Citat:
Ursprungligen postat av
threefifty
Många säger att det är skönt att ha en bra kundsupport och fysiska butiker. Sedan min första telefon för 20+ år sedan har jag aldrig behövt vara i kontant med kundsupport förrns jag vill byta upp mig. Förstår heller inte varför folk vill betala 100-300 mer än Halebop/comviq med mera för att de ska kunna ha fysiska butiker samt fler i support.
Om man är i ett sånt behov av kundsupport så är det nog inte en bra produkt och den enda fördelen med en fysisk butik är väl att dom inte kräver identifikation med bank id när din telefon med bank id på har gått sönder och du försöker köpa en ny.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fultjackad
Gaaah.. den är skitdålig. Lång och jävlig också. Även Systembolagets "no, no, no, no" och Trygg-Hansas gravidmage med sliskig ballad är tillbaka och plågar en.
Alla Trygghansa reklamer är så jävla uselt märkliga och hur länge har dom kört dom nu? Långt över 1 år? Finns inte en chans i helvete att folk väljer Trygg hansa pga av det där.
När jag tänker efter så är alla försäkringsbolag lika usla.
If´s nya har en svart kvinna med födelsemärke i pannan. Det är allt.
Svedea försöker sälja snöscooter försäkringar till norrläningar med hjälp av Foppa som förhindrar olyckor innan dom händer.
Trygghansa som tidigare nämnts. Försäkringar för livet är väl lite fyndigt men vad fan det är fortfarande samma saker alla andra företag erbjuder. Vad sägs om låga självrisker? Snabba utbetalningar? Minimalt med krångel vid anmälan av skada?