2025-04-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Hur kan du jämföra en vuxen 23-åring med en 14-årig minderårig? Om en 23-årig tjej raggade upp dig skulle du tacka nej då? Om en 14-åring gjorde det skulle du tacka ja?

Det hänför sig väl snarast till att Patrik i konfrontationerna inte är sen med att säga något liknande; "Varför söker du inte någon i din egen ålder?"
Citera
2025-04-09, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Jag har en liten fundering, och den är inte ny, men det verkar som att man aldrig riktigt får några vettiga svar på den. Om någon har svaret så dels gärna det med klassen.

Det gäller den här märkliga besattheten som vissa individer, särskilt i de mer sadistiskt lagda trådarna och grupperna, som Gräv till exempel, verkar ha. Det handlar alltså om en nästan sjuklig fixering vid de uthängdas könsorgan. Ja, du hör ju själv. Det är ju inte precis normalt.

Man zoomar in på bilderna, sitter och detaljstuderar, kommenterar storlek, färg, form, allt som om det vore nån jäkla biologilektion på högstadiet. Och inte nog med det, en av dem har tydligen satt ihop nån slags sammanställning i Excel eller PDF-format. Det är nästan så att man undrar om det är ren forskning de ägnar sig åt, fast utan något som helst vetenskapligt värde.

Så frågan är enkel, men samtidigt rätt obehaglig. Vad är det för fel på dom? Vad är grejen med den här penisfascinationen? För om man nu säger sig vara djupt äcklad, varför i hela friden sitter man då och stirrar så noga? Det luktar mer personlig fixering än nån sorts moralisk indignation. Och det borde man nog fundera lite över.

Jag tänkte bara flika in med en till liten reflektion med anledning av något jag sett nämnas här och var. Det har ju gnällts lite från vissa håll, och skrattats en del också, över att ingen från media ville närvara på Dumpens årsmöte. Det är ju inte direkt förvånande.

Nu är det här förstås spekulation, men man kan ju tänka sig att det finns en ganska naturlig förklaring. Etablerad media har, med all rätt, väldigt lite intresse av att befatta sig med Dumpen. Inte minst med tanke på hur de behandlar media överlag, med öppet förakt, både från ledningen och deras mest hängivna följare.

Om man nu skulle närvara, vad skulle man få se? Några ekonomiska papper som de själva valt att visa upp? Det säger ju egentligen ingenting. Det är en verksamhet som inte direkt utmärkt sig för transparens eller trovärdighet. Det vore ungefär som att låta en fuskbyggare visa upp sitt eget besiktningsprotokoll, man vet att det är tillrättalagt och förmodligen manipulerat.

De har tidigare påstått att alla kostnader redovisas, men det är ju ingen som med säkerhet vet om de där siffrorna faktiskt stämmer. Har de till exempel redovisat privata utgifter som gjorts med organisationens medel? Har medlemmarna fått hela bilden, eller bara den version som passar? Med tanke på deras historik är det inte orimligt att ifrågasätta det.

Sen har vi den där historien om att de skulle ha erbjudit Aftonbladet att gå igenom ekonomin. Dumpen hävdar att tidningen tackade nej. Samtidigt har de själva publicerat en konversation där det är tydligt att det var de själva som tackade nej när Aftonbladet faktiskt visade intresse. Istället skickade de någon slags färdigbeställd artikel från en helt annan part. Det verkar inte ens själva kunna hålla reda på vad dom publicerar och säger.

Det är ett klassiskt drag hos personer med narcissistiska drag, man raderar det som inte längre gynnar bilden man försöker måla upp. Det som var sant igår är ogiltigt idag, om det råkar vara obekvämt.

Summa summarum: Media har inget för att närvara vid ett årsmöte där man ändå inte kan lita på vad som presenteras. De drivande bakom Dumpen har under flera år, långt innan det här projektet ens startade, visat att deras relation till sanningen är högst flexibel. Så varför skulle någon seriös journalist ta risken i det spektaklet?

Detta är lite av mina egna tankar kring det hela. Men kan någon svara på varför dom är så intresserade av kön och deras storlek?

Din frågeställning angående dom sladdriga såsiga penisarna går att sammanfatta rätt bra såhär:

https://youtu.be/X1bQUnm-eo0?t=30
Citera
2025-04-09, 19:50
Medlem
[quote=Protonic75|91575713]
Patriks tidigare liv? Det är väl inte direkt så att Sara var moder teresa innan va med hennes digra belastningsregister
[/QUOTE

Sara har haft det svårt så det är inte konstigt. Hennes 35+ domar är hindret till att hon inte fått studera USA:s lagar på plats men i sin mega hybris så slängde hon ur sig att av några dom hundratals pedofiler som FBI gripit tagit livet av sig och det är ingen skillnad mot Dumpen Det kan vara det coolaste Smilla nånsin kläckt ur sig men det finns bud på mer när denna donna drar igång.

Citat:
Ursprungligen postat av totenhosen
Det hänför sig väl snarast till att Patrik i konfrontationerna inte är sen med att säga något liknande; "Varför söker du inte någon i din egen ålder?"

Den lite smartare i gänget dvs Annie Lennox har sagt till Patrik att det är direkt olämpligt att han frågar gäddorna varför dom inte satsar på någon i sin egen ålder, det finns gamla uthängningar där man hör honom ställa denna pinsamma fråga men han kommer kastas ut om det nånsin upprepas. Sara har pli på honom idag men hon är ständigt skitnödig över att han skall säga något vansinnigt dumt under konfrontationerna som den mörka propagandamaskinen kan utnyttja.
Citera
2025-04-09, 21:51
Medlem
Citat:
Jag har en liten fundering, och den är inte ny, men det verkar som att man aldrig riktigt får några vettiga svar på den. Om någon har svaret så dels gärna det med klassen.

Det gäller den här märkliga besattheten som vissa individer, särskilt i de mer sadistiskt lagda trådarna och grupperna, som Gräv till exempel, verkar ha. Det handlar alltså om en nästan sjuklig fixering vid de uthängdas könsorgan. Ja, du hör ju själv. Det är ju inte precis normalt.

Man zoomar in på bilderna, sitter och detaljstuderar, kommenterar storlek, färg, form, allt som om det vore nån jäkla biologilektion på högstadiet. Och inte nog med det, en av dem har tydligen satt ihop nån slags sammanställning i Excel eller PDF-format. Det är nästan så att man undrar om det är ren forskning de ägnar sig åt, fast utan något som helst vetenskapligt värde.

Så frågan är enkel, men samtidigt rätt obehaglig. Vad är det för fel på dom? Vad är grejen med den här penisfascinationen? För om man nu säger sig vara djupt äcklad, varför i hela friden sitter man då och stirrar så noga? Det luktar mer personlig fixering än nån sorts moralisk indignation. Och det borde man nog fundera lite över.

Jag tänkte bara flika in med en till liten reflektion med anledning av något jag sett nämnas här och var. Det har ju gnällts lite från vissa håll, och skrattats en del också, över att ingen från media ville närvara på Dumpens årsmöte. Det är ju inte direkt förvånande.

Nu är det här förstås spekulation, men man kan ju tänka sig att det finns en ganska naturlig förklaring. Etablerad media har, med all rätt, väldigt lite intresse av att befatta sig med Dumpen. Inte minst med tanke på hur de behandlar media överlag, med öppet förakt, både från ledningen och deras mest hängivna följare.

Om man nu skulle närvara, vad skulle man få se? Några ekonomiska papper som de själva valt att visa upp? Det säger ju egentligen ingenting. Det är en verksamhet som inte direkt utmärkt sig för transparens eller trovärdighet. Det vore ungefär som att låta en fuskbyggare visa upp sitt eget besiktningsprotokoll, man vet att det är tillrättalagt och förmodligen manipulerat.

De har tidigare påstått att alla kostnader redovisas, men det är ju ingen som med säkerhet vet om de där siffrorna faktiskt stämmer. Har de till exempel redovisat privata utgifter som gjorts med organisationens medel? Har medlemmarna fått hela bilden, eller bara den version som passar? Med tanke på deras historik är det inte orimligt att ifrågasätta det.

Sen har vi den där historien om att de skulle ha erbjudit Aftonbladet att gå igenom ekonomin. Dumpen hävdar att tidningen tackade nej. Samtidigt har de själva publicerat en konversation där det är tydligt att det var de själva som tackade nej när Aftonbladet faktiskt visade intresse. Istället skickade de någon slags färdigbeställd artikel från en helt annan part. Det verkar inte ens själva kunna hålla reda på vad dom publicerar och säger.

Det är ett klassiskt drag hos personer med narcissistiska drag, man raderar det som inte längre gynnar bilden man försöker måla upp. Det som var sant igår är ogiltigt idag, om det råkar vara obekvämt.

Summa summarum: Media har inget för att närvara vid ett årsmöte där man ändå inte kan lita på vad som presenteras. De drivande bakom Dumpen har under flera år, långt innan det här projektet ens startade, visat att deras relation till sanningen är högst flexibel. Så varför skulle någon seriös journalist ta risken i det spektaklet?

Detta är lite av mina egna tankar kring det hela. Men kan någon svara på varför dom är så intresserade av kön och deras storlek?

Nu är det skillnad på Dumpen Media AB och Föreningen Dumpen, där den senare hade årsmötet förra helgen. Sara och Patrik är anställda av Dumpen Media AB och deras utlägg hamnar i den bokföringen. Vill man läsa den så är den offentlig, precis som för alla aktiebolag, och finns på allabolag.se.

Föreningen Dumpen, vars årsredovisning (förhoppningsvis) togs upp på årsmötet förra helgen ägnar sig åt att köpa vård till utsatta genom de medlemsavgifter de får in. Den årsredovisningen är bara tillgänglig för medlemmar, men jag har sett den och den är lika spännande som en tandpetare.

Jag var inte på årsmötet, så jag vet inte om det var några journalister där eller inte. Viss information härinne är bara rent påhitt för att svartmåla Dumpen. Sen finns det befogad kritik från vettiga människor också, men ibland är det svårt att navigera vad som är vad. Men om det inte var någon media på plats så gissar jag att det beror på att det finns mer intressanta händelser att bevaka än en ideell förenings årsmöte.
Citera
2025-04-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det beror hur lagstiftningen formuleras
Men visst, risken finns

Förstår inte lille Bertil att det kommer vara olagligt för Dumplingarna att agera pedofilmamma och ragga gubbar med den nya lagen som både du och jag skrivit på för? Du har skänkt lite mer pengar och du får väl ses som e större spelare iofs.

Idag agerar Dumpen runkplank vilket hedrar dom och räddar typ något riktigt barn ibland i alla fall även om Dumpen själva gärna vill låta påskina att det är betydligt fler än så men tyvärr det är fabler. Kolla in hur dessa bestar ser ut som pryder Saras blogg, vi får även se deras kukar trots att vi flera gånger vänligt och bestämt bett om att få slippa just den biten. Det är alltid med en klump i halsen man skriver in www.dumpen.se men man måste ändå hålla lite koll på skiten.

Det är absolut ingen som nånsin hört talas om att svenska fjortisar raggar på dessa gamla feta gubbar i verkligheten men Sara blir upprörd när detta nämns så hon får väl gå runt och tro att det ser ut så då.

Vart hade Sverige varit idag utan Dumpen?
Citera
2025-04-09, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Din frågeställning angående dom sladdriga såsiga penisarna går att sammanfatta rätt bra såhär:

https://youtu.be/X1bQUnm-eo0?t=30

Jag är precis lika äcklad som du av detaljstuderandet av gäddsnoppar. Och det hoppas jag dom flesta är. Jag ska starta en tråd bara för gäddsnoppar och där får de inte diskutera något annat. Och gäddtråden ska då hållas ren från sånt äckel. Då är det bara att hänvisa dom dit.
Citera
2025-04-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Penisarna följer DMG AB och dess medlemmar, inte tvärtom tyvärr!

Boys and girls nu är det exakt en månad kvar till vårens stora trådfest. Får även höja upp varningens finger att tänka på vad man skriver så man inte åker på någon onödig månadsavstängning och missar hela spektaklet, det gäller även dig Pastor Bertil!

Yes 9e maj så smäller det, vågar man gissa på att Sara och hennes hot shot advokat är väl förberedda? Känner på mig att detta kan gå åt helvete fast det beror iofs på vad man tycker själv. Det kan vara ett rent helvete att förklara bort en enda förseelse om man finns på Lexbase tex för att ha kört bil utan säkerhetsbälte, fina Sara har 35 fällande domar i sitt CV så även om det skriks efter folk för att torka rövar så är hon helt omöjlig på den marknaden.
Det finns liksom inget efter Dumpen så underhållningen måste få fortsätta obegränsat och det ska vara Sara i spetsen!
Det blir faktiskt rätt ibland när Sara och Patrik har stafettpinnen.

Alla vet att det är mer acceptabelt att gilla Trump än Dumpen. Nånting händer med människor när Saras bebis Dumpen kommer på tal, det är tabuämne i alla fikarum, på alla arbetsplatser mm. Men den här coola kvinnan står upp för sin grej vilket inger respekt.

Imorrn släpper Dumpen en ny äldre fet fittmagnet som har det där lilla extra, dom är helt otroliga dessa videos men än så länge har ingen kunnat koppla dessa till verkligheten.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2025-04-09 kl. 23:46.
Citera
2025-04-10, 07:28
Medlem
Protonic75s avatar
[quote=Gipsy-tears|91576794]
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Patriks tidigare liv? Det är väl inte direkt så att Sara var moder teresa innan va med hennes digra belastningsregister
[/QUOTE

Sara har haft det svårt så det är inte konstigt. Hennes 35+ domar är hindret till att hon inte fått studera USA:s lagar på plats men i sin mega hybris så slängde hon ur sig att av några dom hundratals pedofiler som FBI gripit tagit livet av sig och det är ingen skillnad mot Dumpen Det kan vara det coolaste Smilla nånsin kläckt ur sig men det finns bud på mer när denna donna drar igång.

Den lite smartare i gänget dvs Annie Lennox har sagt till Patrik att det är direkt olämpligt att han frågar gäddorna varför dom inte satsar på någon i sin egen ålder, det finns gamla uthängningar där man hör honom ställa denna pinsamma fråga men han kommer kastas ut om det nånsin upprepas. Sara har pli på honom idag men hon är ständigt skitnödig över att han skall säga något vansinnigt dumt under konfrontationerna som den mörka propagandamaskinen kan utnyttja.

Det kan jag tänka mig att hon är för det brukar ju inte direkt vara något Nobelprisvinnande som kommer ur hans mun, han kommer till sin rätt när han ryter åt pundargäddorna.
Vad tyckte du om #592? Det var väl det du skrev häromdagen att du var trött på feta fläskbukar i bil som direkt drar iväg från platsen
Citera
2025-04-10, 08:33
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Fast, live rapportering från Dumpens årsmöte hade ju varit något. Gärna en livestream, speciellt efterfesten vid baren. Det hade blivit större än Melodifestivalen!
Citera
2025-04-10, 08:47
Medlem
moralhoras avatar
Oj då. Stämmer det att Sara och Patrick har gett stöd till Anjos "Antonio"-film (klippt från Anjo-tråden):

Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Något jag noterade direkt när Sandra la ut "förlåt-samtalet" från Anjo o som nu även B&B lyfte i filmen där han reagerar på samtalet är påståendet Anjo gör om Dumpen.

Kan det verkligen stämma att:
1. Dumpen fick se en förhandsvisning av skitfilmen o tyckte att fallet "gått jättekonstigt till"
2. De tycker, utifrån det de fick se av Antonio i filmen, inte att "han har några tendenser att vara en pedofil"

🤔🤔🤔🤔
Citera
2025-04-10, 10:56
Medlem
[quote=Protonic75|91580551]
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Det kan jag tänka mig att hon är för det brukar ju inte direkt vara något Nobelprisvinnande som kommer ur hans mun, han kommer till sin rätt när han ryter åt pundargäddorna.
Vad tyckte du om #592? Det var väl det du skrev häromdagen att du var trött på feta fläskbukar i bil som direkt drar iväg från platsen

Jag tycker precis som Dumpen att #592 är fin. Jag vill dock inte sitta i hans knä när han kör sin jävla gräsklippare men Dumpens fjortis var givetvis sugen på det enligt chatten.

Har god lust att förklara för Sara att inte en enda fjortis i Sverige hade skrivit så med den tjockisen.

Min favorit all time är när Patrik tog upp pissprov under konfrontationen "Heta Bengt" vilket fina Sara inte uppskattade. Gäddan bestämde sig då för att dra och hur mycket man än älskar dessa människor så bör dom inte bjuda på sån goding som pissprov. Jävlar vad Sara måste skällt på Patrik i bilen efteråt
Citera
2025-04-10, 11:14
Medlem
Protonic75s avatar
[quote=Gipsy-tears|91581793]
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Jag tycker precis som Dumpen att #592 är fin. Jag vill dock inte sitta i hans knä när han kör sin jävla gräsklippare men Dumpens fjortis var givetvis sugen på det enligt chatten.

Har god lust att förklara för Sara att inte en enda fjortis i Sverige hade skrivit så med den tjockisen.

Min favorit all time är när Patrik tog upp pissprov under konfrontationen "Heta Bengt" vilket fina Sara inte uppskattade. Gäddan bestämde sig då för att dra och hur mycket man än älskar dessa människor så bör dom inte bjuda på sån goding som pissprov. Jävlar vad Sara måste skällt på Patrik i bilen efteråt

En helt vanlig 14 åring som mår bra skulle nog skratta ner sig om dom fick se vem det är dom pratar med absolut är det så. Men problemet är självskade barnen som skulle kunna förnedra sig med en vit gammal valross som en del i beteendet och då må oerhört dåligt efteråt.
Så man kan tyvärr inte räkna bort sumptrollen som farliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in