Citat:
Ursprungligen postat av
Takanashi
Även om jag är starkt kritisk till Dumpen, måste jag ärligt säga att de aldrig uttryckt homofobi eller använt uttrycket "skinkryttare" , förutom en del enskilda skribenter i tråden.
Jag har inte hört dom säga just det men hört dom säga annat. Lyssna på senaste Dumpen live "Iprenmannen" så förstår du nog att dessa typer kan slänga ur sig lite allt möjligt. Dumpen har verkligen försökt bli accepterade men upptäckt det är en omöjlighet så nu skiter dom i allt och drar på utav helvete.
Jag tror faktiskt att Sara lite smådrömt om att en dag vinna Guldspaden men nu nomineras dom som granskat hennes verksamhet istället. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig men jag kommer alltid stötta henne i vått och torrt, vi är några trogna faktiskt.
Det är alltid lite nervöst när dessa debatterar för det kan explodera när som helst vid minsta lilla felsägning så det måste bli en bättring på den fronten för annars ger man bara näring åt den mörka propagandamaskinen som gör allt för att sabotera för Dumpen, Stella do your job please!