2025-04-20, 20:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilla
Hon är extremt osympatisk, i alla lägen! Hon ler inte en enda gång utan är bara lika sur som hon ser ut.
Nej hon är osympatisk under tävling och när hon är hbtq aktivist (hon ler inte en enda gång då ) men inte i övrigt
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-20 kl. 20:46.
Citera
2025-04-20, 20:26
Medlem
Sjyst lagkamrat Johan Elmander att låta Nilla sköta all simning. Han måste väl ha klarat av den biten bättre än henne. Men han räknar väl med att slå henne i kvalet ändå.
Citera
2025-04-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Efter att ha sett förra avsnittet börjar jag undra hur mycket tid Kalla spenderar i huset. Verkade vara borta både under frukost, middag och "Handbollsträning".

Hon är nog bara inte så bra på bollsport. Kanske var och träffade sin son, de är väl på något hotell i närheten.

Men alltså vad hon utklassar alla i alla styrke- och konditionsgrenar. Är fortfarande helt genomtränad, slutade bara för tre år sen. Hon möter ju i princip duktiga motionärer.
Citera
2025-04-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameldase
Nilla Fischer, är det den mest usla människa jag någonsin har sett? Ja troligtvis. Fy fasen vad Ocharmig hon är.

Sämst i alla grenar, men beter sig som en femåring efter varenda förlust. Säger väl de mesta om damfotboll…

Nä tacka vetja kalla. Stenhård och ödmjuk!

Jag håller med om att hon ibland framstår som osympatisk. Dålig förlorare och svär hela tiden. Men jag tycker det mest det verkar som att hon är extremt van att alltid ha taggarna utåt. Van att bli ifrågasatt, förväntar sig att bli dömd. Det är sorgligt att se på ett sätt, hon verkar inte vara van att folk utanför hennes närmaste krets är snälla, trevliga och respektfulla mot henne.

Någonstans kan man kanske spara in på att döma henne så hårt om man har sluppit att själv ha det så, eller slippa vara van vid att vara hatad av många.
Citera
2025-04-20, 20:37
Medlem
Crapmagics avatar
Leijnegard tar ordet bajs i munnen vid matbordet!

Nu ska det tjatas om regnbågsbindan round 2 i detta avsnitt, otroligt!,
och det enda som har hänt sen sist vi hördes är att programledaren måste få personlig bekräftelse genom denna upprepning

Sättet Nilla rakar & groomar hans PK-nacke var iaf genomsympatiskt, slutar det i sängen?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-20 kl. 20:56.
Citera
2025-04-20, 20:49
Medlem
Men gud Charlotte ska väl inte åka ut nu. Jag ligger lite efter. Då slutar jag titta i så fall 🤨 hon tar nog inte medicinbollen iaf.
Citera
2025-04-20, 21:03
Medlem
Calla åker ut, tror jag. Dessutom tror jag att det är hennes eget val. Det blev för lång tid ifrån sonen.
Citera
2025-04-20, 21:03
Medlem
Har dom någonsin ändrat podiet som dom står på förut i en nattduell? Detta är långt ifrån första gången det är stor skillnad på armlängd och kroppslängd mellan deltagarna, så varför ändrar man på spelplanen då nu bara för att Kalla hamnade i nattduellen? För att det är dåligt för programmets skull om SVTs dragplåster försvinner istället för doldisen Marcus?
Citera
2025-04-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Men gud Charlotte ska väl inte åka ut nu. Jag ligger lite efter. Då slutar jag titta i så fall 🤨 hon tar nog inte medicinbollen iaf.
Ja, då kan de ju lägga ner skiten. Vara bäst i program efter program och inte löna sig ngt. Plus den korkade kvaltävlingen.
Citera
2025-04-20, 21:08
Medlem
Va??? Ska man inte ens få se vem som åker ut? Då är det väl Kalla. Hon har aldrig varit någon sprinter. Extremt uthållig, men kanske inte reaktionssnabb. Alltså förlåt men vilket trams. Hon har ju vunnit överlägset varje vecka. Hur kan de poängen vara puts väck helt plötsligt och så ska hon åka ut för hon förlorar en sprinttävling…
Citera
2025-04-20, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ja, då kan de ju lägga ner skiten. Vara bäst i program efter program och inte löna sig ngt. Plus den korkade kvaltävlingen.

Hon skulle valt den där balansgrenen. Visst hon har inte kört den men det hade inte killarna heller. Repbanan hade ju båda de kört innan, Elmander flera gånger. Basket med medicinboll var uteslutet, hon är för kort. Men känns riggat alltså om hon åker ut nu.

Å andra sidan ska man ju vara bra på alla moment. Hon är klart i bäst fysisk form av alla deltagare och starkast när man bär sin egen kroppsvikt. Men hon är inte den bästa sprintern, och inte van vid man mot man dueller och närkamp.
Citera
2025-04-20, 21:14
Medlem
Crapmagics avatar
Tror ni tjejerna och killarna får lika mycket ström (kyssar) genom kroppen nästa uke?

Nilla verkar fått mer än hon tål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in