2025-04-15, 15:41
Medlem
KinggKonggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrossmol
Kul att du tycker att att vara "prins" till en byhora är något att vara stolt över. Kanske dags att växa upp och sluta försöka imponera med din osäkerhet.

Nej det är du som säger det inte jag. Du vill ha förhållanden med dessa luder och påstår att det är så bra.
Citera
2025-04-15, 16:50
Medlem
Wrossmols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinggKongg
Din förmåga är jättestor ludrets beskyddare ju fler kukar och onlyfans-följare hon har desto bättre har du lyckats
Haha, du låter som en kille som blev ghostad av en enda tjej med OnlyFans och aldrig återhämtade sig. Stackars liten. Men kör på, som en liten tonåring. Åå så jävla cool ni är Luder kvittrandes i sitt elände lol
Citera
2025-04-15, 17:03
Medlem
KinggKonggs avatar
Citat:
Haha, du låter som en kille som blev ghostad av en enda tjej med OnlyFans och aldrig återhämtade sig. Stackars liten. Men kör på, som en liten tonåring. Åå så jävla cool ni är Luder kvittrandes i sitt elände lol

Tyvärr den typen av tjej får aldrig chansen att ghosta mig. Säg bara som det är du är nöjd bara det finns ett fungerande hål där nere även om det måste delas med alla.
Citera
2025-04-15, 17:11
Medlem
Citat:
Nja jo men Absolut är det något att hetsa upp över. Förfödelningen finns rakt över, alla positioner, eller hur.
Så sluta vara så livrädd för pojkarna. Ni kommer kunna gå lugnt och handla er gröt och bikarbonat på Coop. Utan att pojkarna störtar patriarkatet. Jag lovar.

Nej det vill jag inte påstå, inte i denna kontext. I dagens samhälle är det inga kvinnor som är förlorare vare sig på dejting-sajter eller ute i det verkliga livet. Inte utifrån den moderna feminismens budskap. Kvinnor får ligga så mycket de vill oavsett hur de ser ut om de vill. Det samma gäller inte för män eftersom moderna kvinnor lider av hypergami. En liten klick män sätter på alla de moderna kvinnorna, de som är allt dåligt på samma gång: golddiggers, feminister och fulla med maskulina personlighetsdrag, och sen när de inte kan hitta några fler snyggingar eller veka män att utnyttja går de in i väggen och inser att ingen egentligen vill ha dem för något annat än sex. Då kommer de krälandes till alla de förfördelade männen och vill stadga sig trots att de knappast kommer att utgöra särskilt bra fruar eller flickvänner. Men då kan det bli nej, även från så kallade incels. Ingen vill ha en slampa med baggage och knullhistorik som en porraktris. Därav denna tråd. För att då försöka ta oss tillbaka till topic.
Citera
2025-04-15, 17:16
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump

Var narkotikan kommer in i bilden förstår jag inte, den är absolut också ett problem, men vad har den med tråden att göra???

Nåja. Jag tror att det är svårt att hitta en äldre oskuld som är narkoman, eller en narkoman som är oskuld. (Det sistnämnda skulle i så fall vara en kvinna som blivit opiatmissbrukare på grund av att hon från början fått det utskrivet för ett verkligt medicinskt tillstånd. En kvinna som sätter en ära i att vara oskuld, umgås inte heller med sådana människor som skulle få för sig att bjuda henne på droger.) Så nog finns det ett samband.

Sedan tror jag även att den du svarade menade, att de upplösta familjevärderingarna orsakar att barnen ofta driver vind för våg, då mor har fullt upp med att ragga och försöka behålla nya karlar, samt far aldrig varit involverad efter själva befruktningen. Då hamnar ungarna lätt i gäng i centrum, där man sysslar med droger och kriminalitet. Något som hände mycket sällan på den tiden då nästan alla barn föddes inom äktenskap, man höll ihop äktenskapen till varje pris (ja även för länge ibland, jag påstår inget annat), och de gifta kvinnorna var hemmafruar och det därför fanns en social kontroll i bostadsområdena.
Citera
2025-04-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nåja. Jag tror att det är svårt att hitta en äldre oskuld som är narkoman, eller en narkoman som är oskuld. (Det sistnämnda skulle i så fall vara en kvinna som blivit opiatmissbrukare på grund av att hon från början fått det utskrivet för ett verkligt medicinskt tillstånd. En kvinna som sätter en ära i att vara oskuld, umgås inte heller med sådana människor som skulle få för sig att bjuda henne på droger.) Så nog finns det ett samband.

Sedan tror jag även att den du svarade menade, att de upplösta familjevärderingarna orsakar att barnen ofta driver vind för våg, då mor har fullt upp med att ragga och försöka behålla nya karlar, samt far aldrig varit involverad efter själva befruktningen. Då hamnar ungarna lätt i gäng i centrum, där man sysslar med droger och kriminalitet. Något som hände mycket sällan på den tiden då nästan alla barn föddes inom äktenskap, man höll ihop äktenskapen till varje pris (ja även för länge ibland, jag påstår inget annat), och de gifta kvinnorna var hemmafruar och det därför fanns en social kontroll i bostadsområdena.

Vad finns det för "ära" i att förbjuda sig själv mänsklig intimitet i from av sex?

Vad finns det överhuvudtaget för "ära" i att ägna sig åt att begränsa sig, utplåna sina behov etc etc.. för att någon annan "fått för sig" att det ska just din grupp göra minsann...men inte den egna gruppen?
Citera
2025-04-25, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det är en gammal tråd. Jag förvandlades efter det. Mycket kan hända på 5 år. Jag skrev en uppdatering i den tråden 2023 (FB) Jag är en simp som donerar pengar till tjejer på Twitch.
Fast alla måste ju alltid ha varit felfria…? Obs, en hypotetisk fråga du inte behöver svara på.

Jag skulle säga att det här överdrivna pratet som manosfärer highlitghtar om skadligheten av sex, och förmågan att sprida överdrifter och manipulera in andra i resonemanget, kring mycket väl kan handla om ett triangulerande beteende.

Att en tjej har varit med en kille innan betyder att redan redan blivit sårad och mentalt förstörd. Tjejer som redan varit med om det kommer vara på sin vakt i fortsättningen.

Precis som feminister intalar de sig själva från början att alla män är svin. Är man det själv så är det väldigt lätt att anta att alla män har det gemensamt.
Citera
2025-04-27, 17:41
Medlem
Att värdesätta en kvinnas "oskuld" är någt som bottnar i sexuell osäkerhet; dessa män är rädda för att hon ska ha varit med någon som tillfredsställt henne bättre än de själva kan och den tanken skrämmer dem.

Det är ganska patetiskt.
Citera
2025-04-29, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Klart det har betydelse om kvinnan är oskuld eller ej.
Ju fler en tjej legat med desto svårare har hon att få verkliga känslor, män funkar inte så.
Alltså hela den tesen, som manosfärer försöker sprida som om det vore sanning, är baserad på att tjejen har upplevt negativa känslor i samband med att ha haft sex. Att hon har blivit sviken för att hon har trott att det ska leda till något vidare.

Större red flag i så fall vore det att vara en sådan man som har behandlat en kvinna så. Vad fan tror ni egentligen

På riktigt så är det nog inte så.
Citera
2025-04-30, 07:08
Medlem
Citat:
Kan säga såhär:
De flesta män har ingen jävla aning hur många en tjej knullat så länge hon inte berättar det.
En tjej kan vara skitblyg och halvful men knullat 20 killar på en enda sommar och när du sedan träffar hon i kyrkan i oktober så tror du hon är oskuld.

Oskuld när det gäller tjejer är som en ny bil, så länge du tror att den är ny är det det bästa som finns, men får du reda på att någon jävel användt den innan så är det inte lika kul längre, även fast det är samma bil.
Eller som att jag spottar på din hamburgare, du tycker den är jätttegod, men sen när jag berättar för dig att jag spottat på den så vill du bara kräkas.

De flesta tjejer skäms dessutom för hur många dom legat med och många är inte ärlig eller avrundar neråt medans män avrundar uppåt för dom tycker det är skämigt att ha legat med för lite.

Får du välja mellan en 20 årig oskuld och en som knullat en gång innan så absolut, då väljer ju de flesta män oskulden om dom nu är exakt lika i övrigt.
Men får du välja mellan en oskuld som är dryg och ful jämfört med en som knullat 1 kille innan dig och som är snygg och snäll, då väljer nog de flesta män den senare och i ett sådant läge spelar oskulden inte tillärckligt stor roll.

Själv drar jag gränsen vid 0.
Tycker det är äckligt som satan oavsett om hon knullat med 1 eller 500.

Förstår, det är väldigt viktigt för dig att tjejer inte ska ha något att jämföra dig med, inte ska ha någon egen erfarenhet av sex där inte just lilla du och din lilla kuk ingår. Det skulle ju göra att hon faktiskt begriper när sex är kasst, och det vore ju ett stort hot mot dig, inte sant.

Så, när du har sex, så betraktar du denna handling som att du förbrukar och förstör din partner?
Ska du inte göra då lite som du gör med hamburgaren? jag menar av artighet mot andra män där ute i världen, och kassera tjejen, så ingen annan slipper äta något som någon annan (du) "spottat på"?

Och bara för att jag är nyfiken, vad ska sånna fånar som du göra den där dagen ni är 50, och frun som var oskuld då ni gifte sig helt enkelt fått nog av att behöva leva med en människa som har dessa hatiska åsikter om hennes kön, dumpar dig?
Hur ska ni vid 50 hitta oskulder att ha sex med eller gifta om er med?
Citera
2025-04-30, 07:11
Medlem
Citat:
Klart det har betydelse om kvinnan är oskuld eller ej.
Ju fler en tjej legat med desto svårare har hon att få verkliga känslor, män funkar inte så.

Fast det är ju precis tvärtom....enligt din egen logik.
Det är ju du, som har "problemet" här med att få verkliga känslor för kvinnor.
eller hur.

Du måste ju ha oskulder...inget annat duger.
Citera
2025-04-30, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
(FB) Jag är en simp som donerar pengar till tjejer på Twitch vi säger så simpen
Simp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto