Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Nu har man börjat haft sina första saker från Temu i nära ett år. Erfarenheter är att det mesta funkar fortsatt.
Smyckena var ju nära skit det mesta. Men det visste man. De flagnande snabbt. Men det är ju ingen skillnad mot billiga smycken köpt via en Fyndiq-säljare.
Av det elektroniska så fungerande Smart watch bra. Men man ska inte lita alltför mycket på dess värden om puls osv. Tiden stämmer dock.
Kläder, bälten etc har det inte varit något fel på. Klarat tvättningar och inte gått sönder.
Det enda helt värdelösa man köpt är en billig övervakningskamera. Gav upp att få den att funka ganska snabbt. Men då var det ju en gratis man fick med.
Annars verkar inte varningarna gett något större resultat efter vad man från de som jobbar med paketutlämning. Fortsatt minst lika många Kina-påsar.
Jag köpt diverse småkrafs från TEMU och allt har funkat helt okej till mycket bra. Det enda jag reklamerat är en "noppborttagare" som inte funkade som den skulle. Så jag reklamerade den, men fick behålla den. Har misshandlat den lite och nu funkar den helt plötsligt helt okej.
Köpt lite ficklampor därifrån och alla har varit kanon. Grymt ljus och laddningen håller länge. Laddar dem dock i ett säkerhetsskåp på jobbet men än har de inte exploderat.
Verktygen, typ lite små skruvmejslar, krympstrumpor för diverse saker och lite annat. Allt har varit helt okej, typ Biltema, Jula, Byggmax fast myyyyycket billigare. Deras grejer kommer ju från samma ställen.