2025-04-14, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Inget av det du nämnde i din egen plan ingår i min.

Du är mycket snabb att kritisera andras planer samtidigt som du inte ska behöva redogöra för din egen.

Håller med om att vi har mycket litet gemensamt.
Citera
2025-04-14, 17:39
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Du är mycket snabb att kritisera andras planer samtidigt som du inte ska behöva redogöra för din egen.

Håller med om att vi har mycket litet gemensamt.

Jag har inte kritiserat dina planer? Jag har bara frågat vad dom är baserade på samt konstaterat att dom inte ligger i linje med mina egna.

Förövrigt har jag gett dig ett ärligt och uppriktigt svar. Framledes kommer jag att leta efter strukturell svaghet i prisutvecklingen på dagen och veckografen. Men jag gör inte anspråk på att kunna förutse var och när det kommer att inträffa. Efter att ha sålt kommer jag att sitta i fiat/stables och invänta strukturell styrka prismässigt. Och om det blir på andra sidan en tillfällig korrektion eller en lång björnmarknad går inte heller att veta i nuläget.
Citera
2025-04-14, 17:54
Avslutad
Citat:
Jag har inte kritiserat dina planer? Jag har bara frågat vad dom är baserade på samt konstaterat att dom inte ligger i linje med mina egna.

Förövrigt har jag gett dig ett ärligt och uppriktigt svar. Framledes kommer jag att leta efter strukturell svaghet i prisutvecklingen på dagen och veckografen. Men jag gör inte anspråk på att kunna förutse var och när det kommer att inträffa. Efter att ha sålt kommer jag att sitta i fiat/stables och invänta strukturell styrka prismässigt. Och om det blir på andra sidan en tillfällig korrektion eller en lång björnmarknad går inte heller att veta i nuläget.

I stand corrected.

Då finns det alltså en plan att sälja och köpa, som, noterar jag, inte befinner sig så långt från min.
Citera
2025-04-14, 18:03
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
I stand corrected.

Då finns det alltså en plan att sälja och köpa, som, noterar jag, inte befinner sig så långt från min.

Din plan bygger på att försöka navigera marknaden baserat på rena antaganden om hur du tror att priset kommer att uppföra sig över tid medans jag helt förlitar mig på prisgrafen.
Du tror dig alltså kunna förutse vad som ska hända i framtiden. Det gör inte jag.
Citera
2025-04-14, 18:08
Avslutad
Citat:
Din plan bygger på att försöka navigera marknaden baserat på rena antaganden om hur du tror att priset kommer att uppföra sig över tid medans jag helt förlitar mig på prisgrafen.
Du tror dig alltså kunna förutse vad som ska hända i framtiden. Det gör inte jag.

Menar du att spå i ljus och mönster eller att du agerar på det faktiska priset?
Citera
2025-04-14, 18:24
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Menar du att spå i ljus och mönster eller att du agerar på det faktiska priset?

Det faktiska priset manifesterar sig i prisgrafen. Det är du som ägnar dig åt att spå min vän.
Citera
2025-04-14, 18:58
Avslutad
Citat:
Det faktiska priset manifesterar sig i prisgrafen. Det är du som ägnar dig åt att spå min vän.

Håller inte med om att detta är en korrekt beskrivning av verkligheten men det spelar ingen roll eftersom jag tror att vi befinner oss i en simulation. Slut på meddelandet.
Citera
2025-04-15, 01:10
Medlem
Klaga inte på låga priser för fan, det är ju bara bra för du blir rikare ju mer du köper just nu.
Om 6 månader kommer btc knappast ligga under 100k
Citera
2025-04-15, 07:23
Avslutad
Intressant område nu. Bitcoin verkar ha svårt ta sig ut ur 85500 till 86500. Kanske idag
Citera
2025-04-15, 08:02
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Intressant område nu. Bitcoin verkar ha svårt ta sig ut ur 85500 till 86500. Kanske idag

Priset arbetar med det diagonala motståndet på veckan, ibland tar det tid. Inte omöjligt att vi korrigerar ner till 82k igen innan det lyckas.
Citera
2025-04-15, 15:57
Avslutad
Citat:
Priset arbetar med det diagonala motståndet på veckan, ibland tar det tid. Inte omöjligt att vi korrigerar ner till 82k igen innan det lyckas.

Slog i taket 86500 igen nu, väldigt tröga dagar
Citera
2025-04-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Låter som en bra Ide! Ja 86k Men bara hälften. Och går det ner i pris så köper jag på mig igen! Resten kommer ligga till 2030

Nu är hälften sålda, eller ångrade du dig igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in