2025-05-02, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Det finns ingen anledning att idolisera en talanglös liten knarkande, medelålders man som beter sig som en jättebebis.

Varför gifte hon sig med honom och fick barn med honom? Hon borde rimligen ha känt till hans laster väl. Kan det vara så att hon…idoliserade honom? Eller är hon en ren golddigger? Har du gått in på imdb och kollat vad hennes ”skådespelarkarriär” består av? Inget hon blivit rik på direkt. En inte alltför vågad gissning är att om Måns hade vunnit mellon hade hon stannat med honom ett tag till. En golddigger släpper inte en vinnare innan han förlorat.
Citera
2025-05-02, 09:14
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Du uppmanade till att inte tro Ciaras uttalande på sociala medier. Droger✅ Otrohet✅ Våld❓

Två av tre, so far. Det kanske slutar med att du får uppmana till att tro på allt som sägs på Ciaras sociala medier.
Men du sväljer allt med hull och hår. Källkritik existerar inte hos dig.Jag uppmanar ALLA att inte tro på sociala medier tills det är bevisat. Speciellt inte när det gäller barnens boende i en infekterad skilsmässa.
Senast redigerad av MrGrant 2025-05-02 kl. 09:24.
Citera
2025-05-02, 09:22
Medlem
MrGrants avatar

Citat:
🤣🤣🤣. Allt ottoplommon skrivit i tråden talar för det.

Ibland undrar jag om Måns fans på Facebook finns på riktigt eller om det bara är fejkkonton från en köpt trollfarm.
(Obs, syftar på Facebook och inte Flashback)
Finns det så många kvinnohatande Anitor som dör för en medelålders liten vessla utan sångröst?
Jag har misstänkt precis tvärtom , att det är någon med mycket pengar som betalat för fejkkonton för att hejja på C.
Men håller med om att det var urbota korkat av M att använda kokain. Men jag tycker du är fruktansvärt orättvis och far med osanning när du påstår att han inte kan sjunga . Där förstörde du min dag.
Citera
2025-05-02, 09:32
Medlem
Ja absolut .
Citat:
🤣🤣🤣. Allt ottoplommon skrivit i tråden talar för det.

Ibland undrar jag om Måns fans på Facebook finns på riktigt eller om det bara är fejkkonton från en köpt trollfarm.
(Obs, syftar på Facebook och inte Flashback)
Finns det så många kvinnohatande Anitor som dör för en medelålders liten vessla utan sångröst?
Citera
2025-05-02, 09:40
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babydoll
Fast vad skulle hon annars i det läget sagt till pressen?

Varit helt öppen? Sagt typ något i stil med: vårt äktenskap balanserar på ruinens brant. Min make väljer att festa runt på kokain och är notoriskt otrogen, trots små barn som behöver en fysiskt (och emotionellt) närvarande pappa som respekterar deras mamma och sitt äktenskap. Vi bråkar konstant om detta. Nu har min make bedyrat att han heeelt kommer att ändra sitt beteende om vi testar bo tillsammans på hans pappas vingård i södra Sverige. Då kan min make åka till gården direkt efter jobbet (primärt i Sthlm) och därmed slippa stanna kvar och utsättas för frestelser på fester, klubbar eller i turnebussar. I alla fall kan vi vara tillsammans mer frekvent nu än när han åkte till London. Det borde hjälpa oss att få till ett bättre fungerande livspussel. Vi får mer kvällar och nätter tillsammans och han får mindre tid att festa och droga. Jag har gått med på att testa detta som en sista chans att lappa ihop vårt äktenskap. Chansen att det kommer att lyckas är otroligt låg men vi greppar vi efter de sista halmstråna. Vi älskar trots allt varandra och våra barn.

I Femininaartikeln du länkat till säger hon också:

"Vi har precis flyttat utanför Malmö. Det är lite av en kulturkrock, men det är jättefint. Jag håller på att vänja mig vid det och bo in mig. Det är bara väldigt väldigt annorlunda stämning än det är i London. Men det är vackert, det här är ett jättefint land. Så hittills går det bra, jag får återkomma med rapport, säger hon."

Måns har bekräftat att det handlar om ett test för hans egen skull, alltså inte för barnens skull:

"– Det här är ett försöksår för att se om det funkar med en permanent flytt till Sverige. Ciara har ju sin son Archie i England eftersom hans pappa bor där. Så nu pendlar hon varannan vecka fram och tillbaka.

Hela tanken med flytten var att jag skulle slippa pendla. Men just nu pendlar jag mer än någonsin. Vårt liv är en riktig logistikfest. Konstant."

https://www.expressen.se/noje/melodi...arden-i-skane/

Uppenbarligen misslyckades försöket att provbo tillsammans i Sverige (tyvärr). Båda har, var för sig, ansökt om skilsmässa. Då finns det inget skäl att fortsätta försöket att provbo tillsammans i Sverige.
Tja, om det från början (dvs. sedan förra sommaren) var planerat som en tillfällig flytt, och om hon själv säger att hon alltid är öppen med sina rädslor och bekymmer, vad sägs då om något ärligt som:

Jag är inte säker på att vi kommer att kunna hantera flytten bra permanent eftersom en del av familjen fortfarande bor i England och det kommer att innebära mycket pendling för mig, men vi provar det och ser hur det går under en tidsperiod?

Det skulle inte ha varit något problem om så var fallet?
Citera
2025-05-02, 09:43
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Haha, det där har inte varit med i GP-intervjun, vad får du det ifrån?
Jag tror iofs att han var påtänd även under intervjun men han har ju heller inte ens koll på steg 1 som andra påpekat.

https://www.expressen.se/noje/mans-z...nifran-ratten/
Citera
2025-05-02, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Men du sväljer allt med hull och hår. Källkritik existerar inte hos dig.Jag uppmanar ALLA att inte tro på sociala medier tills det är bevisat. Speciellt inte när det gäller barnens boende i en infekterad skilsmässa.

Faktaresistens hos dig verkar vara problemet. Källorna ÄR knte sociala medier. Av Ciaras utsagor är två verifierade av Måns själv, kokainmissbruket denna vecka i rätten. Duger det som källa åt dig? Ev våld återstår att se, vilket jag sagt hela tiden.

Så, din tur. Vad sväljer jag med”hull och hår”? Jag utgår ifrån att du har tydligt exempel/källa.
Citera
2025-05-02, 09:51
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha då har My Martens också dykt upp runt Ciara också, Hon lierar sig verkligen med bottenskiktet av kvinnor som har egen vinning mer än vara hjälpsam...
Citera
2025-05-02, 09:56
Medlem
Fluffmajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veronika2005
Han har testat kokain på fest, det är ett mycket allvarligt narkotikabrott som ska straffas med landsförvisning. Jag är oerhört besviken och ledsen hela min vecka är förstörd. 😑
Ja du ska verkligen vara ledsen och besviken på dig själv för att du är så naiv att du tror att detta är någon engångsförhändelse, verkligen naivitet från din sida. Och vad många missat som inte såg Ciaras inlägg (som hon tog bort) var att hon skrev att hon verkligen hoppas att Måns ska söka hjälp då han verkligen behöver det, alltså hon hon har visat omtanke om honom, detta är inte något hon har gjort för att jävlas. Men men mkt sjuka människor här som inte förstår ett dugg, dessutom sitter säkert Måns här på ett eller flera konton och försöker rädda sin karriär. Ciara vill verkligen att Måns ska få hjälp och må bra igen! Så jäkla trött på att läsa allt hat här!!!! Ciara har gett allt hón kan och orkar, nu får Måns ta hjälp och ansvar för sitt eget liv!! klart barnen ska bo med mamman, Måns är "sjuk"och när han om han tar ansvar mår bättre DÅ kan man diskutera umgänge med barnen.
Citera
2025-05-02, 10:01
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Måns Zelmerlöws egna ord inifrån rätten
Publicerad 1 maj 2025 kl 20.00
Uppdaterad 2 maj kl 08.06
Måns Zelmerlöw och Ciara Janson ligger i en infekterad skilsmässa – som en del av den pågår nu en rättsprocess om var deras barn ska bo.

I rättssalen berättar Eurovision-vinnaren om sin kamp för att inte använda kokain – och den svåra tiden.

– Det har varit den värsta tiden i mitt liv, säger Måns Zelmerlöw i rätten.

https://www.expressen.se/noje/mans-z...nifran-ratten/
Du borde läsa allt. Det låter mer som att han pratar om de andra omständigheterna i den aktuella situationen än det faktum att han har slutat ta droger:

– Jag har gjort jättemycket misstag, absolut, men det är inte därför det har gått i kras, det finns hur många anledningar som helst, säger han.
...
Den senaste tiden har varit svår för honom.
– Det känns fruktansvärt. Det känns sorgligt att vi hamnade här i en situation som jag aldrig trodde jag skulle hamna i. Det har varit den värsta tiden i mitt liv, säger Måns Zelmerlöw i rätten.
Citera
2025-05-02, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Varför gifte hon sig med honom och fick barn med honom? Hon borde rimligen ha känt till hans laster väl. Kan det vara så att hon…idoliserade honom? Eller är hon en ren golddigger? Har du gått in på imdb och kollat vad hennes ”skådespelarkarriär” består av? Inget hon blivit rik på direkt. En inte alltför vågad gissning är att om Måns hade vunnit mellon hade hon stannat med honom ett tag till. En golddigger släpper inte en vinnare innan han förlorat.
Hon kanske blev kär i honom? Konstigare saker har väl hänt.
Citera
2025-05-02, 10:06
Medlem
Citat:
Du kanske är det, det tror jag säkert, men hon är jättesöt, speciellt innan hon använde fillers och annat.
När man ser henne prata är hon ännu sötare, hon har ett väldigt feminint och behagligt, mjukt sätt.
Måns är däremot jätteful. Den där lilla tunnhåriga vesslan är bara fulare varje gång jag ser honom.
Svenskar har så konstiga masspsykos/Kejsarens nya kläder-föreställningar för sig.

Att överhuvudtaget låtskrivarna som dominerat Melodifestivalen senaste 25 åren fått göra det och att folk ändå kollat på skiten tex.
Och sen när ingen utanför Sverige tycker det är bra så har de ”dålig musiksmak”. Yeah right Sverige som är landet där ”Fröken Snusk” gått bra.

Ta Måns till ett annat land och ingen lägger ens märke till honom. Han ser ut som en medioker golvläggare/trött rörmokare som spelar poker på nätterna. Det var också exakt vad som hände i England och med Ciara. Hon brydde sig inte om honom på bröllopet där han såg henne för första gången, han fick kämpa för henne verkligen.
Engelsmännen sket i honom. Det går snyggare män än Måns på gatan överallt där.
Agenterna kastade ut honom direkt när han försökte anlita någon.
Ja men, lönt att att tjafsa om vem som är söt/ inte söt eller ful/ inte ful. Smaken är som röven - klöven!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in