Citat:
Han dricker nog allt vin bara det innehåller alkohol. Förmodligen har han utsatt hela familjen för psykiskt lidande. Fy fan för att vara gift med en narkoman.
Den där knuffen var nog inte nåt som kallas puff direkt. Dessutom har han varit otrogen konstant. Hon ska ha egen vårdnad om barnen då han inte uppfyller kraven. En sexmissbrukande pundare klarar inte av att ta hand om barn. Punkt. Slut.
Den där knuffen var nog inte nåt som kallas puff direkt. Dessutom har han varit otrogen konstant. Hon ska ha egen vårdnad om barnen då han inte uppfyller kraven. En sexmissbrukande pundare klarar inte av att ta hand om barn. Punkt. Slut.
Nej, hur brukar rasande narkomaner knuffa sina fruar? Han knuffade in henne i väggen och då flyger huvudet in i väggen. Dessutom kan det ha varit mer än så, jag vet hur det är när journalister ska återberätta, det har aldrig stämt i mitt fall när de skrivit om situationer där jag antingen blivit intervjuad eller jag varit på plats.
Hon yrkar heller inte på ensam vårdnad i rätten utan på att barnen ska få flytta hem till England med henne. Till sitt hemland.
Måns bara jävlas. Innan skilsmässan bodde han på eget bevåg mest i Sverige för att jobba medans barnen bodde i England med mamma.
Han hade kunnat prioritera barnen och slutat jobba i Sverige, fokuserat på vinet från England, som ändå är hans huvudsakliga inkomst enligt sig själv.
Men han har sagt att han är beroende av berömmelse och att ha fans och inte vill leva i England eftersom han inte är känd där och folk inte känner igen honom på stan, han behandlas som en vanlig, anonym person.