2025-04-14, 11:23
Medlem
Efter att ha sett förra avsnittet börjar jag undra hur mycket tid Kalla spenderar i huset. Verkade vara borta både under frukost, middag och "Handbollsträning".
Citera
2025-04-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Han gjorde ju sig dock till en större fjolla än en fotbollsspelare när han tog ställning för att spela i heltäckande prajdfärger istället för Sveriges matchtröja, Och Nilla Fisken cashar in nya lajks från sina nyfunna fränder & vill stanna kvar ännu längre i huset samt övertydligt testspela i en märklig armbindel

Det här är inte politik utan mänskliga rättigheter, den trötta. Varför väljer SVT att uppmärksamma detta som om det skulle ha nått alls med förmågan att kasta en boll mot ett uppsatt mål att göra

Otänkbart på Bengans tid https://cdn01.nyheter24.se/ed3aa54004e400e4009b0100009905fe03/2023/01/17/1952332/Screenshot%202023-01-17%20at%2016.45.08.png

Citat:
Ursprungligen postat av Tjockapan
Underhållningsvärdet sjunker som en sten i denna tröttsamma woke-sörja.

Som vanligt ska SVT trycka ner den "rätta" värdegrunden till oss tittare. Jag tror inte att det är Micke som tyckte det här var viktigt men som programledare blir det han som får ta den rollen, när SVT alltid måste förstöra varenda program med den här smörjan.
Citera
2025-04-15, 20:02
Moderator
Dr Kings avatar
Den 3 meter långe Volleyboll-Mackan är ju tyvärr chanslös så fort repet är grenen i kvalet så det gör ju att alla som får chansen kommer att välja det så fort han är med i kvalet.

Å andra sidan är han grym i nattduellen med sin reptilsnabba långa räckvidd så det är nog ingen som vill möta honom där.
Citera
2025-04-16, 09:55
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Efter att ha sett förra avsnittet börjar jag undra hur mycket tid Kalla spenderar i huset. Verkade vara borta både under frukost, middag och "Handbollsträning".

Hon bor nog med sin man och barn i närheten. De var ju och hälsade på för ett par avsnitt sedan (vilket jag tyckte var mkt konstigt).
Är väl ett krav för att vara med.
Citera
2025-04-16, 11:25
Medlem
Den stora frågan efter senaste avsnittet, vem är bulemikern i sällskapet?

Handbolls-Tobias fyllde upp godisskålen till bredden, då den ställdes på bordet var den halvfull..
Citera
2025-04-16, 14:58
Medlem
Nilla Fischer, är det den mest usla människa jag någonsin har sett? Ja troligtvis. Fy fasen vad Ocharmig hon är.

Sämst i alla grenar, men beter sig som en femåring efter varenda förlust. Säger väl de mesta om damfotboll…

Nä tacka vetja kalla. Stenhård och ödmjuk!
Citera
2025-04-16, 21:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Den stora frågan efter senaste avsnittet, vem är bulemikern i sällskapet?

Handbolls-Tobias fyllde upp godisskålen till bredden, då den ställdes på bordet var den halvfull..
Det var en synnerligen liten godisskål för 6-7 personer, så han gjorde ju helt rätt trots att han är fel politiskt, han är redan i fettmaåldern och ful så han ansåg nog att han inte hade nått att förlora

Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Mona har fullt tillräckliga meriter för att delta i MM!

Hon är tex det finaste en människa kan vara nämligen olympisk mästare! Dessutom är hon snygg! Trevlig att titta på!
Säg inte att jag inte är en glädjedyngspridare, tyvärr saknar jag chat GTP kunskaper att addera brons-effekter på en bild men här får du helt gratis den imaginära framtida bronzstatyn (inte i guld som en mästare) över Mona Brorsons graciösa lår https://imgbox.com/B3MR17cV som sedan sådana här levande NPC figurer som Mikael Lustig kan stå och spänna sig framför

Här kommer nästa silveravgjutning av det legendariska ögonblicket som heter ställningen: "sex - 0"
https://imgbox.com/KA1U9glD där Mona Brorzon vinkar och bresar och på sidan står Lisa i platina och tittar efter en öppning i matchen medans Lustig får stå kvar högst levande (och inte gått till historien) med en brusten teaparty handled
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-16 kl. 21:16.
Citera
2025-04-18, 10:52
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Hon hade familjen med sig under inspelningen, ett krav från henne för att hon skulle ställa upp eftersom hon aldrig hade varit ifrån sonen någon längre stund. Han var bara ett år och att en så liten son och mamma ska vara ifrån varandra under flera veckor är nog svårt. Som jag har fattat det så bodde man och son en bit från inspelningsplatsen så det var ju inte som att de bodde ihop. Så hon tar nog lite egentid med sonen ibland och därför inte alltid är med under fritiden med de andra tävlande.

Nilla Fischer ja... en synnerligen obehaglig person. Däremot hade jag inget emot att hon visade upp sig i bikiniunderdel. Jag tycker hon har bra ben och höfter, problemen börjar ovanför midjan.
Citera
2025-04-18, 13:00
Medlem
Bertillas avatar
MM var kul att se på tidigare. Nu är det mest fokus på HBTQ, Bögar och lesbianer. Snabbspolar varannan vecka. SVT ni har lyckats igen...
Citera
2025-04-18, 13:04
Medlem
Bertillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kameldase
Nilla Fischer, är det den mest usla människa jag någonsin har sett? Ja troligtvis. Fy fasen vad Ocharmig hon är.

Sämst i alla grenar, men beter sig som en femåring efter varenda förlust. Säger väl de mesta om damfotboll…

Nä tacka vetja kalla. Stenhård och ödmjuk!

Hon är extremt osympatisk, i alla lägen! Hon ler inte en enda gång utan är bara lika sur som hon ser ut.
Citera
2025-04-20, 20:11
Moderator
Dr Kings avatar
Alltid lika stor humor när 3 meter långe Volleyboll-Mackan hamnar i samma lag som 1.5 meter Kalla.
Produktionen får kämpa för att få in dem i samma bild utan att det ser konstigt ut.
Citera
2025-04-20, 20:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Alltid lika stor humor när 3 meter långe Volleyboll-Mackan hamnar i samma lag som 1.5 meter Kalla. Produktionen får kämpa för att få in dem i samma bild utan att det ser konstigt ut.
Det är ju en fördel enbart för Kalla att få hans längd i laget (dagens tävling var nämligen inte att krypa igenom Vietcong tunnlar) och det har hänt lite väl ofta vid svts lottning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in