2025-05-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Jag är med dig, om det visar sig att han gjorde det här, då får han stå till svars för det. Men han fortsätter att förneka det, medan han har erkänt de andra sakerna och inte uttryckligen har förnekat dem i förväg. Så jag tror att detta verkligen är fallet och inte en lögn i det här fallet - vilket det annars skulle vara.

Vad skulle du tycka om det om det visade sig vara sant? Med andra ord, att det inte var MZ utan CJ som ljög i det här fallet. Och att det i det här fallet var hon som förblindade dig och eventuellt ännu fler människor med sina uttalanden? För det är också en absolut tänkbar möjlighet.

De flesta människor kan bara se så långt som till en persons panna. Och om han såg deras relation tillsammans så som den är i låttexten och ingen av er insåg det, då kan ni uppenbarligen inte känna honom så som ni tror att ni gör. Och det kan vara sant för henne också.

Du försöker alltså övertyga en person som igår kastade C framför bussen om att den måste ta ställning mot henne om det visar sig att M inte gör att döma? Insekten skrev ju rakt ut att den tyckte C är en ”fjortis ” och att hon inte stöttat M över huvud taget utan vad det verkade så tyckte hon han var en loser som sjöng i folkparker? Är du på riktigt orolig att den här personen inte ska ställning mot C eller låtsas du bara?

Ni i M -gänget är så dumma. Ni fick en person på er sida men fattade inte det .
Citera
2025-05-25, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Du försöker alltså övertyga en person som igår kastade C framför bussen om att den måste ta ställning mot henne om det visar sig att M inte gör att döma? Insekten skrev ju rakt ut att den tyckte C är en ”fjortis ” och att hon inte stöttat M över huvud taget utan vad det verkade så tyckte hon han var en loser som sjöng i folkparker? Är du på riktigt orolig att den här personen inte ska ställning mot C eller låtsas du bara?

Ni i M -gänget är så dumma. Ni fick en person på er sida men fattade inte det .

Måns sjunger i folkparker och gratis sommarfester 🤣🤣🤣.
Vad tycker de att hon borde tyckt?
Att Måns var Ulf Lundell?
Normalt VILL kända män ha en fru som Ciara, nån som älskar dem för den de är och tar ner dem på jorden - inte ett fan som dyrkar dem.
Zlatan är väl då stolt över sin fru som skällde ut honom första gången de träffades och inte imponeras av kändisskap.
Det borde setts som positivt och inte ett problem.
Citera
2025-05-25, 16:13
Medlem
Undrar vad han ska göra för brödfödan framöver?

Om han tänkte sig bli & förbli drogfri är en återgång till tidigare karriär i stort sett omöjlig om det faktiskt är så att "alla gör det", "det finns överallt" vid turnerande, spelningar, för och efterfester.

Att kränga generiskt industrivin till kärringar i lägre medelklassen är ju en benhård marknad nuförtiden. Det känns tveksamt att han ska kunna livnära sig på det. Några trogna köpare har han säkert men PR-mässigt är denna härva en katastrof för hans varumärke.

Någon som vet? Har han någon annan verksamhet?
Citera
2025-05-25, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det där är min uppfattning också. Vem vet om Måns ens har några nära kompisar.

Man kan träffa en person ganska mycket utan att egentligen veta väldigt mycket. Vi är ju på olika sätt i olika situationer; jobb, fest, fritid, hemmet, o.s.v.

Han är nära vän med J*nas *lgh. Det borde någon gräva i
Senast redigerad av Pigge2 2025-05-25 kl. 17:35.
Citera
2025-05-25, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlattmaskenAhmed

Om han tänkte sig bli & förbli drogfri är en återgång till tidigare karriär i stort sett omöjlig om det faktiskt är så att "alla gör det", "det finns överallt" vid turnerande, spelningar, för och efterfester.

Att kränga generiskt industrivin till kärringar i lägre medelklassen är ju en benhård marknad nuförtiden. Det känns tveksamt att han ska kunna livnära sig på det. Några trogna köpare har han säkert men PR-mässigt är denna härva en katastrof för hans varumärke.

Är det verkligen en katastrof för hans varumärke ? Samma tanter som köper hans vin är ju dom som sitter i kommentarsfälten på FaceBook och skriver blommor och hjärtan och ” heja m, du kommer ur detta starkare”

Säg någon mellan 20 och 35 som skulle köpa hans vin medvetet just för att det är hans ?

Hans riktiga fans är nog inte ens nära att överge honom utan tycker synd om honom . Det ser vi prov på här i tråden. Dom skiter i att han har ett missbruk och att han beter sig som ett riktigt svin för ”sånt kan ju drabba alla , kram på dej Mumsis”
Citera
2025-05-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Är det verkligen en katastrof för hans varumärke ? Samma tanter som köper hans vin är ju dom som sitter i kommentarsfälten på FaceBook och skriver blommor och hjärtan och ” heja m, du kommer ur detta starkare”

Säg någon mellan 20 och 35 som skulle köpa hans vin medvetet just för att det är hans ?

Hans riktiga fans är nog inte ens nära att överge honom utan tycker synd om honom . Det ser vi prov på här i tråden. Dom skiter i att han har ett missbruk och att han beter sig som ett riktigt svin för ”sånt kan ju drabba alla , kram på dej Mumsis”

Mja, det är ju ett litet men oerhört aktivt gäng som hysteriskt håller igång det i den här tråden. Tror inte för en sekund att det speglar verkligheten.

Men åter till frågan, vad kan han tänkas sysselsätta sig med framöver om man vill vara drogfri?
Citera
2025-05-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad anser du själv? Tycker du det låter sannolikt att någon av hans närmsta gör ett sådant uttalande? Svara inte bara från motståndarsidan nu, utan tycker du det låter SANNOLIKT? Varför isf?

Nu frågade du ju inte mig, men jag tänker att en person med nära insyn absolut kan uttala sig här, särskilt som jag uppfattade Insektens första inlägg som att hen ville räta ut vissa felaktiga frågetecken och ge sin upplevda uppfattning om det senaste halvåret.
Citera
2025-05-25, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av red-roses
Nu frågade du ju inte mig, men jag tänker att en person med nära insyn absolut kan uttala sig här, särskilt som jag uppfattade Insektens första inlägg som att hen ville räta ut vissa felaktiga frågetecken och ge sin upplevda uppfattning om det senaste halvåret.
Absolut att en person nära honom kan uttala sig här men just "insekten" var inte den personen. Hen avslöjade sig med att missa viktiga detaljer.
Citera
2025-05-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Är du säker på att hon renoverade mycket av deras gemensamma hem? Har du sett räkningarna? Eller kan hon möjligen faktiskt ha betalat för renoveringar i sina egna två hus?

Hmm... Jag är inte alls övertygad om att det var hans idé. Han är inte så mycket typen att visa upp sig på det sättet. Även när jag tittar på Tillsammans med Strömstedts så tycker jag att det verkar som att CJ var mer entusiastisk över att de skulle vara med i programmet. När jag tittar på Instagramflödena, till exempel, är det också mer likt hennes, som är lite som en dokusåpa... Hon har mycket fler samarbeten på Insta än vad han har, om skönhetsprodukter, läxhjälp, om allt.... Hon rapporterar om alla möjliga saker, en del kanske för privata, från familjen och så vidare och så vidare...
Var det kanske hennes idé att göra det till en dokusåpa? Säkert använde han sina kontakter för att få det att hända, för han kanske tyckte att det var en bra idé. Men om det ursprungligen kom från honom framgår nog inte av det som finns tillgängligt?

Ja han hade väl tagit kokain och var på verkad av det om hsn inte var med riktigt
Citera
2025-05-25, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
Tänk om Ciaras sjuka stalkers gör så att barnen får det lugnare i Sverige?

C s sjuka stalkers verkar bo i Sverige och skriver i den här tråden så jag tror det lugnaste stället för henne är i UK
Citera
2025-05-25, 18:40
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, kom ihåg att det är MZ som är topic, inte andra användare.
//mod
Citera
2025-05-25, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlattmaskenAhmed

Att intäkterna som artist stannat av påverkar nog mycket, vet inte hur mkt pengar han drar in på t ex Heroes men det stora är ju gig och julshower. Vingården lär kräva MYCKET pengar innan Måns-Petter kan tillverka Sveriges bästa bubbel. Han verkar ha många fasta kostnader som snabbt får kassan att sina om det inte kommer in i samma fart.

Tror inte att hans väg tillbaka varit jättesvår och lång om han t ex gått ut och pratat om sig kokainmissbruk och hur han försöker ta sig ur det. Rättegången där både han själv och hans föräldrar framstår som världsfrånvända människor som anser sig själv vara bättre än alla andra tror jag har skadat han karriär i större utsträckning. Man vill inte hyra in honom på ett företagsevent för han framstår inte som en skön lirare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in