• 1
  • 2
2025-04-25, 02:29
Bannlyst
Min pojkvän säger att man aldri nånsin ska varken handla hos lr göra affärer me företag som ägs av araber.

han säger att dom e opålitliga, kmr försöka ljuga för dej varenda chans dom får, produkten du får e de säkert ngt fel på, de kmr nt hålla sitt ord, dom e fula o stinker.

t vikken grad stämmer detta? va e era personliga erfarenhet av o handla hos lr göra affärer med företag som ägs o/lr styrs av araber?
Citera
2025-04-25, 02:35
Avstängd
Lacerdas avatar
Han har hundra procent rätt. Grattis till att ha hittat en bra kille!
Citera
2025-04-25, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Han har hundra procent rätt. Grattis till att ha hittat en bra kille!
Tack! Ja de har du helt rätt i!

va e dina erfarenheter?

du e registrerad 2004, om vi utgår från att du gjorde kontot när du va 18 så föddes du. 1986. du måste ändå vart me o se invandringspåverkan nästan från start? vet att de började redan på 80e talet men va har du sett
Citera
2025-04-25, 02:45
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
va e dina erfarenheter?
Mig personligen har dom väl bara serverat någon skitmat på något hak för att man var desperat hungrig. Skulle aldrig äta hos dom annars.
Det är mest bilbedrägerier som bekanta har råkat ut för. I Eskilstuna till exempel så vet jag inte hur många blatteägda bilförsäljare som finns men ALLA har ägnat sig åt att blåsa folk.
Citera
2025-04-25, 02:45
Bannlyst
Citat:
Mig personligen har dom väl bara serverat någon skitmat på något hak för att man var desperat hungrig. Skulle aldrig äta hos dom annars.
Det är mest bilbedrägerier som bekanta har råkat ut för. I Eskilstuna till exempel så vet jag inte hur många blatteägda bilförsäljare som finns men ALLA har ägnat sig åt att blåsa folk.
pizza?
Citera
2025-04-25, 02:49
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
pizza?
Ja. Kom på en gång när jag var i ett förhållande med en brud som arbetade som revisor. Hon berättade om det konstanta fifflande just med araber som öppnar butiker. De betalar inte sina leverantörer, fifflar med moms, byter ägare stup i kvarten etc etc. Fy fan vilket jävla skitfolk.
Citera
2025-04-25, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ja. Kom på en gång när jag var i ett förhållande med en brud som arbetade som revisor. Hon berättade om det konstanta fifflande just med araber som öppnar butiker. De betalar inte sina leverantörer, fifflar med moms, byter ägare stup i kvarten etc etc. Fy fan vilket jävla skitfolk.
berätta mer.

dessutom, hur har Sverige år 2000? min farfar, som levde 1950 talet. beskrev Sverige som ett paradis då. Min far säger nt att de va ett paradis men bättre när han va yngre än nu.
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Ja, precis. Dom är mest tjuvaktiga och har alltid varit.
va menar du? judar? förknippar du de med muslimer?
Citera
2025-04-25, 02:57
Medlem
Sqrbankens avatar
"Araber" är ett brett begrepp men upplever också att många, men inte alla, verkar vara skamlösa scamers till sin natur. Värst är dock indier. Tar inte i denna etnicitet med tång. Fyfan va äckliga de är utifrån alla aspekter. Ta avstånd. Alltid.
Citera
2025-04-25, 03:15
Medlem
Har inte haft några problem hittills. Det finns rövhål i varje gruppering så det är alltid bäst att försöka granska personen snarare än ursprung/kön/etnicitet osv.
Citera
2025-04-25, 03:18
Medlem
DubbelDipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Har inte haft några problem hittills. Det finns rövhål i varje gruppering så det är alltid bäst att försöka granska personen snarare än ursprung/kön/etnicitet osv.

This. Jag är Svensk och har aldrig haft problem med invandrare och affärer öht men blivit scammad utav Svenskar flera gånger. Skit finns överallt och inte bara hos invandrare.
Citera
2025-04-25, 03:21
Medlem
Citat:
Min pojkvän säger att man aldri nånsin ska varken handla hos lr göra affärer me företag som ägs av araber.

han säger att dom e opålitliga, kmr försöka ljuga för dej varenda chans dom får, produkten du får e de säkert ngt fel på, de kmr nt hålla sitt ord, dom e fula o stinker.

t vikken grad stämmer detta? va e era personliga erfarenhet av o handla hos lr göra affärer med företag som ägs o/lr styrs av araber?

Din svenska är värre än att ha med araber att göra. Tillbaka till skolan!
Citera
2025-04-25, 03:59
Medlem
Taokers avatar
Citat:

Inte alla araber men ja många har inte moral som svenskar och därför inte pålitliga i affärer.

Ja, det är ofta något fel på produkten som de inte nämner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in