2025-04-17, 07:46
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Du får nog växla om i bilden, så att du sitter till höger och jag till vänster och byta texten till "korrelationen".

Du borde skapa en sån bild som du kan kontra med när vi har dom här diskussionerna! Att Bitcoin presterar bättre över tid är dock aldrig något jag har motsatt mig.
"Bitcoin är en beta på tech"
Det betyder dessvärre inte att prisutvecklingen fortfarande kan vara korrelerad.
Citera
2025-04-17, 09:02
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Priset arbetar med det diagonala motståndet på veckan, ibland tar det tid. Inte omöjligt att vi korrigerar ner till 82k igen innan det lyckas.

Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Dom senaste 4 ljusen på 1D är parkerade precis under det diagonala motståndet på 1W. Stänger vi dagens ljus runt 84,5k blir det ljus nummer 5.

Kom igen nu Bitcoin! - Kör för faa-aan!
Senast redigerad av hazenectar 2025-04-17 kl. 09:06.
Citera
2025-04-17, 18:43
Avslutad
Uppdaterar min strategi med att jag kommer att börja sälja av tidigast möjligt och att jag kommer att sälja rubbet. Utesluter inte nytt ATH i q4, men innan dess nedgång - och i värsta fall björnmarknad.
Citera
2025-04-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Uppdaterar min strategi med att jag kommer att börja sälja av tidigast möjligt och att jag kommer att sälja rubbet. Utesluter inte nytt ATH i q4, men innan dess nedgång - och i värsta fall björnmarknad.

Tidigast möjligt är väl nu? Eller inväntar du ett visst pris?
Citera
2025-04-17, 19:14
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Bra idé, sälja innan nergång. Synd att det är lättare att säga än att praktisera. 😉

Köpa och hålla har varit fool proof för Bitcoin genom åren. 100% av de som förlorat hittar vi bland de som sålt i hopp att dom prickat toppen.
Citera
2025-04-17, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Tidigast möjligt är väl nu? Eller inväntar du ett visst pris?

Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Bra idé, sälja innan nergång. Synd att det är lättare att säga än att praktisera. 😉

Köpa och hålla har varit fool proof för Bitcoin genom åren. 100% av de som förlorat hittar vi bland de som sålt i hopp att dom prickat toppen.

Jag har ett pris som jag siktar på, när jag når det kommer jag att sälja 500K-1M per gång (missade att skriva ut det).

Kommer inte att svara på mer frågor om min strategi.
Citera
2025-04-17, 20:21
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Jag har ett pris som jag siktar på, när jag når det kommer jag att sälja 500K-1M per gång (missade att skriva ut det).

Kommer inte att svara på mer frågor om min strategi.

Är priset du siktar på också baserat på årstiderna och månens olika faser?
Citera
2025-04-18, 01:47
Medlem
pentiumpros avatar
suttit i båten sen 150 dollars, så vem bryr sig om det inte ökar hela tiden?!
Citera
2025-04-19, 10:22
Avstängd
Monerokungens avatar
Frågan är om man ska släppa krypto helt.

Tanken från början med krypto var god. Men har blivit för mycket fokus på Moroten.

Han kan vakna upp och ha en dålig dag och säga att nu förbjuds all krypto i usa! Och priset sjunker 98% och återhämtar sig aldrig. Eller vad vet jag.

Känns mer osäkert än någonsin. Mest pga att allt kretsar runt en och samma morot.
Citera
2025-04-19, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen

Tanken från början med krypto var god. Men har blivit för mycket fokus på Moroten.

Han kan vakna upp och ha en dålig dag och säga att nu förbjuds all krypto i usa! Och priset sjunker 98% och återhämtar sig aldrig. Eller vad vet jag.

Känns mer osäkert än någonsin. Mest pga att allt kretsar runt en och samma morot.

Du har för kort tidsperspektiv om du tänker så. Och absolut, isåfall kanske Bitcoin inte är något för dig.
Citera
2025-04-19, 11:00
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Du har för kort tidsperspektiv om du tänker så. Och absolut, isåfall kanske Bitcoin inte är något för dig.
What he said. ^
Citera
2025-04-19, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen

Nja, inte ens när han proklamerade att USA, världens viktigaste ekonomi, ska införa en strategisk bitcoinreserv sköt priset uppåt, tullarna orsakade bara en flyktig dipp med dubbelbotten etc. Jag vet inte om han numera kan påverka bitcoinpriset så mycket. Bitcoin lever sitt eget liv som en trygg hamn och sunda pengar i vardande.

Edit. Jfr med att det för några år sedan räckte med en tweet från Elon Musk...

(Övrigt kryptoinnehav kan med fog ifrågasättas oavsett.)
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-04-19 kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in