2025-04-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det får du såklart tycka men opinionen är emot dig och jag sade varför jag tror att folk hejar på honom. Du verkar ju inte förstå varför.

Hans nagellack är för jäkla fult.
Ja och opinionen som sagt tycker om problematiska vita män. Finns inte på kartan att folk skulle tycka samma om David om han tex var en svart man eller en icke vit man, försök inte förneka det
Senast redigerad av ursula45 2025-04-30 kl. 16:57.
Citera
2025-04-30, 16:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Vad dålig stämning det blev i lag Nord när dom bestämde att Simpa skulle få åka på uppdrag fast Zanna så gärna ville åka. Alla tittade i marken och skämdes. Varför lottade dom inte bara?

En stund innan samlades ju de tre och pratade om att Zanna inte fick åka på nästa uppdrag och därigenom samla på sig olika fördelar, det var alltså förutbestämd av killarna.
Citera
2025-04-30, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja och opinionen som sagt tycker om problematiska vita män. Finns inte på kartan att folk skulle tycka samma om David om han tex var en svart man eller en icke vit man, försök inte förneka det
Du verkar lite aggressiv, mår du bra?

Vad folk tycker om svarta män får du ta med dem. Men det har nämnts i tråden att Bubba som var med för många år sen var tittarnas favorit och jag minns att jag gillade honom också. Googla han var svart.
Citera
2025-04-30, 17:02
Medlem
Jävlar vilket liv det blev där mitt i natten när David och Chevy Chase trasslade in sina afroflätor i varandra!
Snacka om att bli avslöjade inför resten av gruppen. Pinsamt och generande, minst sagt.
(Avsnitt 21.5 som ni bara kan se om ni har TV4000 och en piratdekoder)
Citera
2025-04-30, 17:11
Medlem
Citat:
Du verkar lite aggressiv, mår du bra?

Vad folk tycker om svarta män får du ta med dem. Men det har nämnts i tråden att Bubba som var med för många år sen var tittarnas favorit och jag minns att jag gillade honom också. Googla han var svart.
Så du tror på fullaste allvar att folk skulle tycka om en blatte om han sa till någon som har hemlängtan att han kicka hem bara då? Eller att han tjatar på tjejerna att dom är bara ytliga personer som inte gör något annat än att hålla på me instagram och ljuga? Du tror inte på det
Citera
2025-04-30, 17:11
Medlem
fonders avatar
Någon som vet vem som vinner säsongen och vill, inom spoilertagg, skriva det?

God Gud, låt ingen psykopat vinna.
Citera
2025-04-30, 17:13
Medlem
Är det bara jag som tycker att hon Sofie i Gränslandet är litet lik en ung Ingrid Swede?
Och att Angelica kunde ha agerat stuntkropp åt Puma Swede när som helst?
Citera
2025-04-30, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Någon som vet vem som vinner säsongen och vill, inom spoilertagg, skriva det?

God Gud, låt ingen psykopat vinna.
I vanlig ordning finns det knappt någon att heja på av de som är kvar. Lite synd att Pascal och vad hette hon, Amanda, har åkt. Angelica gillade jag också när hon blev i underläge.

Av de som är kvar hade det varit okej om Andreas, Christoffer eller David vann.
Citera
2025-04-30, 17:29
Medlem
fonders avatar
Citat:
I vanlig ordning finns det knappt någon att heja på av de som är kvar. Lite synd att Pascal och vad hette hon, Amanda, har åkt. Angelica gillade jag också när hon blev i underläge.

Av de som är kvar hade det varit okej om Andreas, Christoffer eller David vann.

Amanda får skylla sig själv, lägger man sig för att en annan deltagare ska in så har man ingenting där att göra. Samma sak gällande Angelica. Båda dessa la sig för att Sara skulle in.

Skulle också bli glad om David, Andreas eller Christoffer vann.
Citera
2025-04-30, 17:50
Medlem
Snabbadojors avatar
Kommentaren från Sara M;
"Simpa går omkring med en strumpa i kalsongen" 🫣

WTF?? Hygglo tjejen, hur vet du det??
Citera
2025-04-30, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Du tycker det är Cultùral appropriation att David har flätor va?
Citera
2025-04-30, 18:03
Medlem
Stämmer det att Kuk-Simon har en strumpa i kalsongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in