2025-04-30, 11:04
Medlem
Gränslandet 21:

Citera
2025-04-30, 12:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Vad hände där då, varför separerade han sig från gruppen?
Helt odramatiskt vill jag minnas, Klas Beyer hette han och gick o vann sen. Någon får gärna rätta mig om jag minns fel.
Citera
2025-04-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
David lämnade gruppen pga olidlig fittlukt men det är ju inte pk att säga det så produktionen har spunnit det som nån typ av konflikt vilket det absolut INTE handlar om.
Kan lika gärna vara olidlig kuklukt. Tänk att normalt folk luktade så här dagligen för över 100 år sen ändå knullades det hej vilt.
Citera
2025-04-30, 14:32
Medlem
DeppJohnnys avatar
Nu vet inte jag hur många tjejer du varit med, eller om du är en oskuld incel, men tjejer behöver inte tvätta sig med tvål mellan benen för att vara fräscha. Tvärtom ska de inte använda tvål eller liknande då det förstör ph-balansen. Att deras fittor skulle lukta tror jag inte, snarare är det andedräkten och håret.

Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Produktionen förser dom ju med kläder från fjällräven, kan lova att de också erbjuder tvätt varannan dag också. Det är därför det här programmet är så kass.

Men tvättade kläder hjälper inte mot fittlukt. Kan lova att det luktar crazy där nere.
Citera
2025-04-30, 16:03
Medlem
Synd att tjejerna är helt tappade denna säsong. Tant Zanna, som tror lite för högt om sig själv och leker Gudfadern. Skicka ut tanten som inte orkar springa och behöver hem och vila. Stockholmsgänget med tjejerna i spetsen beter sig vidrigt. Är också ganska dåliga men jävligt stora i käften, bokstavligen. Har inget att väga upp det med. Aron, lille gossen som nog tar sig vatten över huvudet med att försöka spela spelet, kommer kasta dem alla under bussen om han får chansen och de kommer framstå som idioter. David har otippat nog seglat upp som en riktig favorit. Roligast i år är den uppenbara strumpan i kalsongen, döljer troligen en mikropenis.

Sen detta med läggmatcher. Det är ju både ovärdigt och osportsligt men något som verkar vara standard nu. Helt värdelöst och titta på också. Men det är liksom helt ok för alla ur den yngre generationen? Det ska spelas ett spel men när de själv utsätts för spelet kommer det bli kiss i brallan och gråt. Det är ofta de äldre som reagerar och protesterar och står för att man ska kämpa och slita för att ta sig någonstans. Hoppas de tar bort detta i framtida produktion och skickar ut de dom lägger sig.
Senast redigerad av Andromeda136 2025-04-30 kl. 16:10.
Citera
2025-04-30, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andromeda136
Synd att tjejerna är helt tappade denna säsong. Tant Zanna, som tror lite för högt om sig själv och leker Gudfadern. Skicka ut tanten som inte orkar springa och behöver hem och vila. Stockholmsgänget med tjejerna i spetsen beter sig vidrigt. Är också ganska dåliga men jävligt stora i käften, bokstavligen. Har inget att väga upp det med. Aron, lille gossen som nog tar sig vatten över huvudet med att försöka spela spelet, kommer kasta dem alla under bussen om han får chansen och de kommer framstå som idioter. David har otippat nog seglat upp som en riktig favorit. Roligast i år är den uppenbara strumpan i kalsongen, döljer troligen en mikropenis.
Vad fan är de folk gillar med David? Alltid problematiska vita män är dom som svenska människor gillar
Citera
2025-04-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hemlös uteliggare personlig sak: 70% handsprit
Då får de snabbt upp elden i alla fall.
Citera
2025-04-30, 16:38
Medlem
Zanna har då en bra intuition, hon trodde inte på Simons redogörelse.
Citera
2025-04-30, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad fan är de folk gillar med David? Alltid problematiska vita män är dom som svenska människor gillar
Jag tror att det handlar om psykologi här. Både jag och många på instagram känner med honom när alla är emot honom. Dessutom är han duktig. Men privat hade jag nog inte velat prata med nån utav deltagarna. Den som verkade trevlig var Clara.

Vi har heller inte fått se på kamera att eller när han beter sig dåligt. Det hade vänt opinionen.

Det fanns en liknande situation med kärringen som vann förra året. Många tyckte synd om henne på slutet och ville se henne vinna.
Senast redigerad av Liljor 2025-04-30 kl. 16:45.
Citera
2025-04-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag tror att det handlar om psykologi här. Både jag och många på instagram känner med honom när alla är emot honom. Dessutom är han duktig. Men privat hade jag nog inte velat prata med nån utav deltagarna. Den som verkade trevlig var Clara.

Vi har heller inte fått se på kamera att eller när han beter sig dåligt. Det hade vänt opinionen.

Det fanns en liknande situation med kärringen som vann förra året. Många tyckte synd om henne på slutet och ville se henne vinna.
Men snälla han har gjort sig utsatt helt på egen hand. Genom att bete sig som ett as. Han är fan drömmande som fan. Det är väl klart man inte orkar me han. Den enda som faktiskt är genuint sjysst är christoffer. Han är villig att se båda sidorna och vara förstående
Citera
2025-04-30, 16:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Vad dålig stämning det blev i lag Nord när dom bestämde att Simpa skulle få åka på uppdrag fast Zanna så gärna ville åka. Alla tittade i marken och skämdes. Varför lottade dom inte bara?
Citera
2025-04-30, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men snälla han har gjort sig utsatt helt på egen hand. Genom att bete sig som ett as. Han är fan drömmande som fan. Det är väl klart man inte orkar me han. Den enda som faktiskt är genuint sjysst är christoffer. Han är villig att se båda sidorna och vara förstående
Det får du såklart tycka men opinionen är emot dig och jag sade varför jag tror att folk hejar på honom. Du verkar ju inte förstå varför.

Hans nagellack är för jäkla fult.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in