2025-04-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Vad är du beredd att göra, är snarare den frågan du behöver ställa dig. Vad är du beredd att "offra" idag för att få det du vill ha i morgon? Svara på detta och jag ska svara på din fråga ovan.

// CC
är beredd att offra mycket. jag bodde i en friggebod hos mina föräldrar och blev på så vis börsmiljonär samtidigt som jag pluggade till ingenjör. det är inte allas dröm att bo hemma hos föräldrarna när man passerat 20-strecket precis.

men vad du menar i kontexten att jag ska offra förstår jag inte.

pratar vi flytta till annan ort? absolut! det är inga problem.

datorspel? absolut det har jag redan slutat med sen ett år tillbaka ungefär. sålde grafikkortet så kan inte ens spela mer

vad är det jag ska offra?
Citera
2025-04-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamvarg666
Skaffa barn med vem som helst och dumpa sedan åbäket. Då har du barn i alla fall 🙃. Att försöka träffa någon online för en hållbar relation går inte. Ffa kommer de riktiga känslorna saknas. Man har redan förstört dst genom att träffas från en DEJTINGsida
nej tack, jag mottar gärna seriösa lösningar
Citera
2025-04-07, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wallincus
Det är klart du får tycka så men det är rätt dumt att handikappa sig själv på det sättet och sen beklaga över att du inte hittar bra män att dejta.
Det finns ett rent enormt utbud av män i Sverige och kvalitén är rätt hög, det är bara för dig att välja och vraka.
Vill du inte göra det så måste du inte men detta är ett väldigt lätt problem att lösa

Ingen kille kommer tycka det är konstigt ifall du visar intresse, det är snarare mycket mer logiskt för du har nästan ingen risk att det går kasst (om killen är singel).

Om inte annat kan du alltid köra vidare på dejtingappar, de är helt fyllda med killar som går att dejta
Det är väl mest det att tjejer inte går och suktar efter killar så där. Jag har i alla fall aldrig gjort det. Där kommer det traditionella in.

Det är så att vara tjej. När ska män lära sig?
Senast redigerad av Ensamvarg666 2025-04-07 kl. 12:31.
Citera
2025-04-07, 12:36
Medlem
Tjejer vill ha och tror sig förtjäna rika snygga smarta killar som låter dem bestämma.

Såna killar väljer de bästa tjejerna.

Det gör att 99% av alla tjejer inte hittar någon kille som motsvarar deras krav.
Citera
2025-04-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamvarg666
Det är väl mest det att tjejer inte går och suktar efter killar så där. Jag har i alla fall aldrig gjort det. Där kommer det traditionella in.

Det är så att vara tjej. När ska män lära sig?
Jag vet att det är så, skrev till och med om det i en annan tråd om svårigheten med att träffa en tjej är just att man måste hitta henne när hon är singel och är på humör för att träffa en partner.
Därför det är bättre att tjejen visar intresse när hon är på humör, det är mycket lättare och har nästan ingen chans att gå fel.
Citera
2025-04-07, 18:31
Medlem
Bra män eller ska dom vara både bra och snygg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in