Citat:
Ursprungligen postat av
firmahasten
Fyfan, jag har inga ord. Man får bara hoppas att så inte var fallet men det spelar ju egentligen ingen roll, personen är inte längre vid liv.
Har själv flera vänner som gått bort av "överdoser", äter upp en enormt, även såhär 10-15år senare, när man inte riktigt vet om det var medvetet, om det fick dåliga produkter eller något annat eller om man själv kunnat stoppa det..
RIP
TILL ALLA ER ANDRA - UNDVIK SANTARIA FÖR SISTA JÄVLA GÅNGEN.
Den var okej för flera år sen, nu återanvänds namnet fyllt med skit. Får ni inte tag på något annat - skippa skiten!
Ja det är trist som fan.. Jag personligen käkar dock fortfarande Santeria.
Det är busenkelt att se skillnad på de riktiga och de som är skit när man vet vad man ska kolla efter.
Förr eller senare så kommer säkert Tamol, Stada eller Sandoz också dyka upp som kopior med Nitazener, och då vet jag inte vad jag ska kolla efter.
För något år sedan märkte jag enbart på motståndet av att bryta vid skåran att det var annorlunda, så jag tog bara en kvart för att vara safe. (Vilket dom var, och effekten var samma som vanligt.)
Jag har tryckt i mig dom dagligen i så många år att t.om mina fingrar kan avgöra äktheten bara av att bryta på skåran, eller smaka med tungan i en sekund.
Så, av den anledningen håller jag mig ändå till Santeria just nu, apoteksvaror är på tok för dyrt i längden.
MEN, för andra som bara käkar sporadiskt, ligger på lägre doser eller har mer pengar att bränna så ja, köp apoteksvaror. Undvik Indiskt.
Det jag inte förstår är hur de 10 kartorna jag köpte från Kanelbullen på Arch är just dom äckliga jävlarna, och folk lämnar positiva omdömen på annonsen?! Jag ser bara tre alternativ.
1. Dom skickar Santeria ifrån olika batchar. Högst otroligt imo...
2. Folk skriver omdömen innan dom provat grejerna. (För att sedan bli wrecked)
3. Det är dom själva som skriver fake-omdömen från burner-konton?
Jag själv har inte rört dom sedan jag öppnade paketet då jag såg direkt vad det var för skit, och batchnumret stämde, så jag ska starta dispyt nu.
Men jag lider med andra som beställt och inte har erfarenhet av skiten så dom kan hindra sig från att ta dom.
Kanske är dags för mig att göra en dedikerad tråd med guide för Santeria haha
Nu får vi väl se om det är just Nitazener dom innehåller efter jag fått hem testet. Helst hade man ju velat skicka det till ett lab och få svar på ALLT som finns i skiten. Varesig dom hällt i kreatin, bakpulver eller fentanyl. Men något sånt labb finns inte så vitt jag vet? Åtminstone inte dit du kan vända dig som privatperson.