2025-04-25, 07:02
Medlem
Är du på riktigt? Din pojkvän är uppenbarligen inte den skarpaste kniven i lådan 👀
Citera
2025-04-25, 07:03
Medlem
sfrges avatar
TS borde inte lyssna så mycket på vad "Svärjevänner" säger.
Citera
2025-04-25, 07:04
Medlem
Man kan nog handla grönsaker av dom iallafall, men skulle inte handla en bil av en arab.
Citera
2025-04-25, 07:04
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligearne85
Är du på riktigt? Din pojkvän är uppenbarligen inte den skarpaste kniven i lådan 👀
Det är ju just det han är. Självklart ska vi bojkotta araber. Gynna dem inte på något vis.
Citera
2025-04-25, 07:08
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minstrel
Det är ändå ganska spännande att så många klagar på att araber lever på bidrag och å andra sidan menar att man aldrig ska göra affärer med dem (och således hjälpa dem integrera sig i samhället och ge dem en chans att försörja sig genom arbete).

Jag undrar på riktigt vad som finns i era tomma huvud, eftersom ni uppenbarligen saknar hjärna.

Vi vill inte ha dem här över huvud taget, så svårt kan det väl inte vara att förstå?!?!
Citera
2025-04-25, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Det är ju just det han är. Självklart ska vi bojkotta araber. Gynna dem inte på något vis.

Hur går dina tankebanor?
Du drar en folkgrupp över en kam, för vadå?

Det är 2025, och såvitt jag vet är vi alla människor.

Bättre att gynna de som verkligen bidrar - genom arbete. Det finns idioter inom alla folkgrupper.

Vad är araber för dig, hur är din definition?
Citera
2025-04-25, 07:14
Medlem
De värderar pengar högre än sina barn
Citera
2025-04-25, 07:14
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Så köpa stöldgods av araber är integrationsarbete?

Intressant synsätt.

Ja, precis. Eftersom alla vet att stöldgods vanligtvis säljs på öppna butiker och av registrerade företag (se trådens titel, pratar inte om kriminella aktiviteter). 🤦

Min kommentar om obefintliga hjärnor? Det!
Citera
2025-04-25, 07:19
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Vi vill inte ha dem här över huvud taget, så svårt kan det väl inte vara att förstå?!?!
Å nej, är det sant? Alltså, jag hade inte ens märkt det om du inte hade skrivit det så tydligt och klart. Jag trodde verkligen att ni brydde er om medmänniskan och allas lika värde.

Förresten, är särskrivningar bland era gemensamma egenskaper, ni som är så måna om landet, kulturen och allt annat som kännetecknar Sverige? Frågar åt en vän.
Citera
2025-04-25, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qft123
De värderar pengar högre än sina barn

Vi svenskar har en del att lära av arabisk kultur, när det gäller familjerelationer. Se på våra äldre. Vi placerar våra äldre på boende där de blir vanskötta, medan araber tar hand om de äldre.
Citera
2025-04-25, 07:44
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minstrel
Det är ändå ganska spännande att så många klagar på att araber lever på bidrag och å andra sidan menar att man aldrig ska göra affärer med dem (och således hjälpa dem integrera sig i samhället och ge dem en chans att försörja sig genom arbete).

Jag undrar på riktigt vad som finns i era tomma huvud, eftersom ni uppenbarligen saknar hjärna.

Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Så köpa stöldgods av araber är integrationsarbete?

Intressant synsätt.
Normalt sosse/liberal-tänk som att person och förnedringsrån är en sorts socialbidrag till svaga grupper i våra u-områden etc.
Upp till var och en såklart att göra affärer med araber, personligen tycker jag att det räcker med att betala skatt och rösta på realistiska partier.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2025-04-25 kl. 07:47.
Citera
2025-04-25, 07:46
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelDipparen
This. Jag är Svensk och har aldrig haft problem med invandrare och affärer öht men blivit scammad utav Svenskar flera gånger. Skit finns överallt och inte bara hos invandrare.
Vi pratar väl om araber? Invandrare kan ju vara alla folkslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in