2025-04-09, 14:00
Medlem
Skaraborg2s avatar
Den 9 april 2025.

Skulle Kjell-Åke Johansson ev. fortfarande vara livet så fyller han idag den 9 april 2025 76 år.
Citera
2025-04-11, 14:41
Medlem
Hade varit SÅÅ roligt att åtminstone få tag i någon av dessa 4 vid liv. men att alla istortsett är över 70 så blir det ju himla svårt att verifiera.
Citera
2025-04-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Skulle Kjell-Åke Johansson ev. fortfarande vara livet så fyller han idag den 9 april 2025 76 år.
Du har ju varit i denna tråden i över 15 år:

Tror du att vi någonsin kommer få klarhet av vad som hände?
Citera
2025-04-11, 23:45
Medlem
Skaraborg2s avatar
Den ende är i s f Kjell-Åke.

Citat:
Ursprungligen postat av Hypermannen

Det är helt riktigt.

Jag startade den här tråden den 22 april 2009. Nej vi kommer aldrig att få reda på vad som hände som går att bevisa. Den som fortfarande skulle ev. kunna vara i livet är Kjell-Åke?
Senast redigerad av Skaraborg2 2025-04-11 kl. 23:48.
Citera
2025-04-15, 14:22
Medlem
Citat:
Hade varit SÅÅ roligt att åtminstone få tag i någon av dessa 4 vid liv. men att alla istortsett är över 70 så blir det ju himla svårt att verifiera.
Om någon av dem dök upp, skulle man kunna visa med viss säkerhet om de är den de hävdar med DNAteknik, tänker jag. Men även om någon av dem överlevde försvinnandet, tror jag att de levt hårt med sig, så sannolikheten är nog liten att någon dyker upp och ger sig till känna.
Citera
2025-04-15, 15:13
Medlem
Har/hade en morförälder vid namn Kjell-Åke. Som avled i Skåne för några år sen. Men hade barn utspridda i hela Sverige. Bla minst 2 i Stockholmstrakterna. Sen om där finns fler än de andra 7 vi hittade. Vet vi ej med all säkerhet! Levt kriminellt liv hela livet sen han kunde börja! Söp ihjäl sig tillslut. Mamma gav upp sökandet på flera syskon än de som är 100% bekräftade tillslut. Haft flera fruar/flickvänner/sambos etc. Den senaste vi hitta var yngre än min mamma, flickvän då, som han också skaffat barn med, min mamma trodde hon var yngst bla barnen, när hon började letandet!! Men än så länge är det yngsta barnet, vad vi vet, född 88-89isch.

Citat:

Citera
2025-04-22, 18:37
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kommer aldrig att ge sig till känna.

Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Om någon av dem dök upp, skulle man kunna visa med viss säkerhet om de är den de hävdar med DNAteknik, tänker jag. Men även om någon av dem överlevde försvinnandet, tror jag att de levt hårt med sig, så sannolikheten är nog liten att någon dyker upp och ger sig till känna.

Även om Kjell-Åke ev. skulle vara i livet kommer han inte att ge sig till känna.

Varför skulle han göra detta numera? Allt för lång tid har nu gått. Vad skulle han säga till sin son och syster varför han inte gjorde det? Verkligen tragiskt det hela.
Citera
2025-04-29, 06:15
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin5
Kjell-åke är i livet och har fortfarande god vigör. Han har bytt namn och och är sambo med en kvinna på ålderns höst. Skyddade identitet.

Han i Rotterdam ligger död i sin grav. Guy vet jag inget om.

Välkommen att bevisa dina uttalanden.
Citera
2025-04-29, 08:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Välkommen att bevisa dina uttalanden.

Det kan vi ju tyvärr bara drömma om. Quentin har hållit på så här i fem år nu och ändrat på utsagan hela tiden.

Ibland är det info/PM från exhustru som sedan helt plötsligt blir en dotter.
Ibland ifrågasätter Quentin själv sina PM och ibland är det "idel sanning".
Dahlsjös barnbarn ändras hit och dit såväl gällande antal som kön.
Ibland är namn okända och ibland specificerade.

Trovärdigt? Snarare hot air from a buffoon.
Citera
2025-04-29, 20:29
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det kan vi ju tyvärr bara drömma om. Quentin har hållit på så här i fem år nu och ändrat på utsagan hela tiden.

Jo, och jag har tidigare frågat honom om ”bevis” som styrker hans påståenden, men inte fått svar.
Citera
2025-05-02, 23:15
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ej trovärdiga påståenden tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Tyvärr förhåller det sig på det här sättet.

Påståenden ändras hela tiden och är ej trovärdiga. Har också efterfrågat bevis som styrker dessa påståenden men har aldrig erhållit några som helst svar.
Citera
2025-05-21, 16:03
Medlem
Skaraborg2s avatar
Löst efter nästan 63 år.

Fortfarande klaras mycket gamla olösta försvinnanden upp.

Som fallet med Audrey Backeberg som försvann den 7 juli 1962 från Reedsburg i Wisconsin. Detta var ett frivilligt försvinnande som klarades upp tack vare Ancestry.com efter nästan 63 år. Verkar ha varit familjerelaterat.

https://www.reddit.com/r/UnresolvedM...und_alive_and/

https://www.youtube.com/watch?v=hWvrWcti_LU

Ett namn med telefonnummer som förekom i Kjell-Åkes lilla anteckningsbok är fortfarande i livet. Dock är detta det enda stället vad jag känner till där hans namn förekommer.
Senast redigerad av Skaraborg2 2025-05-21 kl. 16:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in