2023-10-27, 19:03
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Den kategorin bryr sig om vad kvinnan har att tillföra så som sex istället för att vilja bekanta sig med henne. Sexuella indikationer är den främsta kriterien.
Jaha. Ja du kanske har rätt, ingen aning. Levt som singel i 10 år nu fattar inte mig på relationer längre.
Citera
2023-10-27, 19:04
Medlem
Kan det vara så att TS själv inte är så intressant att prata med så killarna vill hellre ses än att prata i oändlighet?
Hur seriös är TS själv?
Hur många har TS legat med på första dejten?

TS kanske skall prova att prata med folk IRL istället för på dejtingappar?
Numera tycks allt gå ut på att se snygg ut o knulla direkt.
Dekadensens tidsålder.

Sedan blir det svårare o svårare ju äldre man blir.
Andrahandssortering börjar rätt tidigt.
Är du runt 30 så finns det bara maskätna äpplen kvar i korgen.
Citera
2023-10-27, 19:06
Medlem
Majorianuss avatar
Citat:
Efter att ha hållit på med onlinedejting ett tag så har jag det mest radikala helvete att bevittna. Det är numera inte möjligt att komma i kontakt med till synes vettiga människor med bra prioriteringar via dejtingplattformer ( detta gäller precis lika mycket män som kvinnor). Gemene människor på Flashback verkar tro att det bara är någonting som drabbar männen och att det är hos kvinnorna felet ligger men det omvända gäller precis lika mycket.
Ta Badoo som exempel, de flesta konversationer via den appen börjar med vanliga konversationsöppnare för att sedan gå över till sexulla meddelanden som mannen skriver i syfte att bli upp kåtad för att sedan fråga om bilder ( något som gjort att jag inte använder appen).
Ta Tinder som exempel, den appen kryllar av oseriösa användare som inte ens klarar av att skriva en normal mening till sina matcher eller ens använda normala bilder utan att blanda in en massa fjantbilder på sig själva t.e.x festbilder eller kort med konstiga ansiktsuttryck.
Ta Hinge som exempel, detta ska vara en seriös dejtingapp men där förekommer det ofta att konversationerna dör ut och ingen är intresserad av ett genuint utbyte.
Jag blev utbjuden av två användare via den appen senaste gången men tackade nej till båda på grund utav personerna har en vilja träffa attityd istället för en vilja lära känna attityd ( något som skapar stora problem). Allting handlar om vad hanarna kan få ut av en istället för vad de själva har att erbjuda. Så marknaden är förstörd på grund utav båda könen.
Hur ska man förhålla sig till detta?
Jag skulle aldrig vilja ha en kvinna som är så oseriös att hon använder dejtingappar.
Citera
2023-10-27, 19:08
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Bara losers som använder appar så det är inte så konstigt. (Finns undantag) Prova prata med någon du tycker är intressant irl.

Ja, jag börjar komma fram till samma slutsats. Appar ger dock ett brett utbud men av dålig kvalitet antagligen.
Citera
2023-10-27, 19:12
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ja, jag börjar komma fram till samma slutsats. Appar ger dock ett brett utbud men av dålig kvalitet antagligen.
Mycket kvantitet. Lite kvalité. Du kommer få jobba mycket för att hitta någon som du tycker är bra via appar. Prova andra vägar så kommer du få se på skillnad.
Appar är smidigt ja, men det är själlöst.
Nu vet jag inte vad du är ute efter men du kan alltid hitta folk att prata med i facebook-grupper och liknande.
Citera
2023-10-27, 19:14
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Hur ser du ut i ansiktet och kropp?
För det är knappast något större problem för en trevlig kvinna att hitta en vettig partner vare sig på en dejtingapp eller i verkligheten.
Förutom om du är ett psykfall då förstås. Dom är singla av en anledning.

Över medel i ansikte, slank och alldaglig kropp med en viss psykisk problematik ( något som jag inte tror märks utåt). Men problemet är främst dejtingklimatet som samhället skapat och inte personerna i sig.
Citera
2023-10-27, 19:16
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Över medel i ansikte, slank och alldaglig kropp med en viss psykisk problematik ( något som jag inte tror märks utåt). Men problemet är främst dejtingklimatet som samhället skapat och inte personerna i sig.

Alldaglig kropp?
Hur gammal är du?
Har du barn?

Vad är det för klimat du syftar på?
Hur har du formulerat din presentation?

P.S Badoo innehåller bara trash.
Citera
2023-10-27, 19:18
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Kan det vara så att TS själv inte är så intressant att prata med så killarna vill hellre ses än att prata i oändlighet?
Hur seriös är TS själv?
Hur många har TS legat med på första dejten?

TS kanske skall prova att prata med folk IRL istället för på dejtingappar?
Numera tycks allt gå ut på att se snygg ut o knulla direkt.
Dekadensens tidsålder.

Sedan blir det svårare o svårare ju äldre man blir.
Andrahandssortering börjar rätt tidigt.
Är du runt 30 så finns det bara maskätna äpplen kvar i korgen.

Jag är bra mycket under 30 så det ska inte vara nåt problem och jag framstår som väldigt neutral och trevlig d.v.s inte dryg som majoriteten av männen är. Jag går aldrig på dejt med någon som bara frågar ut mig helt apropå så det blir typ aldrig det sker.
Citera
2023-10-27, 19:19
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorianus
Jag skulle aldrig vilja ha en kvinna som är så oseriös att hon använder dejtingappar.

Det är vanligt förekommande att man träffas online nuförtiden så det behöver inte betyda att man är oseriös.
Citera
2023-10-27, 19:23
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:

Jag blev utbjuden av två användare via den appen senaste gången men tackade nej till båda på grund utav personerna har en vilja träffa attityd istället för en vilja lära känna attityd ( något som skapar stora problem). Allting handlar om vad hanarna kan få ut av en istället för vad de själva har att erbjuda. Så marknaden är förstörd på grund utav båda könen.
Hur ska man förhålla sig till detta?

Hur kan det vara killarnas fel när du blir utbjuden, men DU tackar nej, med hänvisning till att deras "attityd" är fel i och med att de vill träffa dig?

Du verkar ha psykiska problem, och man kan därför ganska enkelt konstatera att det är hos dig problemen ligger. Ingen annanstans.

Marknaden är inte förstörd pga båda könen, utan på att mentalt defekta kvinnor resonerar så som du visar prov på ovan.

Psykisk ohälsa är osexigt, men hål mellan benen har ju även sådant folk men de ska nog inte bli överraskade ifall killar inte har något intresse utöver enstaka tillgång till hålet.
Citera
2023-10-27, 19:23
Medlem
Majorianuss avatar
Citat:
Det är vanligt förekommande att man träffas online nuförtiden så det behöver inte betyda att man är oseriös.
Att något är vanligt förekommande är ett svagt argument för att hävda seriositet. Tvärtom är det så att det nya digitala livet gör folk omdömeslösa. Foodora och Tinder i samma mobil, bara ett knapptryck bort. Det bästa med mobilen vad gäller relationer för kvinnors del är väl att den har en vibrator.
Citera
2023-10-27, 19:27
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Alldaglig kropp?
Hur gammal är du?
Har du barn?

Vad är det för klimat du syftar på?
Hur har du formulerat din presentation?

P.S Badoo innehåller bara trash.

20 år utan barn och genomsnittlig kropp. Jag menat att klimatet är kyligt och användarna på apparna är ute efter knullträffar eller bara använder appen som en sidogrej utan att engagera sig i eventuella konversationer och träffar. På de apparna jag använt så har det inte krävts att man skriver en hel presentation men jag fyller alltid i något ( vill dock inte säga för mycket)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in