Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-03, 23:58
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Jag vet inte om jag tror att han gett henne extra pengar, men han har haft en olämpligt nära relation med henne.
Jag var också aupair som ung under ett år. Pappan i familjen var otäck och förmodligen otrogen.
Det vågade jag inte säga till mamman eftersom jag var rädd för honom, bodde hemma hos dem, var 19 år i ett annat land osv, men jag skulle heller aldrig ha gått och sagt till pappan vad mamman pratat med mig om i förtroende.
Hon är ju ful som å ena sidan uppenbarligen haft nära samtal om att Måns knarkar i hemmet med Ciara, och att Ciara var orolig för det.
Sen går hon och säger till Måns ”din fru snackar om ditt knarkande, hon sa att hon nästan skulle vilja plantera något”.
Orm.
Hon måste ha gett Ciara intryck av att de kunde prata om känslor först.
Lazydell har antytt genom hela tråden att hen känner Måns och barnflickan privat, och jag skriver inte det för att bryta mot nån regel, utan går enbart på uppgifter Lazydell själv postat i inlägg.
Hela tiden har hon skrivit att barnflickan ”är på Måns sida”.
Därför tror jag att Måns på klassiskt psykopatmanér duperat och knutit barnflickan till sig bakom ryggen på Ciara, snackat skit om henne tillsammans, haft en ”hemlig” pakt som fått barnflickan känna sig utvald.
Hon har ingen utbildning, inget att falla tillbaka på, inga pengar (då hade hon inte bott hemma hos andra och varit deras barnflicka), han är en ”svensk kändis” som fått henne känna sig speciell, tom mer speciell än hans fru då han betett sig att han klickat mer med, tycker mer om osv, att hon ”förstår honom” bättre.

Jag, det har förmodligen gått till som du beskriver.

Yup, en jäkla orm är hon. Tar parti för den sexmissbrukande knarkaren istället för den bedragna hustrun som anförtrott sig till henne.

Jag undrar när hon skvallrade till Måns, om det var då när Ciara anförtrodde sig till henne (om hon nu gjorde det, och uppgiften inte är en totalt fabricerad lögn), eller om det var nu inför förhandlingen i domstolen. Tippar på att det var nu, nyligen.

Oavsett lär Ciara inte behålla henne som barnflicka när hon har barnen i alla fall, och hon borde faktiskt kräva att även Måns gör sig av med henne. Är inte rimligt att denna kvinna som är allt annat än opartisk i konflikten jobbar kvar och har hand om barnen.
Citera
2025-05-03, 23:59
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Till G-P säger Månz Zelmerlöw att det började med att någon i turnébussen föreslog att de skulle ”dra en lina” när de satt och tittade på den kultförklarade dokumentären ”Plötsligt i Vinslöv”.

Den brittiska nannyn bekräftade Zelmerlövs utläggning om att luder-Ciara har snackat om att placera ut kokain och sen gjort de för att sätta dit och smutskasta Måns. Så jag tror helt och hållet på att Måns aldrig brukat kokain i hemmet. Ger inte mycket för hennes figurerade whatsapp meddelande som cirkulerar.
Citera
2025-05-04, 00:00
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det förklarar saken. Hon kanske var lycklig över att Måns ville ge henne lite kärlek också som tack för hjälpen. Tror det finns mycket skit i den här historien som inte kommit fram. Kanske arga kollegor börjar yttra sig snart efter att Måns anklagat dom för att lura i honom droger.

Läckberg har antytt att hon vet massor som hon skulle vilja berätta men inte kan. Finns säkert många fler som vill berätta men som samtidigt inte vill bli en del av soppan offentligt. Vi får uppmana dem att regga FB-konto och berätta här, på så sätt kan skiten komma fram anonymt.
Citera
2025-05-04, 00:00
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Han orkar leta fram länken men vill inte erkänna att han läst det på Stoppa pressarna.

Stod om Södertälje för nån dag sen och idag om Kalix som vill avboka. Är säkert många fler som inte nämns i media. Måns sa själv i GT-intervjun att flera av hans närmaste i branschen, både arrangörer och bokare, börjat undvika honom. Att samarbeten fryses, jobb försvinner, och kontakterna tystnar.
Citera
2025-05-04, 00:01
Medlem
Citat:
Förklara hur du känner till varenda detalj om mums och nanny? Har du sett stugan och är det hennes egen? Har han sagt till dig att han ska bygga en stuga där? Eller har du läst det någonstans som vi andra också kan ta del av? Om han ska orka med allting och sen sova till 12 på dagen så är han omänsklig. Bara att ta sig till rehab borde ta tid, och sen alla företag, rättegång, turne..... förklara för oss som undrar hur du vet och hur han hinner med allting. Inte ens en arbetsnarkoman borde kunna få ihop alla dessa sysslor. Vad är det som håller honom vaken tror/vet du?
Förlåt att jag stör i er konversation men... förklara istället hur du känner till så fruktansvärt lite om honom? Går du genom svenska kulturlivet med skygglappar på? Vad gör du här när du inte är intresserad öht?
Citera
2025-05-04, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Är inga undantag i hans liv, utan hans mycket tydliga och upprepade beteendemönster, som han haft sen barndomen/tonåren, som jag baserat diagnoserna på.

Nej, du lever inte i verkligen. Du försvarar en notoriskt otrogen knarkare 24/7 på nätet. Blir typ inte mer psykotiskt/verklighetstappat än så.
Du kan inte hålla dig till sanningen. Jag är en nattuggla och skriver ofta på nätterna.
Men var är jag på dagen oftast? Har du kollat?
Inga undantag i Måns liv. Baserat på endast 3 händelser i han 38 åriga liv.
Kom gärna med en tidsllinje. Behövs inte! Havang har redan gjort det och det var samma tre händelser som vi också hade. Så körsbärsplockat. Du ältar samma saker om och om. Och jag tvingas svara samma saker. Tjatigt!
Citera
2025-05-04, 00:08
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Stod om Södertälje för nån dag sen och idag om Kalix som vill avboka. Är säkert många fler som inte nämns i media. Måns sa själv i GT-intervjun att flera av hans närmaste i branschen, både arrangörer och bokare, börjat undvika honom. Att samarbeten fryses, jobb försvinner, och kontakterna tystnar.
He he...inte konstigt att dom undviker mums då han beskyller allihop för att knarka. Otroligt hur han kan vräka ur sig detta och sen tro att samma personer ska ge han jobb. Troligen var han påtänd när han hasplade ur sig detta till media eller kanske han var trött efter att planterat vinrankor hela dagen,
Citera
2025-05-04, 00:09
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du kan inte hålla dig till sanningen. Jag är en nattuggla och skriver ofta på nätterna.
Men var är jag på dagen oftast? Har du kollat?
Inga undantag i Måns liv. Baserat på endast 3 händelser i han 38 åriga liv.
Kom gärna med en tidsllinje. Behövs inte! Havang har redan gjort det och det var samma tre händelser som vi också hade. Så körsbärsplockat. Du ältar samma saker om och om. Och jag tvingas svara samma saker. Tjatigt!

Är inte tre händelser. Är oräkneliga saker som kommit, och kommer fram om honom hela tiden.
Du saknar verklighetskontakt, sök hjälp!!!
Citera
2025-05-04, 00:11
Medlem
Citat:
Jag visste inte att alla inom musikbranschen knarkar innan mums sa det. Nu vet jag.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-kandisfester

”Punktmarkera kändisfester” – Nadim Ghazale om Måns uttalande
Ja det är ju märkligt att du inte läst denna intressanta artikeln av en Narkotikapolis.
Länken har publicerats i tråden flera gånger.
Citera
2025-05-04, 00:11
Medlem
Citat:
Är inte tre händelser. Är oräkneliga saker som kommit, och kommer fram om honom hela tiden.
Du saknar verklighetskontakt, sök hjälp!!!
Skriv en tidslinje på dina fakta då med källhänvisning.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-04 kl. 00:15.
Citera
2025-05-04, 00:13
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Förlåt att jag stör i er konversation men... förklara istället hur du känner till så fruktansvärt lite om honom? Går du genom svenska kulturlivet med skygglappar på? Vad gör du här när du inte är intresserad öht?
Skämtar du? Jag följer med men ser inte skymten av mums mer än när han sjunger i melodifetivalen. Hans person har aldrig intresserat mig och speciellt inte det där svärmorsdrömslika flinet. Nej tack.
Citera
2025-05-04, 00:14
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Han kan inte ha ett normalt jobb, han sover till minst tolv på dagarna och är helt oförmögen att ta ansvar för någonting, inclusive sig själv. OnlyFans skulle kunna funka. Alla äckliga kärringar här inne skulle nog villigt betala en hel del för att se honom naken i alla möjliga positioner, samtidigt som de sörplar på hans vin. Han får ringa Paow om tips!
Här kommer ett annat bra exempel. I mitt förra inlägg frågade jag om det finns några källor, särskilt sedan han har bott på vingården, att han bevisligen sover till 12 middag varje dag... Men jag tror att du definitivt är fel person att fråga efter källor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in