2025-04-29, 15:36
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Måns skulle kunna anmäla och driva ett grovt förtalsmål mot Ciara men nåt säger mig att han är mer normal funtad än Ciara och inte vill agera så för deras barn skulle.

Ciara tänker uppenbarligen inte så.

Hon motiverade det med att tänka just så ändå:

”Jag hade inget annat val än att göra ett offentligt uttalande ENBART för barnens välbefinnande, så att min röst blev hörd innan den kunde förvrängas. Om barnens och vår familjs bästa hade varit prioriteringen, hade vi inte befunnit oss i den här situationen från första början. Nu, snälla, sluta. Nog är nog”
Citera
2025-04-29, 15:37
Medlem
outback4s avatar
Kan inte låta bli fundera över om Måns vunnit mellon om allt hade kommit fram även då i segerruset??
Citera
2025-04-29, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Och vad tänker du om pappa M:s bristande föräldraskap? Är det ansvarsfullt att snorta kokain som förälder?
Nej det är inte moraliskt försvarbart att använda droger när man är förälder.
Inte alls förresten.
Men tyvärr är det väldigt vanligt i artistbranschen. Det är en rad folkkära skådisar och kändisar, föräldrar med barn alla ,som åkt dit för kokain innehav på festkvällar. Måns har aldrig åkt på kokain innehav och det har enbart gällt utekvällar. Inte hemmiljö.

Kändisar med barn, som åkt dit: Claes Malmberg, Johannes Brost, Tommy Körberg, Mikael Persbrandt m.fl
Du kan nog glatt lägga till deras kollegor i samma generation med något undantag.

Utom Jan Malmsjö som snyftade i en artikel om att han ville att någon skulle lära honom att snorta kokain!!! Han ville så gärna testa kokain!
Han är väl generationen över.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-29 kl. 15:44.
Citera
2025-04-29, 15:41
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duterte
Inte försmådda kvinnor heller.

Inte våldsutövande eller kränkta män heller.
Citera
2025-04-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Så sant så sant . Nu står det ju i deras äktenskapsförord att om någon av dom av någon anledning inte kan försörja sig ska den andre betala den 65000 kr / mån i 1 år därefter 39000 kr.
Rätt mkt pengar det.
Ja man förstår att bostadsrätten såldes snabbt.
13 miljoner för en villa till Chiara och barnen och så 65 000 kr i mån under första året och sedan 36 000 i månaden. Vet du hur mycket hon tjänar på sin konst?
Citera
2025-04-29, 15:44
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag tror hon vill förstöra MZ karriär. Inget är som en försmådd kvinnas vrede.

Hon har säkert dåligt självförtroende också. Hon är ingen skönhet direkt.

Om 1 poäng är fulast och 10 är snyggast, medan 5-6 är en väldigt "average"-person utseendemässigt, så hamnar hon på kanske 4. Det är riktigt illa för någon i hennes position.

Måns, med sina pengar, hade lugnt kunnat få en 10-poängare, men oavsett vad bättre än en 4-poängare.

Smaken är naturligtvis individuell och väldigt olika, men hon lär inte anses vara någon skönhet av de flesta.
Citera
2025-04-29, 15:45
Medlem
Citat:
Jag tror hon vill förstöra MZ karriär. Inget är som en försmådd kvinnas vrede.

Det vore ju inte så smart om hon förväntar sig ett underhåll från honom.

Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Hon motiverade det med att tänka just så ändå:

”Jag hade inget annat val än att göra ett offentligt uttalande ENBART för barnens välbefinnande, så att min röst blev hörd innan den kunde förvrängas. Om barnens och vår familjs bästa hade varit prioriteringen, hade vi inte befunnit oss i den här situationen från första början. Nu, snälla, sluta. Nog är nog”
Ja, det var synd att han inte prioriterade barnen utan valde att snorta kokain och vara otrogen istället. Det blir barnen som blir lidande i allt detta.
Citera
2025-04-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ja man förstår att bostadsrätten såldes snabbt.
13 miljoner för en villa till Chiara och barnen och så 65 000 kr i mån under första året och sedan 36 000 i månaden. Vet du hur mycket hon tjänar på sin konst?

Absolut ingen aning.
Citera
2025-04-29, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Hon har säkert dåligt självförtroende också. Hon är ingen skönhet direkt.

Om 1 poäng är fulast och 10 är snyggast, medan 5-6 är en väldigt "average"-person utseendemässigt, så hamnar hon på kanske 4. Det är riktigt illa för någon i hennes position.

Måns, med sina pengar, hade lugnt kunnat få en 10-poängare, men oavsett vad bättre än en 4-poängare.

Smaken är naturligtvis individuell och väldigt olika, men hon lär inte anses vara någon skönhet av de flesta.
Jag tror inte hennes skådespelarkarriär i UK går något vidare.
Jag tyckte hon var vackrare i verkligheten än på bild.
Och hon talar med en vacker Engelsk accent.

Jag tror nog att stackars MZ får försörja henne i många år.
Tror inte Chiara har någon karriär som konstnär heller.
Det är väldigt få som kan försörja sig på det.
Nålpengar som täcker materialförbrukningen i bästa fall.
Och hon talar inte Svenska heller.

EDIT: Så länge hon kan få pengar av MZ lär hon inte gifta om sig heller.
Vilket dumt äktenskapsförord.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-29 kl. 16:01.
Citera
2025-04-29, 15:59
Medlem
Tv4 kör på med kokain-Måns. Jobbigt med förinspelade program. Eller är kokainanvändande en skitsak för media?

Tur att han inte har erkänt sexköp. Då hade nog nog TV4 klippt in en maskering på jury-Måns och förvrängt hans röst.
Citera
2025-04-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Måns skulle kunna anmäla och driva ett grovt förtalsmål mot Ciara men nåt säger mig att han är mer normal funtad än Ciara och inte vill agera så för deras barn skulle.

Ciara tänker uppenbarligen inte så.
Jag har tänkt precis det samma sedan hon förtalade honom.
MZ är rätt maktlös med tanke på barnen.
Citera
2025-04-29, 16:05
Medlem
Se där ja, nu har hon polisanmält han också för misshandel. Jag räknar med att hon har bevis, för det vet alla att man måste ha annars är det extremt tur om Måns erkänner. Hittils så nekar han men det finns folk som faktiskt erkänner till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in