2025-04-22, 18:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Amanda har ett väldigt konstigt utseende med jättekort hals, bred kropp trots mycket träning etc. Och klänningen hennes var inte speciell på något sätt, däremot var brandingenjörens det.
Hon har inte alls jättekort hals. Kolla denna bild.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share
Citera
2025-04-22, 18:18
Medlem
Såg av en slump under Facebook scollandet ett bekant ansikte, Sam! Jag var på dejt med honom några gånger för några år sedan. Han är absolut på spektrumet utan att berätta för mycket haha.
Citera
2025-04-22, 18:18
Medlem
Tervulls avatar
Har inte fullt lärt mig namnen ännu…

Impotent rödhårig och Jannica. Här börjar jag ändra åsikt. Jag tyckte de verkade förfärliga från början främst hon, men jag måste ge henne pluspoäng för hur hon hanterade detta med masken på ett mycket ödmjukt och fint sätt. Själv hade jag flytt fältet, tyvärr men cpap går bort för mig direkt. Det är en dealbreaker.

Rödhårig med stor röv och träningstjej. Det kommer gå åt pipan. De båda tror alldeles för gott om sig själva. Hon är för bossig för hans smak. De verkar dessutom helt själslösa och tråkiga!

Brandingenjören och Big Ed Hon är sexig och jag skulle gärna satt på henne där i poolen om jag fick. Dock tror jag inte att det kommer hålla mellan dom. Kan se bråken avlösa varandra om hon har hetsigt humör. Han kan nog också säga ifrån, mammas lille pojke. Det där med fobi för ljudet av tandborstning drar ner betyget för hennes del, hon är dock fortfarande min favorit men det kan komma att ändras får jag känslan av.

Läkaren och ja vad hon nu heter. Nix pix han är så sjukt tråkigt. Vilka döda ögon. Hon snusar och det ser jag inget fel med. Vadå många dosor i väskan? Man snusar ju inte upp allt bara för att man har med sig så det räcker. Och vem lägger sig utan att snusa? Han vill knappt ta i sin snygga fru, antingen är han inte attraherad eller så är han väldigt oerfaren. En jävla massa gnäll från hans sida i alla fall.
Citera
2025-04-22, 18:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fakkingunicorn
Såg av en slump under Facebook scollandet ett bekant ansikte, Sam! Jag var på dejt med honom några gånger för några år sedan. Han är absolut på spektrumet utan att berätta för mycket haha.

Nej det kan inte stämma. Detta är bara på TV. Det jetyder inte att han dejtade innan gift vid första
Citera
2025-04-22, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakkingunicorn
Jag tror att han är homosexuell
Citera
2025-04-22, 18:56
Medlem
timpanis avatar
Min betygsättning på deltagarnas utseende och personlighet (1–7):

Amanda
Utseende: 5
Personlighet: 3

Alexander
___

Ebba
Utseende: 3
Personlighet: 6

Pontus
Utseende: 3
Personlighet: 5
___

Denise
Personlighet: 4

Sam
Utseende: 6
Personlighet: 5
___

Jannika
Utseende: 4,5

Dennis
Utseende: 2
Citera
2025-04-22, 19:04
Medlem
timpanis avatar
I slutet på senaste eftersnacket sitter Dennis och pillar på Jannikas fötter och frågar om hon har hallux valgus. Det innebär att stortån är sned, och pekar in mot övriga tår. Det händer också att tåleden trycks utåt och bildar en knöl på fotens.

Hon tar åt sig, antagligen på grund av den kommentaren.
Citera
2025-04-22, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
I slutet på senaste eftersnacket sitter Dennis och pillar på Jannikas fötter och frågar om hon har hallux valgus. Det innebär att stortån är sned, och pekar in mot övriga tår. Det händer också att tåleden trycks utåt och bildar en knöl på fotens.

Var det Dennis och Jannika? Det tror inte jag. Rösten lät inte som Dennis. Troligare att det var sexige läkaren. Men det var inte så sexigt sagt.
Citera
2025-04-22, 19:30
Jag kan inte låta bli, måste utseenderejta bara för att jag inte håller med andras siffror.

Utseende och personlighet:

Amanda
Utseende: 8
Personlighet, svårt. Tror hennes manhaftighet är oattraktiv för män, speciellt känsliga män. Men hon är ju ändå någon som får saker gjorda.
Om hon hade vågat vara sårbar och tillåta sin feminina sida ta plats så 8.

Alexander
10 och 10, rakt igenom.

Jannika
Utseende 10 egentligen (jag är en person som ser potential) Otroligt vackert ansikte och färger, fantastisk personlighet, generös, ödmjuk.

Dennis
utseende; 8. Han är inte direkt min typ (min typ är Alexander och Messiah Hallberg) men han är en typ som jag ändå tycker är attraktiv. Manlig och inte fåfäng. Klok och lugn. Svårt att sätta poäng på hans personlighet, 9-10.

Ebba
Personlighet: 7

Pontus
Utseende: 6

Sam
Utseende: 1
Personlighet: 1

Denise
Personlighet: 4
Citera
2025-04-22, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

Nej det är varken Dennis eller doktorn, utan bartenderns röst om jag inte har helt fel.
Citera
2025-04-22, 19:38
Skulle inte den här mannen se bra ut/ha bra drag?
https://www.instagram.com/p/CIf8Y3Jn...ZjaXExN3F2eA==

Han påminner om Mick Jagger/Liam Gallagher på något sätt med munnen.
https://www.instagram.com/p/BoygKMQn...c3emZ1dHQ0bTd5

Jämförelse, Liam Gallagher:

https://www.vogue.com/article/liam-gallagher-birthday

Lite smalare: https://www.instagram.com/p/BV9tX32h...h5aHh3cmZpMjVj

Här är han fan assnygg och det säger jag fast jag har en annan typ:
https://www.instagram.com/p/BR8nwmZh...VkMW11dnZlZHJk
Senast redigerad av Havang 2025-04-22 kl. 19:42.
Citera
2025-04-22, 19:45
Medlem
Vandammess avatar
Haha folk har verkligen låg standard nuförtiden!
Programmet består ju i stort sätt bara av otränade tjockisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in