Citat:
Ursprungligen postat av
Idioten1
Vad ska psykologen göra åt det? Vad var det för hjärtklappning du hade och vrf får du hjärtklappning av lever fel?
Binder vätska? Är inte de typ heart failure?
Bra fråga. Psykologen bad mig gå hem efter 3 min.
Min doktor som skickade mig till hnm försökte få det till att mina symptom bara satt i huvudet.
Hade hjärtklappning en natt men tror inte det fanns nåt samband med levern.
Bokade tid på VC för att kolla hjärtat och den nya doktorn tog lite blodprover i den vevan och dem visade då på lätt förhöjda lever värden.
Det var så vi kom in på levern igen efter ett uppehåll med den förra doktorn som hänvisade mig till psykologen.
Jag har alltid misstänkt att jag binder vätska pga en obalans i kroppen med candidaöverväxt.
Prövade på att gå ur min ketos (som jag mådde prima av) och då hade jag gått ner 10kg i ketos en på knappt en månad.
När jag gick ur ketosen och åt pizza, godis en helg och sen hemlagat såsom pasta, korv stroganoff och bröd i en vecka så kom eksem, hudutslag och jag blev uppsvälld igen. Vägde mig sista dagen innan återgången till ketosen igen och då hade jag gått upp 6kg i vatten.
Nu några dagar i keto så har jag tappat 4kg i vatten igen och mina hudproblem och uppsvällda mage är nästintill borta.