2025-04-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Robot övertar världen om 50 - 100 år...
Människor tvingar gömma i underjorden...

En miljarder drönare i luft och bevakar hela jorden...

Varför robot ska ha barn människor för att hjärntvätta människor att sköta robot och drönare... Inget spegel finns i rymdvärlden.
Människor tror att de är robot själv...

Nån människa som kär i naturen programmeras robot att eliminera människor i hela världen...

Trådens disskution handlar om att kvinnorna ska bli utdöda och män och robotar ska samarbeta och driva fortplantningen vidare.
2025-04-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Trådens disskution handlar om att kvinnorna ska bli utdöda och män och robotar ska samarbeta och driva fortplantningen vidare.

Äggproduktuon ???

Män och robot blir totalt misslyckas.
Fattas delar av DNA celler...

Bara män dna ????

Bara män med dna till barnet missbildas och handikapp iq låg nivå... omöjligt...
Senast redigerad av Dofstom 2025-04-02 kl. 13:14.
2025-04-02, 13:42
Medlem
Jorden var experimenterat till bakterier blir små till två kön.. från havets djur varit bakterier till större djur i miljon år tills djur apor gorilla blir människor. Alltid varit två kön.

Omjöligt bara en kön ....

Nu kan jag drömma om kvinnor ska leva vidare och män blir slav...

Män dör oftast 70-80 ålder...
Kvinnor dör 80-100 ålder...

Män blir utdöda.

Kvinnor kan bära två kön. Finns på hyenor och vissa grodor....
2025-04-02, 13:53
Medlem
Citat:
Äggproduktuon ???

Män och robot blir totalt misslyckas.
Fattas delar av DNA celler...

Bara män dna ????

Bara män med dna till barnet missbildas och handikapp iq låg nivå... omöjligt...

Finns en annan tråd som ska ja löst de problemet… hanmöss har kunnat få ungar. Så i praktiken kommer inte kvinnan behövas.
2025-04-02, 14:07
Medlem
Citat:
Finns en annan tråd som ska ja löst de problemet… hanmöss har kunnat få ungar. Så i praktiken kommer inte kvinnan behövas.

Så ni vill utrota kvinnor från jorden då blir ni män gay ??? Anus penetrerar anus ??
2025-04-02, 14:36
Medlem
Men nu är inte kvinnornas värde noll.

Vad männen borde koncentrera sig på är att höja sitt värde. Mannen har två uppgifter att befrukta kvinnan och hjälpa till med att få barnen överleva.

Robotsamhällen är bara fantasier och kommer aldrig bli verklighet eftersom det behövs en människa för att styra robotar.

Ju bättre männen är på att hjälpa familjen desto högre värde har han för samhället och för kvinnan.
2025-04-02, 14:47
Medlem
Citat:
Så ni vill utrota kvinnor från jorden då blir ni män gay ??? Anus penetrerar anus ??

Jag vill inte utrota kvinnor jag är en själv.. jag diskuterar bara ämnet. Tanken enligt vissa män och vissa forskare kan det bli en verklighet i framtiden dock.
Kan man framställa män i labb och via tex robotkvinnor så kommer inte kvinnan rent hypotetiskt att behövas. Det är så dom menar.
en prototyp på hur robotkvinnor ska bära barn https://www.youtube.com/shorts/XiEnTIjZNj0
Senast redigerad av Menea 2025-04-02 kl. 14:56.
2025-04-02, 15:13
Medlem
Citat:
Jag vill inte utrota kvinnor jag är en själv.. jag diskuterar bara ämnet. Tanken enligt vissa män och vissa forskare kan det bli en verklighet i framtiden dock.
Kan man framställa män i labb och via tex robotkvinnor så kommer inte kvinnan rent hypotetiskt att behövas. Det är så dom menar.
en prototyp på hur robotkvinnor ska bära barn https://www.youtube.com/shorts/XiEnTIjZNj0

Då kvinnor satsar på sin egen. Konkurrens med män...
2025-04-02, 15:16
Medlem
Jag vet inte jag ts, ett samhälle med enbart män låter rent spontant som att det skulle kunna bli rätt sluskigt med tiden. Det är inte alla som är så ordentliga som du. Och hur gör man med döttrar, blir det avlivning?
2025-04-02, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
När blir mäns värde lika med noll?
Svar: När de sitter på flashback och spekulerar om kvinnors värde.

Jag tror inte det stämmer
2025-04-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Jag tror inte det stämmer
När tror du det är då?

För jag kan inte tänka mig något mer patetiskt än en män som grupprunkar över kvinnors värde.
2025-04-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Jag vet inte jag ts, ett samhälle med enbart män låter rent spontant som att det skulle kunna bli rätt sluskigt med tiden. Det är inte alla som är så ordentliga som du. Och hur gör man med döttrar, blir det avlivning?

Det går ju att bestämma kön i artificiell fortplantning. Problemet här är att det krävs rätt ledare för att få sånt igenom att ändra lagar och regler.. ta bort diskriminering , etik osv. Nu är det väl bara vissa länder som godkänner att man får designa barn och kön.
Om västvärldens ledare blir som Tatebröderna kanske det kan gå igenom.
Senast redigerad av Menea 2025-04-02 kl. 16:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in