2025-04-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jag har inte hängt med i allt mellan Anjo och Cluee men har Anjo någonsin bett om ursäkt till Cluee för att han tryckte upp, och sålde, tröjor med Cluees barn på? Eller har han enbart suttit och garvat och sagt: "I dånnt givv a fock"?!

Vet inte det heller.

Cluee
Cluees två barn
Linnea
Christofer
Christofers barn
Målsägande
Vittnet
Sandra

Är väl de som kan få uttala sig i Dokumentären ...
Citera
2025-04-09, 18:34
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jag har inte hängt med i allt mellan Anjo och Cluee men har Anjo någonsin bett om ursäkt till Cluee för att han tryckte upp, och sålde, tröjor med Cluees barn på? Eller har han enbart suttit och garvat och sagt: "I dånnt givv a fock"?!

Det gjorde han inte.

Tror han garvade när Lisen sade att hon sålde den på Vinted. Kan ha fel där dock.
Citera
2025-04-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Det gjorde han inte.

Tror han garvade när Lisen sade att hon sålde den på Vinted. Kan ha fel där dock.

Varför har Anjo inte offentligt gått ut med en ursäkt till Cluee angående det?

Krävs inte många fetto-ansträngningar för att göra detta. Det räcker att Anjo går ut offentligt med att: "Jag gjorde fel!" och tillägga att det var fel att han skrattde för att tröjorna sålts på "Vinted"?!

Hur jävla svårt ska det vara för Anjo att förstå detta oerhört enkla tillvägagångssätt?!
Citera
2025-04-09, 23:23
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Varför har Anjo inte offentligt gått ut med en ursäkt till Cluee angående det?

Krävs inte många fetto-ansträngningar för att göra detta. Det räcker att Anjo går ut offentligt med att: "Jag gjorde fel!" och tillägga att det var fel att han skrattde för att tröjorna sålts på "Vinted"?!

Hur jävla svårt ska det vara för Anjo att förstå detta oerhört enkla tillvägagångssätt?!

Som stor kreatör:

Aj dont give a fuck.

Ingen hade ifrågasatt honom då. Cluee blev förlöjligad och mobbad som få.

Att trycka tröjor med förlöjligande bilder på någons barn kontra fejk på någons fru?

Och ingen!!!!!!trodde det var Lisens rumpa. Absolut ingen. Lika sjukt som att klistra Rasks kröpp på Floyd Paterson.
Kräks!

Tänker höfter och avskalat huvud.
Senast redigerad av vichy6 2025-04-09 kl. 23:35.
Citera
2025-04-10, 05:57
Medlem
miapetters avatar
Något jag noterade direkt när Sandra la ut "förlåt-samtalet" från Anjo o som nu även B&B lyfte i filmen där han reagerar på samtalet är påståendet Anjo gör om Dumpen.

Kan det verkligen stämma att:
1. Dumpen fick se en förhandsvisning av skitfilmen o tyckte att fallet "gått jättekonstigt till"
2. De tycker, utifrån det de fick se av Antonio i filmen, inte att "han har några tendenser att vara en pedofil"
Citera
2025-04-10, 07:59
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Något jag noterade direkt när Sandra la ut "förlåt-samtalet" från Anjo o som nu även B&B lyfte i filmen där han reagerar på samtalet är påståendet Anjo gör om Dumpen.

1. Dumpen fick se en förhandsvisning av skitfilmen o tyckte att fallet "gått jättekonstigt till"
2. De tycker, utifrån det de fick se av Antonio i filmen, inte att "han har några tendenser att vara en pedofil"
Nej det har jag extremt svårt att tänka mig. På sin absoluta höjd kanske kan känner någon som stöttar dumpen eller typ fiskar peddos bara för att den gillar action. Betvivlar att någon som är starkare förknippad med dumpen än så skulle riskera att uttrycka någon som helst form av stöd för filmen, med tanke på hur folk i deras närhet blir slitna i stycken för mindre. Verkar ju inte krävas speciellt mycket för att bli märkt som pedofilkramare av det där gänget.
Citera
2025-04-10, 08:07
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Nej det har jag extremt svårt att tänka mig. På sin absoluta höjd kanske kan känner någon som stöttar dumpen eller typ fiskar peddos bara för att den gillar action. Betvivlar att någon som är starkare förknippad med dumpen än så skulle riskera att uttrycka någon som helst form av stöd för filmen, med tanke på hur folk i deras närhet blir slitna i stycken för mindre. Verkar ju inte krävas speciellt mycket för att bli märkt som pedofilkramare av det där gänget.

Det är ett jäkla påstående han gör iaf!
Blir intressant att se om någon som synar honom närmare i sömmarna kontaktar Dumpen för att kolla.
Jag har också extremt svårt att se att det skulle vara som Anjo säger.
Citera
2025-04-10, 08:14
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Det är ett jäkla påstående han gör iaf!
Blir intressant att se om någon som synar honom närmare i sömmarna kontaktar Dumpen för att kolla.
Jag har också extremt svårt att se att det skulle vara som Anjo säger.
Borde egentligen kontakta Dumpen och fråga om de minns när de blev indragna i Olof K vs Jockegrejen, för nu blir det åka av igen! 😂 Även påminna om videon Patrik och Sara gjorde ihop med Anjo och påpeka i all välmening att den videon ihop med Anjos senaste uttalande inte ser så bra ut för deras cause.
Citera
2025-04-10, 08:22
Medlem
Citat:

Nej det kan inte stämma, anjo ljuger som vanligt helt enkelt.
Sen så målar han ju upp Dumpen som inkompetenta eftersom de enligt vad ANJO säger ska ha sa sagt "Antonio verkar ju verkligen inte vara våldtäktsman" vem fan säger något så korkat? Om dumpen sagt de så är dom ju idioter.

Man ska ju inte döma folk som våldtäktsmannen men säga hur någon verkar på det sättet är extremt inkompetent ä.
Du känner inte människan och du vet inte vad personen gör när den är ensam osv.

Tänk om man tar in dumpen som vittne i rättegången mot Antonio. Och dumpen gör detta uttalande. Ska de betyda att Antonio går fri? Eller kan Antonio ha våldtagit ändå?

Detta är så jävla dumt. Det dummaste är om de ANJO säger är sant. Då tappar man ju all trovärdighet för dumpen.
Också sjukt om de ens gillade dokumentären
Citera
2025-04-10, 08:23
Medlem
Går bra för Anjos senaste video! Många som är intresserade av hans liv
Citera
2025-04-10, 08:53
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Fortsätter det i den här takten får han snart se sig omsprungen i visningar av självaste Rask och det måste ju bränna rejält i ett ego som hans.
Citera
2025-04-10, 08:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Haha 5000 views, mindre visningar än Bajsbaronen, det måste svida.

Dom är ju sjukt ointressanta, bra då kanske dom kommer ner på jorden, Lisen låter som ett barn med sina konstiga resonemang.

Det med dumpen är givetvis en vanlig Anjolögn, ingen har sagt så det var det sjukaste uttalande jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in