
Persimååns avatar
Nu skriver jag direkt till de inblandade eftersom man verkar läsa flashback. Utan att känna någon av er, så tycker jag jäkligt synd om barnen. Alltså dra åt skogen till er. Ni förstår inte vilka smällar ni ger dem. Jag vet EXAKT hur det är. Mina föräldrar skilde sig när jag var 5 år, en skilmässa som urartade till ett jävla krig. Jag minns så väl. Polisanmälningar, samtal med socialen.

Jag lever fortfarande kvar i den här separationen. Den har satt djupa spår i mig och påverkat mitt liv. Jag litar inte på någon vilket gjort att jag idag är helt ensam. Åldern har passerat 30. Jag skyller allt på mina föräldrar, som jag f.ö sagt upp kontakten med i vuxen ålder eftersom bråket aldrig tog slut.
Citera
2025-05-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Nu skriver jag direkt till de inblandade eftersom man verkar läsa flashback. Utan att känna någon av er, så tycker jag jäkligt synd om barnen. Alltså dra åt skogen till er. Ni förstår inte vilka smällar ni ger dem. Jag vet EXAKT hur det är. Mina föräldrar skilde sig när jag var 5 år, en skilmässa som urartade till ett jävla krig. Jag minns så väl. Polisanmälningar, samtal med socialen.

Jag lever fortfarande kvar i den här separationen. Den har satt djupa spår i mig och påverkat mitt liv. Jag litar inte på någon vilket gjort att jag idag är helt ensam. Åldern har passerat 30. Jag skyller allt på mina föräldrar, som jag f.ö sagt upp kontakten med i vuxen ålder eftersom bråket aldrig tog slut.
Helt riktigt. Barn kan ärva sina föräldrars trauma. Och det kan påverka hela deras liv sedan.
Hoppas du får hjälp med det här.
Vi får hoppas att främst Ciara tar åt sig av det här. Tycker MZ varit bäst på att tänka på barnen hitentills.
En skilsmässa som sköts privat och snyggt på alla sätt och vis, är bara det väldigt svårt för barn.
Vill man skada ett barn djupt i skälen så ska man tala illa om deras föräldrar.
Det är ren psykisk tortyr.
Citera
2025-05-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Helt riktigt. Barn kan ärva sina föräldrars trauma. Och det kan påverka hela deras liv sedan.
Vi får hoppas att främst Ciara tar åt sig av det här. Tycker MZ varit bäst på att tänka på barnen hitentills.
En skilsmässa som sköts privat och snyggt på alla sätt och vis, är bara det väldigt svårt för barn.

Under tiden dom bott i Sverige är Mden som mest engagerat sig och tagit hand om barnen, iaf utåt. Sen hur det är i hemmet vet jag inte. C har man aldrig sett med barnen mer än nån enstaka gång.
Citera
2025-05-01, 19:27
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon

Knappast Måns som satt barnens behov i centrum med sitt beteende. Drogmissbruk, häftigt humör, fysiskt våld, otrohet som leder till olycklig mamma för barnen är väl inte en riktig man för sina barn.
Citera
2025-05-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
1) Han har visst sina ex på sociala medier.
Dessutom har de inte barn ihop.
2) Du frågade inte mig men jag gissar att ingen sagt det om Måns för att han inte är "mjuk och omtänksam" (typ ger bort blombuketter till alla som tävlar mot honom i mello).
3) Det sista du skriver är inte sant.

Mitt inlägg var kopplat till ett omotiverat misstänkliggörande av Ciara pga av en separation med sitt första barns far. Men jag kan svara ditt inlägg ändå.

1. Får dubbelkolla igen med sociala medier. Vad har gemensamma barn med vänskap att göra? Jag har väldigt många vänner som jag inte har barn med.

2. Håller med. Han verkar inte mjuk och omtänksam.

3.Vilket är inte sant? Kicksökeriet eller trygghetsbehovet? Självaste Måns har gjort flera uttalanden om båda. Är det inte jobbigt att försöka trolla bort hans egna uttalanden? Här är ett axplock. Finns en uppsjö.

https://www.allas.se/melodifestivale...ot-alls/117595

”Jag har verkligen tyckt om tryggheten att vara i ett förhållande, men samtidigt haft svårt att kontrollera den andra bekräftelsetörstande sidan, säger Måns.”

”Nöjesbladets podcast Af Trus berättade Måns Zelmerlöw att relationerna har avlöst varandra, eftersom att han gillar att komma hem till någon.”

Han har under hela sitt liv behövt arbeta med att lära sig vara själv”

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...et-battre-2022
Citera
2025-05-01, 19:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Äktenskapsförord att MZ ska köpa hus till Ciara för summan 13.000.000kr!!
Hur rik är MZ då egentligen?
Ciara jävlas med MZ för att hon inte får mer pengar av honom. Det är min teori.

Citat:
Måns Zelmerlöws enorma förmögenhet – så mycket tjänar stjärnan
https://nyheter24.se/noje/954694-sa-...mans-zelmerlow

Förvisso artikel från 2021. Men då över 30 miljoner i tillgångar. Verkar smart nog haft päronen som delägare också.

Så går ingen nöd på honom ekonomiskt. Gillar ju att skryta också med detta han tex hade tre bilar var och en i miljonklassen.

Men det kanske blir snålare framöver om hälften nästa ryker vid skilsmässan, och det kommer säkert bli mindre kosing i form av konsertintäkter och mediaframträdanden.

Att sedan hoppas på att vingården kommer ge försörjning och liv i lyx är nog en högoddsare.
Citera
2025-05-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Initialt watson

Du uppmanade till att inte tro Ciaras uttalande på sociala medier. Droger✅ Otrohet✅ Våld❓

Två av tre, so far. Det kanske slutar med att du får uppmana till att tro på allt som sägs på Ciaras sociala medier.
Citera
2025-05-01, 19:45
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Hade en trea värd 7 msek enkom som övernattningslägenhet i Sthlm.
Du kanske känner till huruvida bostadsrätten i Stockholm var obelånad eller belånad?

Man kan ju faktiskt låna till fastigheter, lyxbilar, konsumtion e.t.c.
Citera
2025-05-01, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Mitt inlägg var kopplat till ett omotiverat misstänkliggörande av Ciara pga av en separation med sitt första barns far. Men jag kan svara ditt inlägg ändå.

1. Får dubbelkolla igen med sociala medier. Vad har gemensamma barn med vänskap att göra? Jag har väldigt många vänner som jag inte har barn med.

2. Håller med. Han verkar inte mjuk och omtänksam.

3.Vilket är inte sant? Kicksökeriet eller trygghetsbehovet? Självaste Måns har gjort flera uttalanden om båda. Är det inte jobbigt att försöka trolla bort hans egna uttalanden? Här är ett axplock. Finns en uppsjö.

https://www.allas.se/melodifestivale...ot-alls/117595

”Jag har verkligen tyckt om tryggheten att vara i ett förhållande, men samtidigt haft svårt att kontrollera den andra bekräftelsetörstande sidan, säger Måns.”

”Nöjesbladets podcast Af Trus berättade Måns Zelmerlöw att relationerna har avlöst varandra, eftersom att han gillar att komma hem till någon.”

Han har under hela sitt liv behövt arbeta med att lära sig vara själv”

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...et-battre-2022
1) Jag tänker att det är viktigare att ha en vänskap med någon man har barn med än någon man spenderat 2 år av ett 38- årigt liv med.
3) "Att det är så gött med trygghet kryddat med äventyr." Ser inget sådant uttalande och tror att han inte tycker det då han eventuellt försökt jobba med problemet.
Citera
2025-05-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Det finns de som påstår att Måns då och då uppehåller sig i samma land som sin fru och barn och att de ett tag nu bott i Sverige tillsammans. Och att förälders missbruk kan påverka barn och fru negativt.
Så sant. Säger ej emot det. MEN det är långt mellan exempelvis Stockholm och Skåne också. Tror inte det är festkvällar i Staffanstorp som åsyftas. Därav tror jag inte heller att han går rakt hem från krogen till barnen.
Citera
2025-05-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Med den logiken, att M bara knarkat på krogen i Sverige, är ju det uppenbart bästa att barnen bor i London på heltid så att de aldrig riskerar att hamna i kläm. Så långt bort från det där som möjligt.
Som sagt - det är en bra bit mellan Stockholm och Staffanstorp också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in