2025-04-15, 01:58
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Så vitt jag vet har "de riktiga" Tamolen inte tillverkats på väldigt länge, företaget/märket har lagt ner.

De tamol x jag köpte för 100år sen var tillverkade i ett hemmalabb, var dock en reko säljare på darkweb som visade både fabrik, innehåll,tester osv.
De tillsammans med de "äkta indiska röda" som florerade under samma tid var top notch.
(Om jag nu inte rör ihop det och tamol x var de röda?)

Idag hade jag hållt mig till välkända märken/producenter som krka,t3,sandoz, activa osv.
Gör du större köp eller handlar av okända, införskaffa test. De kostar inte många kr!
Tamol X var vita, ganska stora, runda tabletter. De jag köpte var vidriga.
T3 går inte att hitta i Sthlm längre.
Vart köper du tester?
Citera
2025-04-15, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Tamol X var vita, ganska stora, runda tabletter. De jag köpte var vidriga.
T3 går inte att hitta i Sthlm längre.
Vart köper du tester?

Ah ja då tänkte jag rätt!
Dinatester.se bla boev jag tipsad om i en annan tråd. Är dock saliv/piss men bättre än inget.
Citera
2025-04-15, 12:08
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Ah ja då tänkte jag rätt!
Dinatester.se bla boev jag tipsad om i en annan tråd. Är dock saliv/piss men bättre än inget.
Tack!
Citera
2025-04-16, 17:43
Medlem
Någon som testat dessa Tamol-X 225 mg av märket Royal?

Batch TM/23-01

Bilder: https://imgur.com/a/qm9WbZD
Citera
2025-04-16, 17:55
Medlem
Påstås innehålla 225 mg tramadol men känns ytterst tveksamt. Har noll tolerans och tog 1 tablett, fick lite nodd/eufori men även skumma bieffekter som skakig syn o yrsel. Var helt omöjligt att fokusera blicken. Fick även illamående o huvudvärk dagen efter vilket jag inte fått på tram tidigare.
Citera
2025-04-17, 03:58
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arta116
Påstås innehålla 225 mg tramadol men känns ytterst tveksamt. Har noll tolerans och tog 1 tablett, fick lite nodd/eufori men även skumma bieffekter som skakig syn o yrsel. Var helt omöjligt att fokusera blicken. Fick även illamående o huvudvärk dagen efter vilket jag inte fått på tram tidigare.
De kommer från Indien. Tillverkas av ett företag som jobbar med opioider som är menade för missbruk. Företaget heter Aveo Pharmaceuticals. Undvik.
(FB) Den stora Tramadol-tråden (alla frågor om Tramadol, Tradolan, Nobligan m.fl.tas här)
Citera
2025-04-17, 16:40
Medlem
Om jag inte känner så mycket på Tram, vilka alternativ är starkare/bättre.
Citera
2025-04-17, 21:31
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaco666
Tjena! Har fått tag i tramadol hydrochloride tablet usp 225mg. Röda runda. Nån som har provat dessa?
Jag brukar inte kunna sova på tramadol, men dammade i mig 4st såna igårkväll och sov så ini helvete. Fick helt klart ett rus men var inte tillräckligt med för att avgöra om det är tramadol eller någon annan skit.
Senast redigerad av RolfPeterAndersson 2025-04-17 kl. 21:34.
Citera
2025-04-17, 21:33
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arta116
De där är ren skräp tyvärr, bara att kasta.
Citera
2025-04-20, 08:49
Medlem
Någon som har provat Apple Royal Tramadol 225mg (röda)

https://imgur.com/a/eHfik88
Citera
2025-04-20, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagitale778
Någon som har provat Apple Royal Tramadol 225mg (röda)

https://imgur.com/a/eHfik88

Kan tilläga är detta har smutsigt rus med yrsel och kan inte fokusera alls med blicken vilket jag aldrig fått på vanliga tram.

Underdoserade med tramadol och något annat som ger skit biverkningar.

UNDVIK indiska överlag! Dem bästa är Sandoz från holland som är ändå helt ok! Saknar 50mg kapslar från makedonien och svenska Hexal (kallades för häxan) var bäst i marknaden men kapslar går inte fåtag på längre i detta avlånga land.
Citera
2025-04-20, 18:18
Medlem
Ni som kör pulver istället för tabletter, d.v.s. O-Desmethy, vad är skillnaden mot tablettform? Det är metaboliten men hur påverkar det ruset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in