Citat:

Ursprungligen postat av 
ottoplommon

Svara inte alls om du inte är intresserad av saklig diskussion.

LOL, tror du på riktigt att din diskussion här är saklig?
	Citat:

Ursprungligen postat av 
ottoplommon

Om du nu läst i tråden så är sexmissbruks trådsanningen krossad av fakta.
Men det blundar du för helt.

Jag skrev sex, inte sexmissbruk, så dra åt helvete med dina halmgubbar. Nej, missbruket är inte på något sätt krossat med fakta. Hans fru har gått ut med att han är notoriskt otrogen och Måns själv har berättat att grunden till otroheten är hans bekräftelsebehov. Och sådant beteende klassas som missbruk. 
	Citat:

Ursprungligen postat av 
ottoplommon

Du tar ett dygn på dig att skriva ditt "manus" som du lämpar ned på FB samma tid varje dag. 
Trots att du tar tid på dig är det sällan välskrivet men man kan lita på att det är fult.
Och nu har du i brist på skvaller suttit och fantiserat ihop hur MZ sommar ska bli.
Ja det blir ju fult så klart.

Ett inlägg tar mig några minuter att skriva. Sen brukar jag logga ut, det är riktigt. Har annat, bättre att göra än att sitta och svara psykotiska kärringar på nätterna.
Vad är fult, menar du? Är verkligen jätteviktigt att Måns håller sig i skinnet nu om det ska bli delad vårdnad. Han kan inte hålla på och ligga runt och ta droger, och då är det jättebra om han anställer någon för att hålla reda på honom. Han är ju uppenbarligen inte kapabel att göra det själv.
Tycker du han ska blåsa sin chans till umgänge med barnen helt och hållet, eller vad? Är väldigt mycket bättre om han följer mina råd än dina – som går ut på att han ska förneka, förneka, förneka och fortsätta leva som förut och köra både karriär och liv rakt ner i avgrunden.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Sagotradapplet

Även om MZ hade vunnit Mello, skulle han uppträda där han uppträder nu i sommar. Turnédatumen har redan publicerats före finalen. 

Hade han vunnit Mello hade det varit det redan bokade 
plus Gröna Lund, Liseberg, Dalhalla, Solliden, Furuvik... och kanske Skansen.
Verkar som Måns faktiskt raderade inlägget som jag syftade på, där han 
jagade KAJ.
Ciara slutade följa Måns i slutet av maj, precis innan han gick ut i media och dementerade att han var sexköparen på Östermalm. Någon månad senare postade han om kärran, som han då påstod att han köpt 2 veckor tidigare. Sexköparen ska ha påstått att pengarna han tog ut på natten inte var för att köpa sex utan för att köpa en släpkärra. Bilden på kärran kan mycket väl ha varit damage control från Måns sida. Det vet du inte.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
DjPutte

Syns din okunskap är väldigt stor varje gång någon okänd vinns Mello eller ESC i Sverige får dem ett uppsving i bokningar och media tid, Sedan ta ett år framåt då har dem fallit i väldig glömska medan tex MZ kommer vara attraktiv hos dem som bokar upp dessa artister samt MZ har större sk festival event på sin lista!
https://unitedstage.se/artists/mans-zelmerlow/ 

Hur är det med läsförståelsen. Jag skrev ju precis det att KAJ har fler bokningar för att de vunnit Mello. Är tveksamt att Måns kommer fortsätta vara attraktiv. Beror mycket på vad som framkommer vid skilsmässan och vårdnadstvisten och hur han hanterar det.