2025-04-29, 16:16
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Varför är det lättare att göra assist då? Man får ju även andra-assister, så det är extra lätt då. Alla vet att det är lättare att göra många assist än många mål.

Jaja Foppa är bästigast i hela världen men ändå inte någonsin gjort fler mål än Rantanen en medioker säsong för Rantanen.
så rantanen är bättre än peter forsberg tycker du jag får lägga ner diskutera med dig tror jag
Citera
2025-04-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
med eet sättet se det är alltså ovie den bäste hockeyspelaren igenom tiderna då för han har gjort flest mål i nhl igenom tiderna eller?

Han är större och bättre än Bäckström i alla fall ja.
Citera
2025-04-29, 16:17
Medlem
Citat:
så rantanen är bättre än peter forsberg tycker du jag får lägga ner diskutera med dig tror jag

I att göra mål ja, uppenbarligen.
Citera
2025-04-29, 16:18
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Det är inte missvisande i 5 mot 5, ditt jävla sär. Hade BP o PP spelat in hade det varit missvisande, JA, eftersom många spelar BP och inte PP och tvärtom.

Erik Karlsson spelar ju PP och inte BP, således hade ju han fått en bättre +/- än vad han borde ha om man räknade in PP. +/- är således helt rättvist.
så göra många poäng i pp och avgöra matcher spelar ingen roll för dig, bara man har bra +-
Citera
2025-04-29, 16:19
Medlem
Citat:
vart har jag skrivit karlsson är bättre än hedman ditt mongo?

Berätta för din särkompis Kokacola då att Hedman är bättre och stabilare än Karlsson.
Citera
2025-04-29, 16:19
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Han är större och bättre än Bäckström i alla fall ja.
ja men du säger ju mål i fem emot fem är det som avgör vem som är den bäste hockespelaren aight?
Citera
2025-04-29, 16:22
Medlem
Citat:
foppa har ju iaf vunnit hart trophy så så kass är han ju inte, har rantanen gjort det? svar nej och han kommer aldrig vinna det heller.

Nej, men han gör uppenbarligen fler mål än Foppa, trots medioker säsong av Rantanen. Varför börjar du alltid diskutera andra saker? Detta visar att du har ADHD.
Citera
2025-04-29, 16:23
Medlem
Citat:
ja men du säger ju mål i fem emot fem är det som avgör vem som är den bäste hockespelaren aight?

Nej, men det visar hur bra man är defensivt i alla fall, där Karlsson är usel som är FÖRSVARARE. Inget har påstått att en vänsterforward ska vara bästigast på FÖRSVAR.
Citera
2025-04-29, 16:24
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Nej, men det visar hur bra man är defensivt i alla fall, där Karlsson är usel som är FÖRSVARARE. Inget har påstått att en vänsterforward ska vara bästigast på FÖRSVAR.
nu ändrar du dig det kan alla se du har sagt allt handlar om mål och vem som gör flest mål.
Citera
2025-04-29, 16:25
Medlem
Citat:
så göra många poäng i pp och avgöra matcher spelar ingen roll för dig, bara man har bra +-

Han hade ju släppt in alla mål i BP då och torskat alla matcher om han spelade där med. +/- visar hur bra defensivt han verkligen är.
Citera
2025-04-29, 16:26
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Nej, men han gör uppenbarligen fler mål än Foppa, trots medioker säsong av Rantanen. Varför börjar du alltid diskutera andra saker? Detta visar att du har ADHD.
nej vi diskuterade vem som var bästa hockeyspelaren foppa eller rantanen och du tycker rantanen för han gjort 55mål en säsong var dit hetaste argument här.
Citera
2025-04-29, 16:26
Medlem
Citat:
nu ändrar du dig det kan alla se du har sagt allt handlar om mål och vem som gör flest mål.

Det är svårare att göra mål än assist har jag sagt, annars skulle väl alla göra 60 mål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in