Citat:
Ursprungligen postat av
PilsnerLoffe
2.Triss hatar den reklamen horseface kvinnan som skriker hela tiden, har inte köpt någon triss på säkert 10 år, och kommer garanterat inte att göra det.
5. ATG borde vara på första plats, som dom har hållit på länge med, hästar som sjunger, och låtsas vara roliga, men jag har insett att den är som ica reklamen, den tar aldrig slut.
Klockrent.
2. Triss. Den där förbannade äckliga trissbruden som lite crazy ska sväva samtidigt som hennes ansikte utsätt för g-krafter runt 7g är så avtändande och värdelös att reklamfirman som kom på ideén bort avskedas direkt.
Får man verkligen använda telefonsignaler, dörrklockor och framför allt skrikande kvinnor i reklamfilmer. Trodde åtminstone det fanns inofficiella regler eller överenskommelser att inte köra så billiga uppmärksamhetstrick. Jag störs enormt av skrikande personer - man tror ju för fan någon behöver hjälp.
5. ATG. Av någon märklig anledning börjar jag alltid tänka på män som begår övergrepp på hästar när jag ser dessa filmer. Ytterst märkligt att försöka göra hästar mer "mänskliga".
För övrigt. Kan man på enkelt sätt ta reda på vilken reklamfirma som skapat ovanstående fiilmer?