2014-05-10, 18:57
Medlem
MartinStLouiss avatar
AMFs reklamfilm med en snubbe som ser ut som Captain Kangaroo är bara störande
Citera
2014-05-10, 19:19
Bannlyst
COMHEM kärringarna börja bli jävligt tröttsamma.
Citera
2014-05-11, 22:43
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Blev lite sur när jag såg att dom har börjat med Grandiosa pizzarulle-reklamen igen.

''Mmm mycket fyllning, riktigt gott''
Citera
2014-05-12, 21:13
Medlem
mbois avatar
Börjar bli less på alla Rösta på europaparlamentet-reklamer. Tur dom snart är borta, inte för att dom är dåliga men alla löften politikerna lovar men blir inte av gör stör.
Citera
2014-05-15, 09:40
Medlem
Stackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer

Apropå ungar var det länge sen jag såg en jävla blöjreklam, typ Pampers eller libero. Skönt.

Amen

Börjar störa mig på Norrlands Gulds förbaskade rap-reklam. Har det inte lärt sig att ingen gillar deras "låtar" ännu? Skrattretande att de inte vågar göra reklam för öl med alkohol i (som jag antar står för 99% av deras intäkter) och måste skylta med 'Alkoholfritt'. Skärp er
Citera
2014-05-15, 12:00
Medlem
m00nst0nes avatar
Jag tål inte Tele 2-fårets röst..!!

Speciellt när han ska vara rolig på HBO Nordics kontor

-What about a scene where I forgot I have a left side of my face, shot in black and white. But there's no white. All black. So you can't see anything 'CLUDING me. But I'm there.

Det stör mig som fan att dom tror att det är roligt. Det stör mig ännu mer att jag vet att det finns fjuniga fjortisar med finnar som dricker 50cl energidrycker som säkert tycker det här är "så random lol!" (samma klientel som tyckte det var jätteroligt att hästar inte fanns). Sen har vi fårets röst som sätter pricken över i:et och gör reklamfilmen fullständigt outhärdlig.
Citera
2014-05-15, 16:23
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Börjar bli less på alla Rösta på europaparlamentet-reklamer. Tur dom snart är borta, inte för att dom är dåliga men alla löften politikerna lovar men blir inte av gör stör.

ja han som ser ut som den där kocken på TV fast med hästsvansfrisyr, han som sitter på en restaurang och ska ge sin tjej presenter och det bara är upplysningar om att rösta

till annan reklam: COOP, tjejen som är lillgammal eller så upplyser sin mamma om att köpa ekologiska äpplen med antioxidanter
Citera
2014-05-15, 16:24
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stackaren
Amen

Börjar störa mig på Norrlands Gulds förbaskade rap-reklam. Har det inte lärt sig att ingen gillar deras "låtar" ännu? Skrattretande att de inte vågar göra reklam för öl med alkohol i (som jag antar står för 99% av deras intäkter) och måste skylta med 'Alkoholfritt'. Skärp er

Vi dricker kall öl ?
Citera
2014-05-17, 07:10
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Amen

Har alltid hatat deras norrlandsvurm med klyschor och dialekter! Och Det där jävla alkoholfria tramset! Så jävla typiskt svenskt på något vis, skitsamma om ingen vill eller kan köpa alkoholfri öl, man måste visa skiten ändå. Nedan finns lite gammal info om varför dom införde det från första början, troligtvis är det därför dom valt att behålla det, spelar ju ingen roll för dom då folk ändåså köper den starkare varan.
Citera
2014-05-17, 22:15
Bannlyst
Citat:
Amen

Om jag inte har helt fel så får man väl inte göra reklam för Alkohol och cigaretter i svensk tv..

Hatar folkpartiets reklam... någon gammal kärring står på en åker och pratar om eu valet. Äcklig dialekt och röst
Citera
2014-05-18, 01:00
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Om jag inte har helt fel så får man väl inte göra reklam för Alkohol och cigaretter i svensk tv..

alkohol får man ju göra reklam för.. Det ser man ju också hela tiden.. amarula cream, afrikanska viner, jägermeister.. inte cigaretter dock
Citera
2014-05-26, 11:09
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Är fruktansvärt trött på Comviqreklamen
''se upp för dyra kopior''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem