2025-04-22, 19:46
Medlem
dialektikers avatar
Alla skäller på läkaren, men hans fru är så intetsägande och tråkig så hon är som luft. Uuurtråkigt par att följa. Han upprör ju iallafall folk, och han verkar ju snackas skit om på hela nätet att han är på Tinder och härjar.
Good luck i fortsättningen.
Eller så hittar han någon just för att det snackas så mycket om honom?

Det gjorde ju den där socialt inkompetente viktigpettern i Hotel Romantik efter programmet sen. Trots allt skitsnack om honom.
Tydligen är marknadsföringen viktig?
Men läkarens fru är ju totalt färglös.
Citera
2025-04-22, 19:49
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag tror att han är homosexuell

Det kostar dig inget att skriva så, men varför skriver du eller tror det? Sam tycks ha app-dejtat flera/många kvinnor och är nu med i GVFÖ. Din åsikt är inte värt något om du inte motiverar dig. Det vittnar bara om dina egna erfarenheter och preferenser.
Citera
2025-04-22, 20:02
Medlem
FedupFlorences avatar
Till er medverkande i programmet. Läs inte tråden. Om ni inte sen tidigare är läsare av Flashback och anar vad som väntar skall ni inte läsa här. Det här är tittarnas forum och behöver inte vara med sanningen överensstämmande.

Edit: Verkningslöst.
Senast redigerad av FedupFlorence 2025-04-22 kl. 20:15.
Citera
2025-04-22, 20:09
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
... Men läkarens fru är ju totalt färglös...

Hon verkar ha sans, vara smart och ha den distans som behövs för upplägget. Jag tycker hon är tidlöst vacker, så långt jag har sett.
Citera
2025-04-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Skulle inte den här mannen se bra ut/ha bra drag?
https://www.instagram.com/p/CIf8Y3Jn...ZjaXExN3F2eA==

Han påminner om Mick Jagger/Liam Gallagher på något sätt med munnen.
https://www.instagram.com/p/BoygKMQn...c3emZ1dHQ0bTd5

Jämförelse, Liam Gallagher:

https://www.vogue.com/article/liam-gallagher-birthday

Lite smalare: https://www.instagram.com/p/BV9tX32h...h5aHh3cmZpMjVj

Här är han fan assnygg och det säger jag fast jag har en annan typ:
https://www.instagram.com/p/BR8nwmZh...VkMW11dnZlZHJk

Oj jäklar
Men jag såg att han var fin, övervikt till trots. Vacker mun, snygga drag, fina ögon.
Citera
2025-04-22, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Det kostar dig inget att skriva så, men varför skriver du eller tror det? Sam tycks ha app-dejtat flera/många kvinnor och är nu med i GVFÖ. Din åsikt är inte värt något om du inte motiverar dig. Det vittnar bara om dina egna erfarenheter och preferenser.

Homosexuella män är inte sällan tvålfagra, kan det vara därför? Jag tror dock inte att läkaren är bög men tog mig friheten att svara.
Citera
2025-04-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakkingunicorn
Såg av en slump under Facebook scollandet ett bekant ansikte, Sam! Jag var på dejt med honom några gånger för några år sedan. Han är absolut på spektrumet utan att berätta för mycket haha.

Var inte så blyg, känn dig som hemma och berätta allt du vet! Detta är ju flashback, vad ska vi annars ha skvallerforumet till?
Citera
2025-04-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Jag kan inte låta bli, måste utseenderejta bara för att jag inte håller med andras siffror.

Utseende och personlighet:

Amanda
Utseende: 8
Personlighet, svårt. Tror hennes manhaftighet är oattraktiv för män, speciellt känsliga män. Men hon är ju ändå någon som får saker gjorda.
Om hon hade vågat vara sårbar och tillåta sin feminina sida ta plats så 8.

Alexander
10 och 10, rakt igenom.

Jannika
Utseende 10 egentligen (jag är en person som ser potential) Otroligt vackert ansikte och färger, fantastisk personlighet, generös, ödmjuk.

Dennis
utseende; 8. Han är inte direkt min typ (min typ är Alexander och Messiah Hallberg) men han är en typ som jag ändå tycker är attraktiv. Manlig och inte fåfäng. Klok och lugn. Svårt att sätta poäng på hans personlighet, 9-10.

Ebba
Utseende: 5
Personlighet: 7

Pontus
Utseende: 6
Personlighet: 6

Sam
Utseende: 1
Personlighet: 1

Denise
Personlighet: 4

Håller med om allt utom Sam, han är het.
Citera
2025-04-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag tror att han är homosexuell

Nja, det skulle jag inte säga. Märktes inte i sängen iaf, men man kan ju vara bi om inte annat. Men knepig person med särskilda drag. Typiskt läkare skulle jag säga, även privat. Han använde fackspråket vid fel tillfällen hahah 🙃
Citera
2025-04-22, 20:41
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakkingunicorn
Nja, det skulle jag inte säga. Märktes inte i sängen iaf, men man kan ju vara bi om inte annat. Men knepig person med särskilda drag. Typiskt läkare skulle jag säga, även privat. Han använde fackspråket vid fel tillfällen hahah 🙃

Ge 1 exempel, som alltså visar på att det var fel på honom och inte på ditt utgångsläge.

Edit: Gör inte det.
Senast redigerad av FedupFlorence 2025-04-22 kl. 20:43.
Citera
2025-04-22, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Min betygsättning på deltagarnas utseende och personlighet (1–7):

Amanda
Personlighet: 3

Alexander
___

Ebba
Utseende: 3

Pontus
Utseende: 3
Personlighet: 5
___

Denise
Personlighet: 4

Sam
Utseende: 6
Personlighet: 5
___

Jannika
Utseende: 4,5

Dennis
Utseende: 2

Tycker du har lite fel om Dennis och Jannika. Dom är ganska nära varandra utseendemässigt faktiskt.
Citera
2025-04-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
I slutet på senaste eftersnacket sitter Dennis och pillar på Jannikas fötter och frågar om hon har hallux valgus. Det innebär att stortån är sned, och pekar in mot övriga tår. Det händer också att tåleden trycks utåt och bildar en knöl på fotens.

Hon tar åt sig, antagligen på grund av den kommentaren.

Jag såg/hörde också det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in