2025-04-04, 20:35
Medlem
Försöker få tag på tram som inte är depo. Känns omöjligt… allt är depo ju.
Citera
2025-04-05, 07:28
Medlem
Vad tycker ni om märket Dollas?

Minns att jag testade den för 5 år sedan och då var den bra.

Någon som testat den nyligen?
Citera
2025-04-06, 21:06
Medlem
Köpte några kartor Santeria 200mg igår, aldrig käkat dom tidigare så var lite extra taggad.
Som en riktig luffare delade jag en tablett och slängde i mig 50mg mitt på Tc-perrongen.

Märkte på en gång att dom smulade väldigt lätt - inget tuggmotstånd liksom, skumt.. men vafan big deal tänkte jag - Santeria är ju inget riktigt märke ens så antog att det var kanske var standard.

Har hög tolerans så 50mg tram har noll påverkan på mig men kände ändå lite av dom, lite neråt.

Nu i efterhand har man gjort lite research här på fb och det är ju mestadels röda flaggor för dessa.

Dom ser äkta ut med skaran, batchnummer 030125 01 2028. Har någon testat dom?
Läst att vissa batchar kan innehålla fentanyl och nitraziner och annat skit :O

Har inte käkat fler så har inget mer att säga om dom men om någon vet lite mer om just denna batch ge oss en heads up då!!
Citera
2025-04-07, 15:59
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indivduelltarbete
Försöker få tag på tram som inte är depo. Känns omöjligt… allt är depo ju.

Tugga sönder depotabletterna eller använd en mortel
Citera
2025-04-07, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capostatus
Köpte några kartor Santeria 200mg igår, aldrig käkat dom tidigare så var lite extra taggad.
Som en riktig luffare delade jag en tablett och slängde i mig 50mg mitt på Tc-perrongen.

Märkte på en gång att dom smulade väldigt lätt - inget tuggmotstånd liksom, skumt.. men vafan big deal tänkte jag - Santeria är ju inget riktigt märke ens så antog att det var kanske var standard.

Har hög tolerans så 50mg tram har noll påverkan på mig men kände ändå lite av dom, lite neråt.

Nu i efterhand har man gjort lite research här på fb och det är ju mestadels röda flaggor för dessa.

Dom ser äkta ut med skaran, batchnummer 030125 01 2028. Har någon testat dom?
Läst att vissa batchar kan innehålla fentanyl och nitraziner och annat skit :O

Har inte käkat fler så har inget mer att säga om dom men om någon vet lite mer om just denna batch ge oss en heads up då!!

En användare postade en bild några sidor bak på en "bra" batch och en kass. Kolla där.

Men som jag alltid säger, undvik santaria. Du vet aldrig vad du får i dig.
Citera
2025-04-07, 19:29
Avslutad
Köpte en batch retard EG, nån som testat dom som vet om dom e säkra o hur dom ska se ut etc?

Annars lite tips på hur man skulle kunna testa en tablett för fent eller annat skit innan man trycker i sig dom? Hittar inte såna här drog kit eller va de heter ba urinprover.

Tack på förhand
Citera
2025-04-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
En användare postade en bild några sidor bak på en "bra" batch och en kass. Kolla där.

Men som jag alltid säger, undvik santaria. Du vet aldrig vad du får i dig.

Tack!
Fick nog den bättre batchen då.
Kickar snabbt och känns som tram men ändå lite mer neråt än andra sorter.

Och man mår riktigt kefft dagen efter.
Citera
2025-04-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33zztun
Köpte en batch retard EG, nån som testat dom som vet om dom e säkra o hur dom ska se ut etc?

Annars lite tips på hur man skulle kunna testa en tablett för fent eller annat skit innan man trycker i sig dom? Hittar inte såna här drog kit eller va de heter ba urinprover.

Tack på förhand

Senaste batchen jag fick av dem var konstig. Underdoserade deluxe eller något annat, kan inte riktigt sätta fingret på de. De smakade precis som tram smakar dock..
När ja köpt de innan har det inte varit några konstigheter.

Kan kolla imorgon om jag har några kvar av de konstiga, kan väga etc.
Ser ut som en avlång Alvedon utan några märken?

E: dessa. https://benu.be/fr/products/tramadol-retard-eg-200mg-30-tabletten-verlengde-werking

E2: en vän har dessa, utg 2027, han gillar dem skarpt. Kan ha varit jag som fått tag på en gammal/kass/fejk batch.
Senast redigerad av firmahasten 2025-04-07 kl. 20:59.
Citera
2025-04-08, 00:32
Avslutad
Citat:
Senaste batchen jag fick av dem var konstig. Underdoserade deluxe eller något annat, kan inte riktigt sätta fingret på de. De smakade precis som tram smakar dock..
När ja köpt de innan har det inte varit några konstigheter.

Kan kolla imorgon om jag har några kvar av de konstiga, kan väga etc.
Ser ut som en avlång Alvedon utan några märken?

E: dessa. https://benu.be/fr/products/tramadol-retard-eg-200mg-30-tabletten-verlengde-werking

E2: en vän har dessa, utg 2027, han gillar dem skarpt. Kan ha varit jag som fått tag på en gammal/kass/fejk batch.

Vore super om du kunde skicka på de konstiga! Tack för all info har försökt kolla runt men de är så svårt att veta när de är en helt ny sort jag aldrig sett tidigare
Citera
2025-04-08, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33zztun
Vore super om du kunde skicka på de konstiga! Tack för all info har försökt kolla runt men de är så svårt att veta när de är en helt ny sort jag aldrig sett tidigare

Den sorten har florerat runt i flera år, sett den i söder och i norr. Hade dessvärre ingen kvar hemma.
Citera
2025-04-08, 12:49
Avslutad
Citat:
Den sorten har florerat runt i flera år, sett den i söder och i norr. Hade dessvärre ingen kvar hemma.

Okej tack ändå! Själv har jag bara kör 150mg krka tidigare så denna eg är helt ny för mig. Får väl se om den duger.
Citera
2025-04-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tugga sönder depotabletterna eller använd en mortel

Tugga sönder skiten, märkte ingen skillnad. Får testa köpa en mortel och krossa skitet till pulver, fan va de kommer ta tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in