2025-04-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
För vem ska du skvallra när ondskan bakom detta är samma elände som kontrollerar all media?

Det finns ingen snäll farbror på någon myndighet som är redo att snabbt ställa allt till rätta bara han får reda på ett "missförhållande"
systemet (djävulen) är alldeles för starkt och alldeles för förljuget, lögnen härskar oinskränkt och det är endast i sådana vär sammanhang det i någon mån (även flashbacks förljugna systemlakejer censurerar) går att få nämna lite sanning.

världen, systemet och djävulen, som kontrollerar rubbet (som Bibeln säger), serverar endast lögner och halvsanningar.

Jesus Kristus säger : JAG är vägen, sanningen och livet. INGEN kommer till Fadern utom genom mig✝️
Oj!

Du tror på konspirationsteorier men också på Bibeln. Jag backar ur diskussionen här. Ha det bra!
Citera
2025-04-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
För mig var det snarare - hur i helvete skulle det där kunna vara en orkestrerad false flag??

Hur i h....?
Fordi alt visar at det var så, och det er mängder av kompetens som förklarar at det inte kan va flygplan el. bränder som tog ned dom 3 monstertorn.
Men du som sitter her år efter år, vil vel fortsetta i årevis med förnekelser, som den debunker-grindpojk du er.
Citera
2025-04-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Hur i h....?
Fordi alt visar at det var så, och det er mängder av kompetens som förklarar at det inte kan va flygplan el. bränder som tog ned dom 3 monstertorn.
Men du som sitter her år efter år, vil vel fortsetta i årevis med förnekelser, som den debunker-grindpojk du er.

Vilka mängder är det du tänker på här, Bruce Ismay?
Citera
2025-04-06, 15:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hur i h....?
Vad ”visar att det var så” undrar jag förstås då - att du påstår det utan belägg - eller påstår en massa trams som redan motbevisats eller förklarats gör ju inte att dina farhågor och gissningar blir sanna.
Att inte flygplan och/eller bränder kunnat ta ner de 2 tornen och wtc7 är ju exempel på ett sådant totalt obekant påstående som du gärna får förklara.
Citera
2025-04-06, 15:41
Medlem
De två tornen var byggda för att falla på det viset. Däremot byggnad 7 föll genom mänsklig hand.
Citera
2025-04-06, 16:20
Medlem
Citat:
Vad ”visar att det var så” undrar jag förstås då - att du påstår det utan belägg - eller påstår en massa trams som redan motbevisats eller förklarats gör ju inte att dina farhågor och gissningar blir sanna.
Att inte flygplan och/eller bränder kunnat ta ner de 2 tornen och wtc7 är ju exempel på ett sådant totalt obekant påstående som du gärna får förklara.

Du kan gå tilbake i alle trådar och kolla.
Hundrevis av tilfellen der du ignorerar, och impliserar at "nei, det är aldri bevisat..." osv.
Dessutom finns overveldande material at studera på Architects and Engineers for 911 truth, men såklart grindpojke som du ignorerar detta eller "tramsförklarar" helt rutinmessig. Alltid.
Citera
2025-04-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
De två tornen var byggda för att falla på det viset. Däremot byggnad 7 föll genom mänsklig hand.

Ingenting annat enn controlled demolition kunne få dom tornen ned på så sett.
Så om det er så du menar med "byggda för att falla"....
Nogot fikk båda tornen i nær fritt fall. Nanothermite likande stoffer er ju påvist vetenskapeligt...Harrit/Jones mm.
Flyg och brand er det ju ingen vetenskapsmand som orkar påstå som orsak lenger, det er jo för massivt med vetenskap/kompetens som snakker i mot sen 10-15 år tilbaks...
Senast redigerad av no-more-scam 2025-04-06 kl. 16:28.
Citera
2025-04-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhujta
Vilka mängder är det du tänker på här, Bruce Ismay?

Begynn å lese på Arcihtects and Engineers for 911 websidan. Du har många veckor med lesning för att få översikt.
Om du inte vil lesa på, så kan jag intet göra...
Citera
2025-04-06, 17:20
Medlem
Citat:
Begynn å lese på Arcihtects and Engineers for 911 websidan. Du har många veckor med lesning för att få översikt.
Om du inte vil lesa på,

Åh, yttligare en som vill jag skall motbevisa ett påstående istället för att bevisa det själv. Skulle man få ett öre vid varje sådant påstående, hade man fått Elon Musk att se ut som en fattig springpojke.

Citat:
så kan jag intet göra...

Så är det hos alla konspirationstokar så du är i gott sällskap.
Citera
2025-04-06, 18:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du kan gå tilbake i alle trådar och kolla.
Hundrevis av tilfellen der du ignorerar, och impliserar at "nei, det är aldri bevisat..." osv.
Dessutom finns overveldande material at studera på Architects and Engineers for 911 truth, men såklart grindpojke som du ignorerar detta eller "tramsförklarar" helt rutinmessig. Alltid.
Såklart det blir hundratals tillfällen där jag säger nej det finns inga bevis om ”ni” påstår saker utan bevis hundratals gånger - tror du på fullt allvar att det är positivt för trutherrörelsen?!

Att påstå att jag ignorerar bevis är dock en jävla lögn - och det vet du med.
Citera
2025-04-07, 00:34
Medlem
Citat:
Såklart det blir hundratals tillfällen där jag säger nej det finns inga bevis om ”ni” påstår saker utan bevis hundratals gånger - tror du på fullt allvar att det är positivt för trutherrörelsen?!

Att påstå att jag ignorerar bevis är dock en jävla lögn - och det vet du med.

Du har etter hva jag minnas förnekad her på FB i 10-15 år.
Om ni inte ser falseflagoperationen efter så många år med tilgång til alt material, f.eks. Arcitechts and Engineers 911 har på sina websidor, som tar månader att gå genom, men som avslöjar dom offisiella tokiga stories, så må det bero på mycket låg intelligens. Om det inte er grindpojk-verksamhet.

Normala menniskor som uppdagar hur allt har varit covered up i alla dessa år, förstår hur illa løgnerna har varit på veckor eller månader. Spesielt dom som er teknisk interesserade eller kunniga på relevant vis.
Men inte ni grindpojkar förstås.
Heltids-debunkers. Det er bara ni som inte "vil förstå", för det verkar va erat uppdrag.
Normala menniskor som dyker inn i materialet får en bratt lærokurva, men ni debunkers står helt still.
Interessant fenomen va...
Citera
2025-04-07, 09:40
Bannlyst
Citat:
För mig var det snarare - hur i helvete skulle det där kunna vara en orkestrerad false flag??
Detta tyckte jag var mycket märkligt. Din första tanke var alltså rörande "false flags" och om detta skulle kunna vara en sådan.

När släppte du den tanken, och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in