2025-04-03, 19:10
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Jag tittade nu snabbspolade på hans senaste video. Enligt vinjetten har han 450 tkr kvar,

Men innehållet! Är han galen på riktigt? Han påstår att hans videor egentligen är värda minst 1000 kr/mån, det är av godhet han slumpar bort dom så billigt.

Och därtill säger han att han uppnått allt han önskar här i livet. Jamen hallå, han har bara medel för nio utbetalningar kvar om tar tar ut sina 50 tkr/mån. Detta oroar mig faktiskt.
Han är en lögnare. Så är det bara. Matematiskt helt omöjligt att ha dessa 450tkr kvar med den belåningen han haft efter idag. HELT OMÖJLIGT. Hexatronic ner 6 %, nu vet jag inte vilka andra innehav han lögnar in sig med, AMD ner 7 % Nobia ner 3 %. Hans skara idioter som betalar för att följa honom är snarare mer tragiska att de tror på hans skit. Det är bara lögner. 280k EK max.
Citera
2025-04-03, 19:13
Medlem
Undra om han dricker starkare grejer? Han svamlar ju och upprepar sig mycket.Jag tror medlemstalet minskar tyvärr.Tidigare när det gott dåligt har han spottat ut vidios som någon sorts kompensation.Någon snabb uppgång är svår att se den här gången .2 par veckor till så finns det nog inte mycket att prata om tyvär .Ingen vill ju lyssna på hexatronic vidios för jämnan och vill man det så finns dom redan överflöd..
Citera
2025-04-03, 19:28
Medlem
Jag köper hexatronic varje månad de é skit bra ..Lyssna på mig ….. OMG
Citera
2025-04-03, 19:58
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Denna: https://youtu.be/euzC7rQ8LW8?si=CiwR-xPBjuktjc6n&t=768

Han förklarar varför han tar betalt. En ny lögn med andra ord.
Förra året var det "jag tar betalt för att jag har blivit utsatt för brott". Nu idiotförklarar idioten oss

Han är arg i denna video. Han har gått back nå jävulskt. Han är stressad! Snart har han 0 kr kvar!

Han motiverar varför man ska köpa hans filmer för 99 kr per månad. Nej säger jag bara. Han bara surrar och pratar strunt.
Såg på tuben just.

Betalar människor för det där? Man kan bli förvånad ibland.
Citera
2025-04-03, 19:59
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskanalytiker
Undra om han dricker starkare grejer? Han svamlar ju och upprepar sig mycket.Jag tror medlemstalet minskar tyvärr.Tidigare när det gott dåligt har han spottat ut vidios som någon sorts kompensation.Någon snabb uppgång är svår att se den här gången .2 par veckor till så finns det nog inte mycket att prata om tyvär .Ingen vill ju lyssna på hexatronic vidios för jämnan och vill man det så finns dom redan överflöd..
Ja, han bör vara alkoholist. Glansiga ögon.
Citera
2025-04-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Han är en lögnare. Så är det bara. Matematiskt helt omöjligt att ha dessa 450tkr kvar med den belåningen han haft efter idag. HELT OMÖJLIGT. Hexatronic ner 6 %, nu vet jag inte vilka andra innehav han lögnar in sig med, AMD ner 7 % Nobia ner 3 %. Hans skara idioter som betalar för att följa honom är snarare mer tragiska att de tror på hans skit. Det är bara lögner. 280k EK max.

Instämmer. Men eftersom ett par hundra tusen i medlemspengar står på spel går det inte för sig att låta portföljen nollas. Jag förutspår att portföljen gradvis kommer öka härifrån vare sig börsen går upp eller ner. Hur svårt är det att ta en skärmdump på depåerna? Eller att visa depåer i inloggat läge i en live?
Citera
2025-04-03, 20:10
Medlem
Chillpill AA har släppt en kort medlemsvideo där han tror sig se att botten på börsfallet är ungefär just nu. Dock ingen info om överbelåningar och ev justeringar.
Citera
2025-04-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Denna: https://youtu.be/euzC7rQ8LW8?si=CiwR-xPBjuktjc6n&t=768

Han förklarar varför han tar betalt. En ny lögn med andra ord.
Förra året var det "jag tar betalt för att jag har blivit utsatt för brott". Nu idiotförklarar idioten oss

Han är arg i denna video. Han har gått back nå jävulskt. Han är stressad! Snart har han 0 kr kvar!

Han motiverar varför man ska köpa hans filmer för 99 kr per månad. Nej säger jag bara. Han bara surrar och pratar strunt.

Att han orkar!! 😂
Citera
2025-04-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Chillpill AA har släppt en kort medlemsvideo där han tror sig se att botten på börsfallet är ungefär just nu. Dock ingen info om överbelåningar och ev justeringar.

Nej, där var det väldigt tyst! Blir spännande o se avstämningsvideon på söndag!
Citera
2025-04-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskanalytiker
Jag köper hexatronic varje månad de é skit bra ..Lyssna på mig ….. OMG

Haha hans engelska.. OH MAJJJ GAAAD!
Citera
2025-04-03, 20:16
Medlem
Varför yrar han hela tiden om att värdet på hans videor är så "enormt", att de är värda tusentals kronor i månaden, "ett livstidsmedlemskap bara av att se pensionsvideon", och så vidare? Jag förstår verkligen inte. Alltså, på riktigt – vad är det som är så värdefullt?

Det finns ju inga resultat som backar upp det. Han säger att han är så "öppen" och "ärlig", men det enda vi vet säkert är att han har gått från flera miljoner till under en halv miljon, samtidigt som börsen i stort gått upp.

Om det han lär ut vore så värdefullt, varför har han då inte lyckats tillämpa det själv? Det går ju jättedåligt. Han tjänar inga pengar på börsen längre, lever på marginalen, tvingas sälja innehav i panik och ändå låtsas som att det är en läromästares väg vi följer.

För mig blir det bara ett stort mysterium: Hur kan någon så envist hävda att det de gör är ovärderligt – samtidigt som resultaten säger precis tvärtom?
Citera
2025-04-03, 20:19
Medlem
Oavsett hur det går
Vi ser en blivande YT legend
Tänk om 10 år när Mauri gör ett program om vad som hände sen
Kommer bli en klassiker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto