2025-04-26, 21:48
Medlem
Kingandaces avatar
Vilket märke är det som gäller just nu? Vill minimera risken att få i mig nitazener (eller vad det kallas?)
Citera
2025-04-27, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Vilket märke är det som gäller just nu? Vill minimera risken att få i mig nitazener (eller vad det kallas?)

Sandoz, krka eller svenska.
Citera
2025-04-27, 11:01
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Sandoz, krka eller svenska.

Tack!
Citera
2025-04-28, 21:37
Medlem
LivetsArbetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagitale778
Kan tilläga är detta har smutsigt rus med yrsel och kan inte fokusera alls med blicken vilket jag aldrig fått på vanliga tram.

Underdoserade med tramadol och något annat som ger skit biverkningar.

UNDVIK indiska överlag! Dem bästa är Sandoz från holland som är ändå helt ok! Saknar 50mg kapslar från makedonien och svenska Hexal (kallades för häxan) var bäst i marknaden men kapslar går inte fåtag på längre i detta avlånga land.

Så Sandoz är från Holland? Trodde att det var något fejk från Balkan. Drog i mig en redig dos och kände inte mycket alls. Jag kanske har kopior då? Är det något speciellt jag ska vara vaksam på för att veta att som är äkta? Tack för ditt inlägg och svar. Må bäst.
Citera
2025-04-29, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VICKAN415
Jag brukar köpa apoteksvaror av en vän får utskrivet , men igår köpte jag tramadol Santeria och tog idag 250mg. Vill bara varna folket som köper de i Göteborgnatt det kan varan något annat skit i de, jag har dålig balans och jätteyr. Aldrig mer ska jag köpa från gatan!

Du har antagligen blivit pålurad de dåliga Santeria som (mest sannolikt) innehåller Nitazener.
Har själv blivit blåst på 10 kartor från gatan (Gbg-området) och trodde jag skulle dö.
Sedan dess har jag försökt vara ganska aktiv på FB och Reddit med varningar för dessa.

Det är enkelt att se skillnaden mellan de äkta och de som är "fake" när man väl stött på dom.
Plattare än de riktiga, samt brytskåra som är smalare och inte går ända ut i kanterna, och saknar även de rundade hörnen. Se jämförelse här (de keffa är till höger i bild)

https://imgur.com/zB4rP78

Jag valde att gå tillbaka till darknet för att undvika att bli blåst, både för att slippa att gå tom och riskera AT, men även för att slippa kasta pengarna i sjön.

Beställde hem 10 kartor ifrån Kanelbullen på Arch och TRO FAN att hela högen är utav den ruttna batchen.

Av någon anledning så har jag sparat de tidigare jag blev blåst på, och jämförde med dessa.
Notera att det är typ ett halvår emellan köpen, det ena från gatan och det andra från nätet.
Dom har EXAKT samma batch/serienummer. Samma sak gäller alla andra som blåst i visselpipan.
Kan sätta mitt sparkonto på att det står "TR00124 05/24 04/27" på din karta.
Citera
2025-04-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capostatus
Har hög tolerans så 50mg tram har noll påverkan på mig men kände ändå lite av dom, lite neråt.

Nu i efterhand har man gjort lite research här på fb och det är ju mestadels röda flaggor för dessa.

Dom ser äkta ut med skaran, batchnummer 030125 01 2028. Har någon testat dom?
Läst att vissa batchar kan innehålla fentanyl och nitraziner och annat skit :O

Har inte käkat fler så har inget mer att säga om dom men om någon vet lite mer om just denna batch ge oss en heads up då!!

Citat:
En användare postade en bild några sidor bak på en "bra" batch och en kass. Kolla där.

Men som jag alltid säger, undvik santaria. Du vet aldrig vad du får i dig.

Det var jag som postade bilden på en "äkta" och en falsk Santeria som fick mig att må rent skit.

De riktiga till vänster, skiten till höger.

Gällande batchnumret, så är det (TR00124 05/24 04/27) som varit gemensam nämnare hos ALLA jag hört ifrån som fått i sig dessa.

Har t.om en bekant som gick bort för inte så längesedan. Liten stad, och vi sprang på varandra titt som tätt, hjälpte varandra när det krisade osv.
Jag vet att han löste några kartor tram samma vecka som han gick bort, och han hade ganska hög tolerans, så han tog nog säkert 400-600mg direkt. Han käkade visserligen benso osv också, men gjort i flera år utan problem.

Såhär i efterhand så är det ganska enkelt att lägga ihop 1+1, då jag fick tag på mina under samma period, så är jag ganska säker på att det inte var en överdos av egen vilja han dog utav, utan han fick i sig en jävla massa nitazener som han hadde noll tolerans mot i tron om att det var tram..
Citera
2025-04-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Det var jag som postade bilden på en "äkta" och en falsk Santeria som fick mig att må rent skit.

De riktiga till vänster, skiten till höger.

Gällande batchnumret, så är det (TR00124 05/24 04/27) som varit gemensam nämnare hos ALLA jag hört ifrån som fått i sig dessa.

Har t.om en bekant som gick bort för inte så längesedan. Liten stad, och vi sprang på varandra titt som tätt, hjälpte varandra när det krisade osv.
Jag vet att han löste några kartor tram samma vecka som han gick bort, och han hade ganska hög tolerans, så han tog nog säkert 400-600mg direkt. Han käkade visserligen benso osv också, men gjort i flera år utan problem.

Såhär i efterhand så är det ganska enkelt att lägga ihop 1+1, då jag fick tag på mina under samma period, så är jag ganska säker på att det inte var en överdos av egen vilja han dog utav, utan han fick i sig en jävla massa nitazener som han hadde noll tolerans mot i tron om att det var tram..

Fyfan, jag har inga ord. Man får bara hoppas att så inte var fallet men det spelar ju egentligen ingen roll, personen är inte längre vid liv.

Har själv flera vänner som gått bort av "överdoser", äter upp en enormt, även såhär 10-15år senare, när man inte riktigt vet om det var medvetet, om det fick dåliga produkter eller något annat eller om man själv kunnat stoppa det..

RIP

TILL ALLA ER ANDRA - UNDVIK SANTARIA FÖR SISTA JÄVLA GÅNGEN.
Den var okej för flera år sen, nu återanvänds namnet fyllt med skit. Får ni inte tag på något annat - skippa skiten!
Citera
2025-04-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Ni som kör pulver istället för tabletter, d.v.s. O-Desmethy, vad är skillnaden mot tablettform? Det är metaboliten men hur påverkar det ruset?

Har du testat O-des själv? Käkat tram i 10 år, men aldrig testat pulver så blir ju sugen på att prova.
Visste knappt att det fanns tbh
Citera
2025-04-30, 16:00
Medlem
Citat:
Fyfan, jag har inga ord. Man får bara hoppas att så inte var fallet men det spelar ju egentligen ingen roll, personen är inte längre vid liv.

Har själv flera vänner som gått bort av "överdoser", äter upp en enormt, även såhär 10-15år senare, när man inte riktigt vet om det var medvetet, om det fick dåliga produkter eller något annat eller om man själv kunnat stoppa det..

RIP

TILL ALLA ER ANDRA - UNDVIK SANTARIA FÖR SISTA JÄVLA GÅNGEN.
Den var okej för flera år sen, nu återanvänds namnet fyllt med skit. Får ni inte tag på något annat - skippa skiten!

Ja det är trist som fan.. Jag personligen käkar dock fortfarande Santeria.
Det är busenkelt att se skillnad på de riktiga och de som är skit när man vet vad man ska kolla efter.
Förr eller senare så kommer säkert Tamol, Stada eller Sandoz också dyka upp som kopior med Nitazener, och då vet jag inte vad jag ska kolla efter.

För något år sedan märkte jag enbart på motståndet av att bryta vid skåran att det var annorlunda, så jag tog bara en kvart för att vara safe. (Vilket dom var, och effekten var samma som vanligt.)
Jag har tryckt i mig dom dagligen i så många år att t.om mina fingrar kan avgöra äktheten bara av att bryta på skåran, eller smaka med tungan i en sekund.

Så, av den anledningen håller jag mig ändå till Santeria just nu, apoteksvaror är på tok för dyrt i längden.
MEN, för andra som bara käkar sporadiskt, ligger på lägre doser eller har mer pengar att bränna så ja, köp apoteksvaror. Undvik Indiskt.

Det jag inte förstår är hur de 10 kartorna jag köpte från Kanelbullen på Arch är just dom äckliga jävlarna, och folk lämnar positiva omdömen på annonsen?! Jag ser bara tre alternativ.
1. Dom skickar Santeria ifrån olika batchar. Högst otroligt imo...
2. Folk skriver omdömen innan dom provat grejerna. (För att sedan bli wrecked)
3. Det är dom själva som skriver fake-omdömen från burner-konton?

Jag själv har inte rört dom sedan jag öppnade paketet då jag såg direkt vad det var för skit, och batchnumret stämde, så jag ska starta dispyt nu.
Men jag lider med andra som beställt och inte har erfarenhet av skiten så dom kan hindra sig från att ta dom.

Kanske är dags för mig att göra en dedikerad tråd med guide för Santeria haha
Nu får vi väl se om det är just Nitazener dom innehåller efter jag fått hem testet. Helst hade man ju velat skicka det till ett lab och få svar på ALLT som finns i skiten. Varesig dom hällt i kreatin, bakpulver eller fentanyl. Men något sånt labb finns inte så vitt jag vet? Åtminstone inte dit du kan vända dig som privatperson.
Citera
2025-04-30, 16:10
Medlem
Citat:
Det är busenkelt att se skillnad på de riktiga och de som är skit när man vet vad man ska kolla efter.
Förr eller senare så kommer säkert Tamol, Stada eller Sandoz också dyka upp som kopior med Nitazener, och då vet jag inte vad jag ska kolla efter.

För något år sedan märkte jag enbart på motståndet av att bryta vid skåran att det var annorlunda, så jag tog bara en kvart för att vara safe. (Vilket dom var, och effekten var samma som vanligt.)
Jag har tryckt i mig dom dagligen i så många år att t.om mina fingrar kan avgöra äktheten bara av att bryta på skåran, eller smaka med tungan i en sekund.

Så, av den anledningen håller jag mig ändå till Santeria just nu, apoteksvaror är på tok för dyrt i längden.
MEN, för andra som bara käkar sporadiskt, ligger på lägre doser eller har mer pengar att bränna så ja, köp apoteksvaror. Undvik Indiskt.

Det jag inte förstår är hur de 10 kartorna jag köpte från Kanelbullen på Arch är just dom äckliga jävlarna, och folk lämnar positiva omdömen på annonsen?! Jag ser bara tre alternativ.

Jag själv har inte rört dom sedan jag öppnade paketet då jag såg direkt vad det var för skit, och batchnumret stämde, så jag ska starta dispyt nu.
Men jag lider med andra som beställt och inte har erfarenhet av skiten så dom kan hindra sig från att ta dom.

Nu får vi väl se om det är just Nitazener dom innehåller efter jag fått hem testet. Helst hade man ju velat skicka det till ett lab och få svar på ALLT som finns i skiten. Varesig dom hällt i kreatin, bakpulver eller fentanyl. Men något sånt labb finns inte så vitt jag vet? Åtminstone inte dit du kan vända dig som privatperson.

De "riktiga" kan också innehålla vad fan som helst, var försiktig.
Om vi säger såhär, när jag var aktiv kanske jag stötte på 10 olika batches på en månad eller 3, i samma stad. 2 gav tramrus, resten varierande.
De indiska som finns idag hade jag inte ens gett till min värsta fiende.

Varför köper du bara inte ordentliga märken? Sandoz finns i överflöd från söder till norr, går också o beställa..

Det finns labb i Spanien, Portugal och Nederländerna/Tyskland (?) Minns inte exakta detaljer men det finns trådar om det ! Kostar inte överdrivet mycket heller men återigen ja kan minnas fel/ vara utdaterad.

Gällande säljare på arch kan det vara så enkelt som okunniga/obrydda säljare, kassa packare som byter ut skiten eller helt enkelt köpta kommentarer. Ingenting ovanligt och så har det varit i alla år genom de flesta sidor..
Citera
2025-05-01, 04:19
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:

Tamol är skitpiller från Indien. Tillverkas av Aveo Pharmaceuticals. Företaget sysslar bara med piller som är menade för knarkare. De Tamol X som såldes för ett år sedan var riktigt horribla. Rävgift. Blandningen av Tram och annan opiat och till.
Citera
2025-05-02, 08:17
Medlem
Hej

Har inga större problem med at förutom just sömnen,vilket ju förvisso är något väldigt viktigt, det är ett helvete I vilket fall. Tar en sömntablett och får sova ett par timmer på sin höjd, sen tvärstopp tills det är dags att försöka igen. Finns det något specifikt sömnmedel som funkar extra bra? Kratom kan det vara värt att testa på kvällen? Eller är det bara att försöka härda ut tills kroppen är ok och man äntligen kan sova som vanligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in