Citat:
Ursprungligen postat av
Blue-fire-eyes
"Herre gud vilken red flag. "
Jag håller med. Reagerar på också på detta.
Det reser minst lika mycket red flag för Ciara emellertid som lämnar sitt barn. Lögn blandas med sanning i såna här konflikter. Nödlögner, hellögner, halvsanningar. Vad vet vi om Ciara? Hur är hon i sin personlighet?
Jag resonerar såhär: Lever du i ett destruktivt förhållande kan du acceptera skit (som kanske står en upp i halsen) föra att rädda förhållandet. När det väl tagit slut - då kommer all skit fram. Hämndbegär, verkliga, inbillade eller medvetet totalfalska anklagelser. Det är vad som hänt här. Vad som är vad, kan jag inte uttyda.
Var det EN putt eller många sådana incidenter? Var det en PUTT eller hård knuff så det gjorde ont (ringa misshandel).
Det krävs insyn, detaljkunskap och kännedom om de berördas personlighet och motiv för att veta mer.
Är Ciara/Måns som Cissi/Virtanen, d.v.s bägge totala kloakpersonligheter som ljuger friskt och har motiv att göra det?
I don't know.
Det är inte svårt att få svar på dina frågor. Måns har beskrivit henne som ytterst empatisk och omtänksam om andras behov och känslor. Alla som känner henne säger likadant.
Hon har en jättebra relation med pappan till sitt första barn.
Bara det visar att hon inte har ett mönster av dåliga relationer.
Till skillnad från Måns som inte har kontakt med sina.
Ciaras ex/pappan till hennes första barn, vittnar till hennes fördel.
Ytterligare så reste hon varannan vecka till England under denna tillfälliga period. Hon flög alltså fram och tillbaka varje vecka och var i England varannan vecka på sina mamma-veckor.
Och detta var bara tänkt som tillfälligt.