2025-04-04, 17:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
När något så extremt händer så borde första reaktionen hos alla vara: Kan det ha varit en false flag?
För mig var det snarare - hur i helvete skulle det där kunna vara en orkestrerad false flag??

Citat:
Om sedan inte vittnesmål går ihop så stärks misstanken om en false flag.
Vittnesmål är väldigt väldigt sällan samstämmiga ens när antalet vittnen inte kommer upp i mer än ett tiotal - det behöver inte betyda att de är felaktiga, men folk uppfattar saker olika.
Citera
2025-04-04, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Du har fått berättat för dig att en "massa människor" såg dessa flygplan.
Det är inte samma sak som att dessa människomassor faktiskt fanns.
Systemet har tillhandahållit ett gäng skådisar som spelat "ögonvittnen".
Dessa räknas inte då det rört sig om skpdespeleri.
Du menar att alla som såg det live är betalda skådisar? Och ingen skvallrar?
Citera
2025-04-04, 18:55
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning om vad som hände den dagen, men den officiella versionen tror jag inte på.
Skådespelare vet jag inte var du har fått ifrån?
Vad hände med alla människor som enligt den officiella storyn satt på dessa flygplan? Ett par lyckades till och med få mobilerna att koppla upp och fick tag på anhöriga. Tror du att dessa var lejda på något sätt och utförde detta mot betalning eller något? Tog man ut några hundra så kallade "passagerare" i öknen och sköt dem, eller vad hände? Deras anhöriga tror ju att de satt på flygplan som kraschades i twin towers och Pentagon.
Citera
2025-04-04, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Vad hände med alla människor som enligt den officiella storyn satt på dessa flygplan? Ett par lyckades till och med få mobilerna att koppla upp och fick tag på anhöriga. Tror du att dessa var lejda på något sätt och utförde detta mot betalning eller något? Tog man ut några hundra så kallade "passagerare" i öknen och sköt dem, eller vad hände? Deras anhöriga tror ju att de satt på flygplan som kraschades i twin towers och Pentagon.
Jag vet inte hur dom dog, och jag vill inte heller veta.
Men en av flygvärdinnorna viskar något i telefonen innan hon tvingas lägga på, var och en får tolka det efter egen förmåga:
https://www.youtube.com/watch?v=zH7rNddIabo
Citera
2025-04-04, 23:44
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Jag vet inte hur dom dog, och jag vill inte heller veta.
Men en av flygvärdinnorna viskar något i telefonen innan hon tvingas lägga på, var och en får tolka det efter egen förmåga:
https://www.youtube.com/watch?v=zH7rNddIabo
Har inte kollat din länk men jag förmodar att det är klippet där kvinnan viskar "it's a trap"?
Citera
2025-04-05, 06:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Har inte kollat din länk men jag förmodar att det är klippet där kvinnan viskar "it's a trap"?
"It's a frame" låter det som.
Men det är svårt att avgöra.
Citera
2025-04-05, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Du menar att alla som såg det live är betalda skådisar? Och ingen skvallrar?

För vem ska du skvallra när ondskan bakom detta är samma elände som kontrollerar all media?

Det finns ingen snäll farbror på någon myndighet som är redo att snabbt ställa allt till rätta bara han får reda på ett "missförhållande"
systemet (djävulen) är alldeles för starkt och alldeles för förljuget, lögnen härskar oinskränkt och det är endast i sådana vär sammanhang det i någon mån (även flashbacks förljugna systemlakejer censurerar) går att få nämna lite sanning.

världen, systemet och djävulen, som kontrollerar rubbet (som Bibeln säger), serverar endast lögner och halvsanningar.

Jesus Kristus säger : JAG är vägen, sanningen och livet. INGEN kommer till Fadern utom genom mig✝️
Citera
2025-04-05, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och de hundratals/tusentals som kommer varje år och läser upp namnen på sina förlorade anhöriga på den årliga minnesceremonin - år efter år efter år - är de också skådisar alltså? Det måste bli dyrt och "ganska" svårt att hålla ihop en sådan charad utan att "sanningen" läcker...

Som du redan vet så är det skillnad på orden ögonvittnen och dödsoffer.
Jag vet naturligtvis att som djävulens lakej så är ditt främsta uppdrag att röra till, "missförstå" och framförallt ta upp sanningssägares tid och energi, likt den gamle ormen du i oförstånd tjänar.

Du vet mycket väl att det avled människor den dagen men att det inte har att göra med att ingen såg några passagerarplan träffa några byggnader den dagen.
Vidare har antalet döda överdrivits samt fiktiva namn har lagts till, men ja, det avled människor till följderna av missilattackerna och dom kontrollerade, i förväg planerade raserandena av byggnaderna det har ingen förnekat, som du redan vet.
Citera
2025-04-05, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej varför tror du det? Eld kan inte göra aktiva val vet du...
Och nej, terroristens pass hittades fortfarande vare sig i eller på rasmassorna - det hittades på gatan innan ett enda hus hade kollapsat.

så trots att hela "flygplanet" förintas🙄🙄🙄 inne i tornet( i båda fallen)...🙄🙄🙄 så lyckas tornen med respektve konststycke att spotta ut passen i tid så att dessa förblir intakta för "utredarna" att "hitta" dom...
Din tjänst hos lögnens fader är tom mindre tragisk än det faktum att det går att få pöbeln att tro på storyn om dom upphittade passen, synnerligen beklämmande

(jag vet naturligtvis att du vet att dravlet om "kaparnas upphittade pass" är just det, dravel.)
Citera
2025-04-05, 10:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
så trots att hela "flygplanet" förintas🙄🙄🙄 inne i tornet( i båda fallen)...🙄🙄🙄 så lyckas tornen med respektve konststycke att spotta ut passen i tid så att dessa förblir intakta för "utredarna" att "hitta" dom...
Dom? Nej det var endast fråga om ett pass vid WTC. Och det hittades som sagt utanför tornen och innan det rasade. Och nej det hittades inte av ”utredare” - det hittades av ett av alla tusentals ögonvittnen som - som vanligt - befann sig på new yorks gator…
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-04-05 kl. 11:01.
Citera
2025-04-05, 11:39
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
"It's a frame" låter det som.
Men det är svårt att avgöra.
Du har rätt. Vet inte varför "it's a trap" har satt sig i huvudet på mig. Känns lite glitch in the matrix just nu. För jag minns det som sagt som "it's a trap".
Citera
2025-04-05, 11:39
Bannlyst
58:00 och framåt. "There WAS informed trading before 9/11"

https://m.youtube.com/watch?v=2W4HKi5Tpb0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in