Citat:
Aha jo var samma här, först visade sig att min vårdcentral ja gick på var ett scam företag så de fick lägga ner, sen så var det massa tjat att de bara var psykiskt, vilket det var med såklart fick jäkla massa panikattacker av min hjärtklappning, sen iaf så fick ja ett rejält anfall där hjärtat slog i 200 nånting i var 5 slag hoppade, då ringde ja ambulans som körde mig till psyk akuten haha, där jag blev utskriven på direkten då jag inte ansågs ha nått psykiskt, skickade med hjälp av patient nämnden brev om vrf de skickade mig till psykakuten o deras chef sa att de inte hade kollat min puls eller blodtryck och att ekg i ambulansen inte hade kunnat registrerat mitt ekg, men att jag ändå skulle till psykakuten, han bad om ursäkt lol, min hjärtläkare har nu fixat så jag har en grej opererat vid hjärtat
Bra fråga. Psykologen bad mig gå hem efter 3 min.
Min doktor som skickade mig till hnm försökte få det till att mina symptom bara satt i huvudet.
Hade hjärtklappning en natt men tror inte det fanns nåt samband med levern.
Bokade tid på VC för att kolla hjärtat och den nya doktorn tog lite blodprover i den vevan och dem visade då på lätt förhöjda lever värden.
Det var så vi kom in på levern igen efter ett uppehåll med den förra doktorn som hänvisade mig till psykologen.
Jag har alltid misstänkt att jag binder vätska pga en obalans i kroppen med candidaöverväxt.
Prövade på att gå ur min ketos (som jag mådde prima av) och då hade jag gått ner 10kg i ketos en på knappt en månad.
När jag gick ur ketosen och åt pizza, godis en helg och sen hemlagat såsom pasta, korv stroganoff och bröd i en vecka så kom eksem, hudutslag och jag blev uppsvälld igen. Vägde mig sista dagen innan återgången till ketosen igen och då hade jag gått upp 6kg i vatten.
Nu några dagar i keto så har jag tappat 4kg i vatten igen och mina hudproblem och uppsvällda mage är nästintill borta.
Min doktor som skickade mig till hnm försökte få det till att mina symptom bara satt i huvudet.
Hade hjärtklappning en natt men tror inte det fanns nåt samband med levern.
Bokade tid på VC för att kolla hjärtat och den nya doktorn tog lite blodprover i den vevan och dem visade då på lätt förhöjda lever värden.
Det var så vi kom in på levern igen efter ett uppehåll med den förra doktorn som hänvisade mig till psykologen.
Jag har alltid misstänkt att jag binder vätska pga en obalans i kroppen med candidaöverväxt.
Prövade på att gå ur min ketos (som jag mådde prima av) och då hade jag gått ner 10kg i ketos en på knappt en månad.
När jag gick ur ketosen och åt pizza, godis en helg och sen hemlagat såsom pasta, korv stroganoff och bröd i en vecka så kom eksem, hudutslag och jag blev uppsvälld igen. Vägde mig sista dagen innan återgången till ketosen igen och då hade jag gått upp 6kg i vatten.
Nu några dagar i keto så har jag tappat 4kg i vatten igen och mina hudproblem och uppsvällda mage är nästintill borta.