2025-04-20, 02:08
Medlem
Geomeisters avatar
Vad är så farligt om någon får syn på ens könsorgan i några sekunder under en dusch?
Citera
2025-04-20, 02:38
Medlem
Alltid tyckt offentliga platser där man är nakna är weird och äckligt. Skulle aldrig någonsin duscha eller ens byta om på gym/idrottsanläggning. Byter om hemma, åker dit ombytt och duschar sen hemma.

Måste vara så jävla mycket bakterier och annat skit i såna omklädningsrum/duschar, ush fy fan.
Citera
2025-04-20, 09:55
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Alltid tyckt offentliga platser där man är nakna är weird och äckligt. Skulle aldrig någonsin duscha eller ens byta om på gym/idrottsanläggning. Byter om hemma, åker dit ombytt och duschar sen hemma.

Måste vara så jävla mycket bakterier och annat skit i såna omklädningsrum/duschar, ush fy fan.

Det lär vara rätt bakteriefritt. De håller ju på och rengör med klorin varje dag. Garanterat färre bakterier än i David Långs kök.
Citera
2025-04-20, 11:59
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
haha vad fan är detta? Vem bryr sig om kukar ens?

Ts o några andra bögar klagar över att dom får bånge av att se oss snygga strejta mäns kukar o att vi måste springa omkring me höftskynken
Citera
2025-04-20, 14:46
Medlem
cacas avatar
Är sen uppväxt att man duschar efter gymnastiken, efter idrottsträningen, gymmet, under värnplikt, innan bad eller bastu. Något man bara gör och utan känna ångest va naken bland andra.

Sen hur man kan blanda in att då är man bög handlar om den egna rädslan för just bögar, rädd att någon bög skulle göra närmanden, vad fan det ända som skulle hända då är ju att man slår ut bögens tänder. Fast klart en soja pojke kanske böjer sig framåt och gråter.

Vet fan inte vad som farit i folk som kan lämna gymmet som en jävla svettig gris, sätta på sig jacka eller ännu bättre byta om helt och sen till bilen och hem för duscha om de ens gör det är en annan fråga som inte jag kan svara på. Sen på med samma jacka och ut igen. Fräscht jävla grisar!
Citera
2025-04-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Det är inte meningen att du ska kolla kuk när du är och gymmar.
Citera
2025-04-20, 18:04
Medlem
Citat:
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Du är ett exempel på att folk blir vekare och konstigare i huvudet.
Citera
2025-04-20, 19:07
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Är sen uppväxt att man duschar efter gymnastiken, efter idrottsträningen, gymmet, under värnplikt, innan bad eller bastu. Något man bara gör och utan känna ångest va naken bland andra.

Sen hur man kan blanda in att då är man bög handlar om den egna rädslan för just bögar, rädd att någon bög skulle göra närmanden, vad fan det ända som skulle hända då är ju att man slår ut bögens tänder. Fast klart en soja pojke kanske böjer sig framåt och gråter.

Vet fan inte vad som farit i folk som kan lämna gymmet som en jävla svettig gris, sätta på sig jacka eller ännu bättre byta om helt och sen till bilen och hem för duscha om de ens gör det är en annan fråga som inte jag kan svara på. Sen på med samma jacka och ut igen. Fräscht jävla grisar!
Jag har en särskild gammal jacka för sunkiga uppdrag, som att användas på vintern till och från gymmet. Jag promenerar ofta i båda riktningarna och byter om hemma.
Citera
2025-04-20, 20:39
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sukp
Det är inte meningen att du ska kolla kuk när du är och gymmar.

Exakt! Brukar du dölja handen, armbågen, näsan, håret, foten? Om du inte "döljer den", betyder det att du "visar upp den"?

Vissa här förstår inte mellanläget. Det som en mans snopp är på en manlig duschavdelning. Ingenting. Neutralt. Nada.

Om man inte är bög och attraheras av den?
Citera
2025-04-20, 23:30
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Låt mig gissa du är en kort liten kille?

Vad spelar det för roll hur lång man är? Jag tycker det är rätt bögigt att duscha helt naken med andra killar, sen att det springer runt småpojkar där gör inte saken bättre man känner sig som en jävla pedofil när man går runt där helt naken bland småpojkar och samtidigt bög när det är män som är nakna där.
Citera
2025-04-20, 23:38
Avstängd
Ulf-Knulldells avatar
Nä, att visa upp könsorganet på badhuset är inget för mig.
Jag visar dock gärna kuken på väg till och ifrån badhuset, så det jämnar väl ut sig antar jag..
Citera
2025-04-21, 00:22
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Hej!

Vad är du för jävla muslim?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in