2025-04-27, 09:24
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrelevant
Bakom fløden, menar du väl?

Hähähä
Citera
2025-04-27, 09:31
Medlem
Kollade nu Sia Glass Instagram. Senaste inlägget är det omtalade med en svart man, vit kvinna och två barn. I inläggen innan det hittar jag minst 30 personer (ibland bara händer) som ser kritvita ut. Plus en film från en skidbacke där det ser ut som det brukar, dvs inte så mörkt. Och så ett par händer som jag tycker ser ut att tillhöra en färgad kvinna.

Facit är alltså.

En blandad familj
En färgad kvinna
Mellan 30-40 vita människor

Vari ligger vurmen för mångkultur och överrepresentationen av minoriteter?
Citera
2025-04-27, 09:34
Medlem
Problemet är att dessa woka företag vill skära av män från kärlek.

Därav kan de aldrig göra reklam med en vit man med en Asiatisk kvinna. De skulle öka kärleken riktad mot män.

De hatar vita män speciellt ur arbetarklassen ,fast ärligt talat hatar de alla män ,woke är gravt manshatiskt. Dessa svarta män har statistiskt liten chans till någon långvarig kärlek ,utan används mer som ett vapen för att skada alla män. Svarta har högst skilsmässofrekvens. I USA hatar svarta kvinnor svarta män mer och mer och bara 30% har en relation med fadern vid födseln av barnet.

https://www.youtube.com/watch?v=5tn3oq0Glbc

Det vi mest kan göra för att gynna män är att minska invandringen av utländska män.

Även de utländska männen som är i Sverige gynnas av det ,eftersom de också är offer av allt för mycket män och allt för lite kärlek riktat mot män. Är det färre män får män mer kärlek.
Senast redigerad av Prepper 2025-04-27 kl. 09:40.
Citera
2025-04-27, 09:41
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Problemet är att dessa woka företag vill skära av män från kärlek.

Därav kan de aldrig göra reklam med en vit man med en Asiatisk kvinna. De skulle öka kärleken riktad mot män.

De hatar vita män speciellt ur arbetarklassen ,fast ärligt talat hatar de alla män ,woke är gravt manshatiskt. Dessa svarta män har statistiskt liten chans till någon långvarig kärlek ,utan används mer som ett vapen för att skada alla män. Svarta har högst skilsmässofrekvens. I USA hatar svarta kvinnor svarta män mer och mer och bara 30% har en relation med fadern vid födseln av barnet.

Det vi mest kan göra för att gynna män är att minska invandringen av utländska män.

Även de utländska männen som är i Sverige gynnas av det ,eftersom de också är offer av allt för mycket män och allt för lite kärlek riktat mot män. Är det färre män får män mer kärlek.

Stackars dig, vilket inlägg! Det är både hatiskt men också djupt tragiskt. Hur har det blivit så här för dig?

Jag tror inte du skulle få någon kvinna ens om vi tog bort alla "svarta män". Det är nog inte där problemet för dig ligger.
Citera
2025-04-27, 10:05
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensven
Jo, svensken håller på att utrotas. Och det sker aktivt och medvetet.
Så du menar att det sker ett folkmord på svenskar bara för att en del invandrare flyttat hit? Skärp dig för fan!
Citera
2025-04-27, 10:07
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Så du menar att det sker ett folkmord på svenskar bara för att en del invandrare flyttat hit? Skärp dig för fan!

Man kan jämföra det med att det ligger ett äpple på bordet. Sen placerar man ett päron bredvid äpplet. Rasisterna tycker då att man har utplånat äpplet.
Citera
2025-04-27, 10:09
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag tror inte du skulle få någon kvinna ens om vi tog bort alla "svarta män". Det är nog inte där problemet för dig ligger.
Helt rätt, dessa hatiska individer vägrar acceptera verkligheten att dom måste jobba på sig själva, istället letar dom syndabockar. Grabben kommer inte fixa tjej om alla svarta/invandrare skulle försvinna, istället hittar han bara nästa syndabock.
Citera
2025-04-27, 10:11
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Man kan jämföra det med att det ligger ett äpple på bordet. Sen placerar man ett päron bredvid äpplet. Rasisterna tycker då att man har utplånat äpplet.
Klockrent exempel för att påvisa deras galenskaper.
Citera
2025-04-27, 10:15
Medlem
Man ser så mycket ”dold” rasism det finns i samhället i såna här lägen, det kommer verkligen fram.
Citera
2025-04-27, 10:16
Medlem
Citat:
Stackars dig, vilket inlägg! Det är både hatiskt men också djupt tragiskt. Hur har det blivit så här för dig?

Det gäller inte mig ,utan vad jag pratar om är statistiskt data.

Hur kan du förklara att den mentala hälsan har försämras sen 2015 ungefär dubbelt så mycket diagnoser på mentala sjukdomar ?

Vilka är det som driver iden om massinvanding mest ? Googlar man så finner man att det är olika företag.

Lägger man ihop det här så kommer man fram till att företag bara ser till vinsten ,de bryr sig inte om människor ,de bryr sig inte om svarta ,Asiatiska eller vita män ,det enda de bryr sig om är pengar kortsiktigt.

Eller har du någon alternativ förklaring till att den mentala hälsan och otryggheten försämras ?
Senast redigerad av Prepper 2025-04-27 kl. 10:27.
Citera
2025-04-27, 10:25
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Vilken är Coops reklam?

Välkommen till ditt Coop
https://www.youtube.com/watch?v=ls2O8-Io50Q
Citera
2025-04-27, 10:38
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Kollade nu Sia Glass Instagram. Senaste inlägget är det omtalade med en svart man, vit kvinna och två barn. I inläggen innan det hittar jag minst 30 personer (ibland bara händer) som ser kritvita ut. Plus en film från en skidbacke där det ser ut som det brukar, dvs inte så mörkt. Och så ett par händer som jag tycker ser ut att tillhöra en färgad kvinna.

Facit är alltså.

En blandad familj
En färgad kvinna
Mellan 30-40 vita människor

Vari ligger vurmen för mångkultur och överrepresentationen av minoriteter?

Fast bland alla dom andra bilderna, hittade du något par med en vit man och en vit kvinna? Annars är det ju irrelevant som svar på det andra inlägget.

Det är ju nåt som är rätt uppenbart i reklam överhuvudtaget, att man påfallande sällan ser en vit kvinna i parrelation med en vit man. Det gäller inte bara Sia. Har du aldrig lagt märket till det här fenomenet själv?

För övrigt har jag alltid bojkottat Sia. Inte av politiska skäl men för att deras produkt är av låg kvalitet och smakar skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in