2025-04-02, 17:17
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Sen visar ju tex studier på att samhällen med skeva könsbalanser (som i vissa delar av Kina och Indien där kvinnor är i minoritet) har högre nivåer av kriminalitet, våld och instabilitet.

Du behöver inte leta exempel så långt bort. Sverige har numera större skillnader i könsfördelning i vissa åldersgrupper än både Indien och Kina till följd av massinvandring av unga män. Gör ditt case om våld och instabilitet starkare rentav.
2025-04-02, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Du behöver inte leta exempel så långt bort. Sverige har numera större skillnader i könsfördelning i vissa åldersgrupper än både Indien och Kina till följd av massinvandring av unga män. Gör ditt case om våld och instabilitet starkare rentav.

Inget som kommer vara riktat till vissa grupper utan det kommer bli överallt.. en värld med testosteron makt och poltik skulle nog öka våld krig och elände.
2025-04-02, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Jorden var experimenterat till bakterier blir små till två kön.. från havets djur varit bakterier till större djur i miljon år tills djur apor gorilla blir människor. Alltid varit två kön.

Omjöligt bara en kön ....

Nu kan jag drömma om kvinnor ska leva vidare och män blir slav...

Män dör oftast 70-80 ålder...
Kvinnor dör 80-100 ålder...

Män blir utdöda.

Kvinnor kan bära två kön. Finns på hyenor och vissa grodor....

Bakterier är enkönade förvisso, deras fortplantning är ju inte sexuell.

Räkor är lite kul för de föds som hanar, när de är stora nog att bära ägg blir de honor.

Kvinnor kanske skall föröka sig genom delning... om man klyver dem på mitten, blir det två kvinnor då?

Måste testa på dottern.
2025-04-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Snart kanske det finns robotar som kan föda barn. Vad har kvinnan för värde då?

Har själv en fru som bidrar minimalt till hemmet. Hon lagar inte mat till våra barn, städar sällan, diskar aldrig och tvättar bara någon enstaka gång i veckan. Det är jag som får göra precis allt plus att dra in 80% av pengarna till familjen. Helt odugliga har kvinnor blivit tyvärr...

Förr bidrog kvinnor med följande saker:

• Födde många barn
• Tog hand om barn
• Tog hand om hem
• Tog hand om sjuka
• Tillfredsställde mannen

Vad gör bidrar de nu med annat än att sjukskriva sig för allt möjligt ovidkommande?
Antar att du inte har vänner? Dom bidrar ju med ännu mindre än kvinnor i så fall till en rent pragmatisk tillvaro.
Senast redigerad av Robbinist 2025-04-02 kl. 17:37.
2025-04-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Wow, en kuvad untermensch för att du är för Beta för att skaffa dig en konservativ, svensk kvinna. Du kan sminka en gris hur mycket du vill: det är fortfarande en gris, och du kommer alltid ses som en totalt underlägsen rasförrädare som var tvungen att importera en fru precis som alla andra fula, charmlösa losers i Sverige. Jag har sett din typ flera ggr, och ni är lika fråstötande varje gång. Svårt att hålla sig för garv.

Sluta försök sätta dig vid det vuxna bordet, tack. Du skämmer bara ut dig själv och resten av oss skäms å dina vägnar.
Vet inte vilket bord du sitter vid men inte fan är det de vuxnas bord. Du låter som en väldigt liten och smutsig människa. Untermenschen.. haha jo visst
2025-04-02, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Haha, jag hann inte mer än posta mitt inlägg så dök den här upp. Fy fan alltså.

Glöm inte heller att kvinnor betalar in 4 miljoner mindre än de tar ut ur välfärden medan män betalar in 4 miljoner mer än de tar ut ur välfärden.

https://www.friatider.se/kvinnor-sjukskrivna-dubbelt-sa-ofta-trots-lika-arbete-hogre-lon-och-battre-villkor
Vi får väl hoppas vi snart får till en lag så vi kan utrota kvinnor då, det kommer definitivt göra allas tillvaro bättre och mer harmonisk
2025-04-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Jag vet inte jag ts, ett samhälle med enbart män låter rent spontant som att det skulle kunna bli rätt sluskigt med tiden. Det är inte alla som är så ordentliga som du. Och hur gör man med döttrar, blir det avlivning?
Det måste vara det enda raka.
Man ska inte hålla på och problematisera och krångla till saker och ting. Klara och snabba beslut - utan någon som helst betänketid - är väl det som vanligtvis tar mänskligheten framåt?
2025-04-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Bakterier är enkönade förvisso, deras fortplantning är ju inte sexuell.

Räkor är lite kul för de föds som hanar, när de är stora nog att bära ägg blir de honor.

Kvinnor kanske skall föröka sig genom delning... om man klyver dem på mitten, blir det två kvinnor då?

Måste testa på dottern.

Glöm för all del inte rapportera om resultatet!
Förhoppningsvis kan vi hålla liv i tråden i decennier när ts testat och i sin tur kan rapportera.
Spännande!
2025-04-02, 19:49
Medlem
Citat:
Det går ju att bestämma kön i artificiell fortplantning. Problemet här är att det krävs rätt ledare för att få sånt igenom att ändra lagar och regler.. ta bort diskriminering , etik osv. Nu är det väl bara vissa länder som godkänner att man får designa barn och kön.
Om västvärldens ledare blir som Tatebröderna kanske det kan gå igenom.

Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det måste vara det enda raka.
Man ska inte hålla på och problematisera och krångla till saker och ting. Klara och snabba beslut - utan någon som helst betänketid - är väl det som vanligtvis tar mänskligheten framåt?

Jag tycker att tankeexperimentet är intressant, man eliminerar ju onekligen en irriterande faktor. Men t.ex gays, latmaskar och konflikter mellan grupper kommer ju alltid att finnas ändå…
2025-04-02, 19:55
Medlem
Citat:
Jag tycker att tankeexperimentet är intressant, man eliminerar ju onekligen en irriterande faktor. Men t.ex gays, latmaskar och konflikter mellan grupper kommer ju alltid att finnas ändå…
Men tänk vad efterfrågan på transor kommer öka? De kommer verkligen vara i medvind kontra nu.

Att en hel del annat kommer förfalla totalt är en helt annan diskussion. Håll dig till ämnet, vi måste försöka lösa ts problem då han observerat något verkligt viktigt.
2025-04-02, 19:56
Medlem
Citat:

Sådant skulle nog öka .. men det kanske är sådant som skulle accepteras och tex mer krig. Men det där med homosexuella behöver ju inte bli värre då det robotkvinnor skulle finnas. Alla kanske inte har råd att köpa dom men troligen skulle det väl finnas hyrabonnemang på dessa avbetalningsplan som mobiler. Vet inte alls hur själva finansiering skulle i praktiken funka för dessa kostar ju som bilar nya.
Senast redigerad av Menea 2025-04-02 kl. 19:58.
2025-04-02, 20:12
Medlem
Citat:
Sådant skulle nog öka .. men det kanske är sådant som skulle accepteras och tex mer krig. Men det där med homosexuella behöver ju inte bli värre då det robotkvinnor skulle finnas. Alla kanske inte har råd att köpa dom men troligen skulle det väl finnas hyrabonnemang på dessa avbetalningsplan som mobiler. Vet inte alls hur själva finansiering skulle i praktiken funka för dessa kostar ju som bilar nya.
Jag kan se framför mig när de fattiga männen överfaller de rika, misshandlar, skjuter och dödar dem och sedan springer därifrån med dessa robotkvinnor under armen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in