2025-05-01, 10:58
Medlem
rtyu12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Ja det tror jag väninnan med miljonerna har gjort. Hon är ju så praktisk.Jag hoppas M orkar driva ett förtalsmål när det här är över.

har camilla läckberg lagt stora pengar på sin polare, för att krossa måns?
Citera
2025-05-01, 10:58
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Det säger mest om dig faktiskt. de flesta andra vuxna verkar se rakt genom hans skit

Jag ser snarare ett drev där pöbeln tar sin chans att smukasta M som är en folkkär artist. Du tappar trovärdighet för dina inlägg lägger fokus på särskilda ord som upprepas gång efter annan. Du har helt enkelt diskvalificerat dig från här diskussionen.
Citera
2025-05-01, 10:59
Medlem
rtyu12345s avatar
vilken häxjakt på måns
Citera
2025-05-01, 11:00
Medlem
Bertil.Falukorvs avatar
Citat:
Vad vet jag om hans sexualitet , men han har iaf haft flickvänner tidigare.https://www.hant.se/noje/darfor-kann...dance/10753676

Jaha. Ja då kanske Ciara har fått lite stock. Det kan hon väl vara värd? Fin tjej.
Citera
2025-05-01, 11:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Behöver kanske mer uppmärksamhet för hennes nya tv serie.

Självklart är det så, offerkoftan är ett faktum.
Citera
2025-05-01, 11:01
Medlem
Citat:
Undrar vad som hände med CZs första man , rapparen. Varför skilde hon sig från honom?

Ingen aning. Hur gammal var hon när hon fick första barnet, 25? De kanske var unga och gled isär? Som sagt ingen aning. Vet inte ens vem äldsta sonens pappa är. De verkar ju ha en bra relation och delad vårdnad nu i alla fall vilket tyder på att de båda kunnat hantera separationen moget och vuxet. Hade han krävt att barnet skulle flyttas till Jamaica eller Australien hade hon nog protesterat får man anta.
Citera
2025-05-01, 11:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Falukorv
Även om allt tyder på att mamman är en bättre vårdnadshavare kan jag personligen inte klandra honom för att han gör allt för att inte förlora sina barn. Här skulle istället ha behövts att de suttit ned och skrivit ett kontrakt. Han har haft sina barn i England tidigare och träffat dem där.

Har Måns råd att skaffa sig någon typ av bostad i UK? Förmodligen. Kan Måns med god marginal förklara för mamman när han avser vara i landet för att träffa sina barn. Kan mamman garantera ett upplägg där hon inte försvårar umgänget? I så fall kunde man ha nått en uppgörelse.

Är Måns livsstil så out there att hans kontakt med barnen borde begränsas?
Det är kanske då man är tvungen att gå till domstol. Och han är tvungen att fläska på med allt han har som motdrag.

Men Bertil vännen, lugn.

1: Chiara ansöker inte om ensam vårdnad och förbud för Måns att träffa barnen. Läs på.
Hon ansöker om att de ska bo i England där de vuxit upp, de har bott i Sverige typ 6 månader.
Det är ingen vårdnadstvist.

2: Det upplägget med att barnen bor i England och att Måns åker dit och träffar dem ibland mellan jobb, det behöver du inte tycka är orättvist, för så har de haft det under hela äktenskapet, och det är helt och hållet Måns eget val att han haft det så.

Alltså skulle det som Chiara yrkar på inte innebära någon skillnad för Måns, han har valt att ha det så under hela deras liv.
Är du med?
Citera
2025-05-01, 11:03
Medlem
Bertil.Falukorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Men Bertil vännen, lugn.

1: Chiara ansöker inte om ensam vårdnad och förbud för Måns att träffa barnen. Läs på.
Hon ansöker om att de ska bo i England där de vuxit upp, de har bott i Sverige typ 6 månader.
Det är ingen vårdnadstvist.

2: Det upplägget med att barnen bor i England och att Måns åker dit och träffar dem ibland mellan jobb, det behöver du inte tycka är orättvist, för så har de haft det under hela äktenskapet, och det är helt och hållet Måns eget val att han haft det så.

Alltså skulle det som Chiara yrkar på inte innebära någon skillnad för Måns, han har valt att ha det så under hela deras liv.
Är du med?

Antingen skriver jag skitdålig svenska eller så har du missförstått mina funderingar.
Jag försökte, på det stora hela, uttrycka just detta. Min gissning var att det är lätt att bli panikslagen i ett läge där man inte bara upplöser ett äktenskap utan risker att ens barn hamnar i ett land man inte längre har anknytning till.
Senast redigerad av Bertil.Falukorv 2025-05-01 kl. 11:07.
Citera
2025-05-01, 11:04
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
har camilla läckberg lagt stora pengar på sin polare, för att krossa måns?
Inga bevis finns naturligtvis för detta , men vad tror du själv? Money talks. Hon har gått ut med att hon ordnat med den bästa advokaten till C och upplåter bostad åt C.
"Läckberg poängterar också att hon utöver vittnandet även fungerat som ett stöd för Ciara. Till Expressen berättar deckardrottningen att hon bland annat hjälpt henne att hitta en advokat och att Ciara bor hos henne i Villa Lumos – Camillas exklusiva hus i Tyresö."
https://www.hant.se/noje/camilla-lac...atten/10812098
Citera
2025-05-01, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Skulle säga att det är precis tvärtom. Hon har snarare fått karriärmöjligheter pga honom. Barnen har de nannyn till.
Så ja, man kan verkligen undra varför äktenskapsförordet ser ut som det gör?

Eller har han fått karriärmöjligheter tack vare henne? Hade varit svårt att hålla igång karriären om hon inte backat upp honom på hemmaplan. Hennes medverkan i nämnda program har antagligen dessutom boostat hans karriär mer än hennes. Bra för imagen.
Citera
2025-05-01, 11:05
Medlem
Citat:
Undrar vem som är korkad nu. Tänker du att C ska vara hemmafru i England? Hon behöver säkert också en nanny när hon jobbar , eller tror du att M ska försörja henne med?

Tro det eller ej men det finns barnomsorg även i England. Den är lite dyrare än i Sverige, inte statligt subventionerad i lika hög grad. Sen har hon familjen där som kan hjälpa till. Ett vanligt jobb behöver inte innefatta att man närmast uteslutande jobbar på kvällar, helger och lov.
Citera
2025-05-01, 11:05
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Falukorv
Jaha. Ja då kanske Ciara har fått lite stock. Det kan hon väl vara värd? Fin tjej.
Javisst är det så , men skilsmässan borde skötts på ett annat sätt.Tycker jag.För alla inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in