Citat:
Ursprungligen postat av
DeletedUser
Jag är ingen ingenjör utan min största bedrift är att jag nu har sökt vanlig arbetspraktik via arbetsförmedlingen (samtidigt som jag har aktivitetsersättning).
Istället höll jag på att hamna på en daglig verksamhet via min handläggare på fk.
Och när det gäller dejting är det iallafall som så att det är alltid en fördel att leva upp till sterotyper. Folk som har neutrala värderingar och "normala" livsstilar och prioriteringar har lättare att hitta någon än människor som bryter mot normen.
Om du tar tindertjejer till exempel så söker många efter den typ av kille som visar upp en frän image istället för någon som kompletterar deras personlighet.
precis! och det är ett jättestort problem! jag har ingen aning om vad jag kan göra mot det förutom att måla upp en frän image av någon som inte är mig själv. men det skulle bara resultera i matchningar med blonda tjejer (tänk typ stureplan) med ihåligt huvud som dricker varje helg så det tar mig ju ändå ingenstans
med det sagt är min tinderprofil såhär: 1 selfie på mig när jag kör bil och ljuset träffar rätt, en bild när jag dricker öl, en bild på mig när jag jobbar i skogen och kör motorsåg, en bild från gymmet, en bild i spegeln, och en filtrerad bild på min BMW jag sålde för flera år sedan
vad man ska skriva i bion verkar inte spela någon roll. får ändå dåligt med matchningar så just nu står det ingenting...
som kvinna lär det ju bara vara att välja och vraka. var uppriktig mot dig själv, och tänk på vad du söker. ge de killar du väljer att skriva med en ärlig chans! du lär ju MINST träffa dem 1 gång innan de förtjänar att bli sågade. döm dem inte allt för hårt på foton, och jag tycker inte heller du ska döma dem för hårt baserat på hur de skriver. för tro mig, man blir trött av att aldrig få napp!